-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
199 353.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 993.53 UAH
мін. крок: 1% або 1 993.53 UAH
Період оскарження:
26.05.2017 16:11 - 30.05.2017 16:16
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога: ПП "ЗАПОРІЖРЕМБУДМОНТАЖ" відовідає на ваші зауваження відсотно відхилення пропозиції.
Номер:
a4aac7e3b4fc4b98a25dfb3bc7c11dc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-001423-b.a2
Назва:
Вимога: ПП "ЗАПОРІЖРЕМБУДМОНТАЖ" відовідає на ваші зауваження відсотно відхилення пропозиції.
Вимога:
- Учасник процесу закупівлі не зобов*язаний відвідувати об*ект закупівлі.Відповідно до Закону України про « Публічні закупівлі» зустріч між Замовником та Учасником передбачена лише у випадку застосування процедури «Конкурентний діалог» .Усе інше суперечіть законодавству. Ми користувалися Дефектним актом замовника, та вели телефонну розмову з представником під час періоду уточнень, після чого ви як замовник здійснили корегування Дефектного акту.
- У листі- роз*ясненні про ненадання документа допущено технічну помилку, п13.2 був до змін Оголошення про закупівлю, 13.5 він став після внесення змін в Оголошення. Тому це не є обгрунтованним рішенням. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922- VІІІ від 25.12.2015р ст. 22 «Формальними (несуттєвими вважаються помилки , що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме-технічні помилки та описки»
- Зведений кошторисний розрахунок включає в себе витрати замовника на техничний нагляд, проектні роботи та авторський нагляд. В данному випадку цих статтєй немає і його відсутність не впливає на вартість робіт.
- Данний коефіцієнт для урахування впливу умов виконання робіт є обгрунтованим згідно до ДСТУ-Н Б Д.2.4, який діє з 2014 року. Замовник не відмінив урахування цих коефіцієнтів в Оголошенні про закупівлю, тому були прийняті всі коефіціенти впливу у Державних закупівлях які є діючими на данний час.
- Замовник в Оголошенні про закупівлю не надав необхідний перелік документів які необхідні для відповідної кваліфікації виконавців робіт згідно правил про Державні закупівлі.
Окрім того Порядок здійснення допорогових закупівель Затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидат України» № 35 від 13.04.2016р п6.3 регламентує ,яку саме інформацію повинен подати замовник ,щодо предмета закупівлі а саме «вимоги до Учасника».\
Зважаючи на те , що вищезазначений наказ відповідно до п.1.1 Загальних положень розроблений в доповнення до Закону « Про Публічні закупівлі» перелік кваліфікаційних вимог та вид їх підтвердження надає замовник згідно ст. 16 п.2 Закону.
Ваше формулювання п.13.4 « Відповідна кваліфікація виконавців робіт» не указує на перелік та вид підтвердження кваліфікації.
На наш погляд Ви порушуєте Закон України та обмежуете конкуренцію, що призводить до дискримінації ст 22 п.4 Закону.
- Замовник в Оголошенні про закупівлю не вимагав розрахунок заробітної плати по підприємству, який ми згодні надати обгрунтованим і відповідним до чинного законодавства.
Зауваження до інших учасників торгів,
- Наступний учасник торгів ТОВ "РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП" надав пропозицію яка не відповідає Дефектному акту Замовника в Оголошенні про закупівлю.
- Учасник ПП "Гефест" надав розрахунки кошторисної документації , договірної ціни, локального кошторису які не оформлені надлежащим чином, а саме без підпису та печатки.
