• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу в межах КТЦ-1 (в вісях "Б" - "Г") бл.2,5)

Строк виконання робіт – на протязі дії договору до 31.12.2018 року та в терміни визначені письмовими заявками Замовника

Завершена

4 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2017 12:12 - 18.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій, № 45260000-7/4-2/17 від 12.05.2017 р.

Номер: ebd1983c01be44eb9fd53e327c077bfa
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-29-000936-b.a1
Назва: Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій, № 45260000-7/4-2/17 від 12.05.2017 р.
Вимога:
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу в межах КТЦ-1 (в вісях "Б" - "Г") бл.2,5), № 45260000-7/4-2/17 від 12.05.2017 р. Повідомлення про проведення закупівлі № 888685 Замовник: Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» КОД ЄДРПОУ 05471247 Адреса поштова: 63460 Харківська обл., Зміївський р-н, смт. Слобожанське, Балаклійське шосе, 2 Адреса юридичної особи: 03022 м. Київ, вул. Козацька, 120/4, літера «Є» Відповідно до прийнятого Замовником Протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу в межах КТЦ-1 (в вісях "Б" - "Г") бл.2,5), № 45260000-7/4-2/17 від 12.05.2017 р., було відхилено пропозицію ТОВ «РЕНОБАУ», відповідно до ч.1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних причин: 1) «відсутній дозвіл уповноваженого органу на початок або продовження виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; - зварювальні, газополум’яні роботи Вище наведене зауваження не є підставою для дискваліфікації Учасника, ТОВ «РЕНОБАУ», виходячи з наступного: По-перше, Ваше тлумачення Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, є упередженим та спотворює дух закону. Мова йде про ВЕРХОЛАЗНІ роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу. Крім цього, відповідно до «Інструкції з охорони праці під час виконання робіт на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів», затвердженої Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від «09» жовтня 2003 року № 190, Верхолазні роботи - роботи, які виконуються на висоті понад 5 м від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, над якими виконуються роботи безпосередньо з конструкцій або обладнання. ЄДИНИМ ЗАСОБОМ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ПРИ ВИКОНАННІ ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ Є ПОЯС ПЛ. Також мова йде про «роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників», але такий вид робіт не є предметом закупівлі. Нагадаємо, що предметом закупівлі є покрівельні роботи. По-друге, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, роботи що є предметом закупівлі «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу в межах КТЦ-1 (в вісях "Б" - "Г") бл.2,5), № 45260000-7/4-2/17 від 12.05.2017 р.», не підпадає під категорію робіт підвищеної небезпеки. По-третє, у Додатку №3 до тендерної документації (Додаток №2 до ТЗ), у Технічних вимогах на закупівлю робіт, у таблиці не містяться роботи, які за своїм характером є роботами підвищеної небезпеки, тобто відсутні роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або роб та робочого настилу та роботи, нема робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, нема зварювальних та газополум’яних робіт. По-четверте, надані Учасником, ТОВ «РЕНОБАУ», кошторисні розрахунки у складі тендерної пропозиції не викликали зауважень з Вашого боку, а саме – у локальному кошторисі не містяться роботи, які за своїм характером є роботами підвищеної небезпек; у підсумковій відомості ресурсів відсутні машини та механізми, які підпадають під категорію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Незважаючи на це, до кошторисної документації Ви зауважень не маєте. 2) «не завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (крім Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавством), протоколи випробувань ПВХ мембрани, виконаних сертифіцированою організацією, які підтверджують відповідність продукції технічним вимогам, а саме: - діючий протокол випробувань на визначення групи горючості; - діючий протокол по визначенню групи поширення полум’я. Вище наведене зауваження викликає подив, тому що Протокол випробувань на визначення групи горючості та Протокол по визначенню групи поширення полум’я на ПВХ мембрану Баудер ТЕРМОФОЛ, міститься у екранній формі закупівлі, тобто був завантажений у складі тендерної пропозиції та ЧІТКО ВИДНО підпис уповноваженої особи та печатку Учасника. Крім цього, у складі тендерної пропозиції міститься документація, яка підтверджує повноваження учасника на підпис - Довіреність Кузьменко В.М..PDF (завантажено 13.04.2017, 19:11), Наказ про призначення комерційного директора.PDF (завантажено 13.04.2017, 19:12), Протокол зборів РЕНОБАУ. Кузьменко В.М..pdf (завантажено 13.04.2017, 19:12). Вище викладені зауваження, що стали основою для відхилення нашої пропозиції, порушують основні принципи здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»): - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Та є підстави гадати, що Замовник в стані «конфлікту інтересів» обирає зручного Переможця. На завершення нагадаємо Вам, що відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. При цьому ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Отже вимога надати ДОЗВІЛ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ НА ПОЧАТОК АБО ПРОДОВЖЕННЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ, при виконанні робіт які не є предметом та взагалі не будуть виконуватися, є такою, що протирічить п.4 ст. 16, Закону України «Про публічні закупівлі» - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищевикладеного, просимо визнати Протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, (Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу в межах КТЦ-1 (в вісях "Б" - "Г") бл.2,5), № 45260000-7/4-2/17 від 12.05.2017 р. НЕДІЙСНИМ, як такий, що суперечить діючому законодавству України та визнати ТОВ «РЕНОБАУ» переможцем по даної закупівлі. Володимир Кузьменко Директор ТОВ «РЕНОБАУ» м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 9/66 р/р у гривні 26001050290282, ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 ЄДРПОУ 38470464, свідоцтво ПДВ № 200127692 ІПН 384704604083 Тел./факс: +380 56 736 96 55 vk@plato-plus.biz
Вирішення: Стосовно відповіді на вимогу Учасника по п.1, п.2 надається службова записка відділу замовника (ВППР). Стосовно відповіді на вимогу Учасника по п.3 щодо наказу про призначення керівника підприємства повідомляємо наступне: Відповідно до п.1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасникам необхідно завантажити до кінцевого строку подання тендерних пропозицій документи, які повинні бути доступними для всіх учасників торгів, серед яких - наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління, або інший документ, що підтверджує призначення керівника (для юридичних осіб). Відповідно до отриманих даних з відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - ПИСАРЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ - керівник з 20.02.2013; КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ - підписант з 05.05.2015. Документи про призначення керівника підприємства, які надані Учасником у складі пропозиції надані не на керівника підприємства Писаренко Дмитра Миколайовича, а на комерційного директора (за сумісництвом) Кузьменко Володимира Михайловича (Наказ про призначення комерційного директора №05/0515-к від 05.05.2015, Протокол №22/05/15 загальних зборів учасників ТОВ «РЕНОБАУ» щодо повноважень комерційного директора).
Статус вимоги: Не задоволено