• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування, поточний та відновний ремонт трьох легкових автомобілів

Завершена

130 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 11:06 - 27.03.2021 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: cac853f8c52e432a8d4196cf3e7a5c93
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-001779-c.b2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику! згідно протоколу тендерного комітету №04/01 від 07 квітня 2021р. пропозицію ТОВ "КУРАТОР.ЮА" було відхилено, ми не згодні з даним рішенням, та має законі підстави на оскарження нашої дискваліфікації. Причина дискваліфікації згідно п.1-3 протоколу №04/01 від 07 квітня 2021р. є цілком не законою, тому що згідно нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" пункт 5 Статті 22 "Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису" Виходячи з цього, пропозиція ТОВ "КУРАТОР.ЮА" відповідає вимогам тендерної документації. Стосовно п4. протоколу №04/01 від 07 квітня 2021р.: ми не завантажили оновлену цінову пропозицію на майданчик, тому що в спрощених закупівлях , а це спрощена закупівля, після аукціону кнопка завантажити документи не активна в жодного із учасників. Тому ми не змогли це зробити. Ми намагались вам дозвонитись на номер вказаний в оголошенні, та телефон не відповідає. Тим паче, що учасник ФОП Машинець Дмитро Олександрович також не підвантажив на майданчик оновлену цінову пропозицію, але це не завадило вам обрати його переможцем. Опираючись на все це, у нас складається враження, що ви просто намагаєтесь обрати "свого" учасника переможуем торгів. Зважаючи на викладене вище, ми просимо вас ще раз переглянути ЗУ "Про публічні закупівлі" та скасувати протокол про відхелення нашої пропозиції і обрати нас переможцем торгів. Дуже сподіваємось на вашу порядність, в інакшому разі ми будемо змушені захищати свої права у вищестоящих органах влади.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини першої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.» У відповідності до пункту 3 Статті 31 Закону «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Повідомляємо Вас, що згідно пункту 7 статті 14 Закону саме «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Водночас замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій.». Ваша вимога стосується уточнень вимог тендерної документації/оголошення, а не відповідності Вашої цінової пропозиції вимогам тендерної документації/оголошення. Зокрема у відповідності до Вашої цінової пропозиції від 30.03.2021 року № 3.03 зазначено, що «Разом з цією пропозицією (сканована копія в форматі pdf) ми надаємо документи, передбачені п.3 оголошення про закупівлю (скановані копії в форматі pdf), на підтвердження заявлених вимог, а саме:…». Згідно пункту 13 статті 14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Відповідно до вищевикладеного - причина дискваліфікації згідно п.1-3 протоколу №04/01 від 07 квітня 2021р. є цілком законною. Що стосується надання оновленої цінової пропозиції, то повідомляємо Вас про те, що, так дійсно, замовник вимагає від учасника, який перебуває у статусі «Кваліфікація переможця» протягом двох робочих днів з моменту присвоєння учаснику вказаного статусу, розмістити (прикріпити на електронний майданчик) в електронному вигляді (pdf/jpeg.) свою оновлену цінову пропозицію згідно кінцевої ставки аукціону. Водночас повідомляємо Вас, що в оголошенні зазначено два контактних номери телефонів, в тому числі телефон-факс, а також адрес електронної пошти, куди можна було відправити свою скановану оновлену цінову пропозицію і цим самим реалізувати зазначену вимогу. Інформуємо Вас про те, що учасник, якого наразі визначено переможцем відправив скановану оновлену цінову пропозицію на електронну адресу, що зазначена в оголошенні, усі документи подано відповідно до кваліфікаційних вимог оголошення. Згідно частини 1 статті 29 Закону «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.» Саме тут застосовується критерій оцінки – Ціна. А далі, згідно частини 9 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.». На основі вищевикладеного було прийнято рішення про визначення переможця у закупівлі UA-2021-03-23-001779-c. Ваше звернення розглянуто повністю. Підстави для відхилення рішення щодо переможця відсутні. Підстави щодо перегляду рішення стосовно Вашої дискваліфікації відсутні. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2021 09:36
Вимога
Вирішена

Технічні вимоги

Номер: ce6dc5722a254781937eb6db21aae5a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-001779-c.b1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Згідно технічного завдання Учасник повинен мати наступне обладнання: не менше 2-х кран-балок, ця вимога є дискримінаційною,вимагаємо внести зміни до технічного завдання та викласти його в наступній редакції "Учасник повинен мати наступне обладнання: не менше 2-х кран-балок або аналогічне обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога, щодо внесення зміни до технічного завдання та викладення його в наступній редакції "Учасник повинен мати наступне обладнання: не менше 2-х кран-балок або аналогічне обладнання" - задоволена.
Статус вимоги: Задоволено