Це не відповідність технічним вимогам замовника та законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 14.06.2017 15:33
Дата подачі:
14.06.2017 15:34
Вимога
Відкликано скаржником
Зауваження до кошторисної документації
Номер:
365fa5a4a6264789aefc68f43edcad00
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-001423-b.a6
Назва:
Зауваження до кошторисної документації
Вимога:
Дефектний акт виконавця робіт не відповідає переліку та обєму дефектному акту Замовника. Зразки додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- дефектний акт виконавця.jpg 16.06.2017 13:19
- Оголошення Покрівлі зі змінами.docx 16.06.2017 13:19
- Оголошення Покрівлі зі змінами.docx 16.06.2017 13:20
Дата подачі:
16.06.2017 13:20
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.06.2017 13:29
Вимога
Відкликано скаржником
Ваша відповідь не задовольняє та не є обгрунтованою
Номер:
e4b7e1a47cc34e92b2eef0f7c779fa9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-001423-b.a5
Назва:
Ваша відповідь не задовольняє та не є обгрунтованою
Вимога:
- Це незрозуміло що за документ, який Ви додаєте, і на що він впливає, які коефіцієнти він враховує. Що це за закон і на що все це впливає, дайте будь ласка обґрунтовану відповідь. З силками на документи та номера законів. Нами і був застосован коефіцієнт який повністю відповідає діючим нормам в будівництві.
- До внесення змін в Оголошення про закупівлю 30 травня 2017 року об обов’язковому відвідуванні об’єкту, ніякі телефонні розмови та бажання Замовника не мають законної сили та не є обґрунтованим рішенням про відмову. Також в цьому журналі визначен один відвідувач, документація якого не відповідає дефектному акту Замовника.
Керуючись чинним законодавством ми вимушені звернутися до контролюючих органів .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2017 12:46
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.06.2017 13:29
Вимога
Вирішена
Відповідь на Ваше рішення
Номер:
54a55051c3494c6a9e5459bd4124d5dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-001423-b.a4
Назва:
Відповідь на Ваше рішення
Вимога:
- Коефіцієнт 1,2 був застосований не з того урозуміння яке Ви намагаєтесь привести як приклад. Цей коефіцієнт застосован згідно діючого законодавства, а саме – ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ, який набрав чинність 01.01.2014 та є чинним на даний час. В якому в додатку Б який є обов’язковим до застосування, в таблиці 1, в пункті 2 передбачено застосування коефіцієнту 1,2 при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються. Зразок документу надається.
- П. 13.2, в новій редакції, який має зміст – В період уточнень учасники які мають намір взяти участь, обов’язково відвідують об’єкт для погодження дрібних деталей, зявився в додатковому Оголошенні про закупівлю, який був завантажені на сайті 30 травня 2017 року о 16 годині 10 хвилин, а термін в який ми могли звернутися до Замовника за роз’ясненнями та відвідати об’єкт, спливав також 30 травня 2017 року о 16 годині 16 хвилин. За цей термін часу, 6 хвилин, неможливо здійснити цю вимогу. Це вказує на те, що Замовник навмисно створив такі умови щоб ми не змогли це зробити, також це є порушенням законодавства про Державні закупівлі. А саме то, що учасники були навмисно поставленні в такі нерівні умови. Також бажано було би подивитися на журнал відвідування об’єкта ( додаток 1), який замовник пропонує до уваги. В який час було відвідування.
- Нами були надані всі розрахунки вартості робіт які впливають на цінову пропозицію до торгів.
- Вивчивши інші торги Замовника а саме, UA-2017-05-26-001376-b, де також дефектний акт який надається до оголошення має пункти які не відповідають дійсності та не можуть бути обґрунтовано розраховані в кошторисній документації. На що ми звертали увагу Замовника.
Керуючись цим, ми вважаємо що Замовник навмисно бажає відхилити нашу пропозицію. Тому ми маємо намір звернутися до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Изображение 001.jpg 16.06.2017 11:03
- Изображение 002.jpg 16.06.2017 11:04
- Примечание 3 16.06.2017 12:11
- Журнал відвідування обєкту 16.06.2017 12:11
- Журнал відвідування обєкту 16.06.2017 12:11
Дата подачі:
16.06.2017 11:04
Вирішення:
Тендерним комітетом закладу відслідковано Закон зі змінами від 20,02,2017 року, де чітко розуміємо, що коефіцієнт наведений учасником невірний..
В нашій тендерній документації не було вказано що обєкт буде звільнений від людей.Саме тому вважаємо актуальним додаток1 (Примечание 3.)
Дійсно нами було змінено в періо уточнень оголошення, що відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може внести зміни увідповідний термін передбачений Законом про допорогові закупівлі. Але відбулася телефонна розмова з ініціативи учасника, де замовник наголосив учаснику відвідати обєкт, на що він відмовився (ця розмова велася на початку періоду уточнень). Додаток журналу відвідування додаємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Критерії вибору переможця
Номер:
862985139b8047b09ead581406136d53
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-001423-b.a3
Назва:
Критерії вибору переможця
Вимога:
Критерії вибору переможця
Ціна: 100%
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на оскарження 16.06.2017 08:42
Дата подачі:
15.06.2017 11:11
Вирішення:
Коефіцієнт 1,2, наведений в п.8 Програми Г до «Вказівок ...», застосовується тільки при визначенні вартості будівництва санаторно-курортних, туристичних, спортивних і інших комплексів на схилах гір з різко пересічним рельєфом, в умовах обмеженого простору і при необхідності збереження природного ландшафту.
Застосування коефіцієнтів при складанні кошторисної документації повинно бути обґрунтовано в проектах (проект організації будівництва - ПОС, проект організації ремонту - ПОР, дефектному акті, якщо проектна документація не розробляється). Оскільки в дефектному акті К = 1,2 не було зазначено, тому учасник ПП «ЗАПОРІЖРЕМБУДМОНТАЖ» збільшив трудовитрати необґрунтовано.
Згідно п. 13.2 Відвідування об’єкта учасниками закупівлі для уточнення об’ємів та умов виконання робіт було обов'язковою умовою, ПП «ЗАПОРІЖРЕМБУДМОНТАЖ» відхилив запрошення на огляд об'єкта за адресою: м. Оріхів, вул. Запорізька, буд. 28.
Учасник ПП «ЗАПОРІЖРЕМБУДМОНТАЖ» надав кошторисну документацію, яка не оформлена належним чином (не надані розрахунки до кошторисної документації), згідно п. 13.5 яка вимагалася від учасників закупівлі в оголошенні №
UA-2017-05-26-001423-b.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відкликано скаржником
Відповідь на відхилення пропозицій учасників електронних торгів.
Номер:
4081e76aae7e4335b90784b85a0d3f5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-001423-b.a1
Назва:
Відповідь на відхилення пропозицій учасників електронних торгів.
Вимога:
ПП "ЗАПОРІЖРЕМБУДМОНТАЖ" відовідає на ваші зауваження відсотно відхилення пропозиції.
- Учасник процесу закупівлі не зобов*язаний відвідувати об*ект закупівлі. Ми користувалися Дефектним актом замовника, та вели телефонну розмову з представником під час періоду уточнень, після чого ви як замовник здійснили корегування Дефектного акту.
- У листі- роз*ясненні про ненадання документа допущено технічну помилку, п13.2 був до змін Оголошення про закупівлю, 13.5 він став після внесення змін в Оголошення. Тому це не є обгрунтованним рішенням.
- Зведений кошторисний розрахунок включає в себе витрати замовника на техничний нагляд, проектні роботи та авторський нагляд. В данному випадку цих статтєй немає і його відсутність не впливає на вартість робіт.
- Данний коефіцієнт для урахування впливу умов виконання робіт є обгрунтованим згідно до ДСТУ-Н Б Д.2.4, який діє з 2014 року. Замовник не відмінив урахування цих коефіцієнтів в Оголошенні про закупівлю, тому були прийняті всі коефіціенти впливу у Державних закупівлях які є діючими на данний час.
- Замовник в Оголошенні про закупівлю не надав необхідний перелік документів які необхідні для відповідної кваліфікації виконавців робіт згідно правил про Державні закупівлі.
- Замовник в Оголошенні про закупівлю не вимагав розрахунок заробітної плати по підприємству, який ми згодні надати обгрунтованим і відповідним до чинного законодавства.
Зауваження до інших учасників торгів,
- Наступний учасник торгів ТОВ "РУБІКОН ІНВЕСТ ГРУП" надав пропозицію яка не відповідає Дефектному акту Замовника в Оголошенні про закупівлю.
- Учасник ПП "Гефест" надав розрахунки кошторисної документації , договірної ціни, локального кошторису які не оформлені надлежащим чином, а саме без підпису та печатки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2017 14:54
Опис причини скасування:
додаток до оскарження виставляємо додатково
Дата скасування:
14.06.2017 15:33