-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (заміна вікон на металопластикові) будівлі дошкільного навчального закладу №12 по вул. Миру,12 в м. Синельникове Дніпропетровської області (за код ДК 021-2015 – 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація))
технічне завдання до виконання капітального ремонту у додатках до оголошення
Завершена
917 706.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 588.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 588.53 UAH
Період оскарження:
17.05.2017 16:22 - 22.05.2017 16:53
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
b2749d22605349e5be987fffa40a1188
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-17-002429-b.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2017-05-17-002429-b на «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (заміна вікон на металопластикові) будівлі дошкільного навчального закладу №12 по вул. Миру,12 в м. Синельникове Дніпропетровської області (за код ДК 021-2015 – 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація))»
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ТОВ «ФАУНА ГРАНД»
2. ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ"
3. ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК»
4. ТОВ " РЕМ ТЕХ СТРОЙ"
5. ТОВ ФІРМА "ЯТРАНЬ"
6. ТОВ "Афінацентр"
7. ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД""
Ціна учасника ТОВ «ФАУНА ГРАНД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через:
1.Відсутні технічні паспорти на запропоновані орендовані механізми.
2.Матеріали змінені і не відповідають вимогам Замовника згідно дефектного акту.
3.Графік виконання робіт некоректно складений.
1. Згідно п. 4 оголошення Замовника учасники повинні надати Документи, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідку за зразком Замовника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а у випадку якщо механізми орендовані завірені копії договорів оренди (лізингу) та копії технічних паспортів.
Згідно довідки наданої ТОВ «ФАУНА ГРАНД», наданої за зразком Замовника у складі своєї тендерної пропозиції, всі механізми які в ній вказані належать на правах власності учаснику ТОВ «ФАУНА ГРАНД» на правах власності. Додатков. Для підтвердження даної інформації, Учасник надав копії документів на придбання даних механізмів.
Тому твердження Замовника «Відсутні технічні паспорти на запропоновані орендовані механізми», не відповідає дійсності. Тобто документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
2. В телефонній розмові з Замовником, після публікації його рішення про дискваліфікацію ТОВ «ФАУНА ГРАНД», з’ясувалось, що малось на увазі під реченням «Матеріали змінені і не відповідають вимогам Замовника згідно дефектного акту» в Рішенні про дискваліфікацію:
згідно дефектного акту Замовника п. 40 вказано матеріал «Водоотливы оцинкованные», при цьому в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ (Додаток 1), вказані вимоги: «Вимоги до відливів:
-матеріал – оцинкована сталь фарбована чи з покриттям;». ТОВ «ФАУНА ГРНД» в Підсумковій відомості ресурсів наданої у складі тендерної пропозиції вказую п. 29 відомості «Відлив з полімерним покриттям», що э одним тим самим матеріалом.
Крім того згідно п. 5 Оголошення «Інша інформація», в разі надання Учасником еквіваленту товару, запропонованого для виконання робіт, він повинен бути рівнозначним, рівноцінним, рівносильним товару, заявленого Замовником.
Тому твердження Замовника «Матеріали змінені і не відповідають вимогам Замовника згідно дефектного акту.», не відповідає дійсності. Тобто матеріали вказані в Підсумковій відомості ресурсів ТОВ «ФАУНА ГРАНД» повністю відповідають тим, що вимагаються в дефектному акті та ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ, що надана в складі оголошення Замовника.
3.Відносно п. 3 Рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ «ФАУНА ГРАНД». Вимогою п.6. розділу 3 ТД встановлена необхідність подання графіку виконання робіт, складеного відповідно до чинних Державних будівельних норм. Поперше, слід зазначити, що чинні Державні будівельні норми не регламентують порядок, форму та вимоги до графіку виконання робіт. Крім того Оголошення Замовника не містило ні додаткових вимог, крім строку виконання робіт (строк виконання робіт: з моменту підписання до 31.08.2017 р.)та умови щодо, того, що роботи виконуються тільки в робочі дні та робочі години закладу,, ні нецінових критеріїв оцінки пропозицій.
Учасник на власний розсуд склав графік, вказав орієнтовні дати виконання етапів робіт, маючи на увазі, що точні дати будуть обговорені і узгоджені з Замовником в період підписання договору. Головна вимога Замовника надати графік з дотриманням вимог до строків початку та закінчення робіт, Учасником виконана.
В телефонній розмові з представником Замовника, нами було наголошено, що ми готові переглянути графік, та підписати з урахуванням всіх додаткових вимог замовника, але представник замовника відповів, що йому більш імпонує пропозиція іншого учасника, і від перемовин з даного пункту відмовився.
Крім вищезгаданого, хочемо наголосити, що при виконанні всіх інших вимог Замовника, головним критерієм оцінки даної закупівлі є ціна. Дані роботи виконуються за бюджетні кошти громади, і головна мета Замовника, це раціональне їх використання, а вданому випадку цінова різниця між пропозицією ТОВ «ФАУНА ГРАНД», та пропозиціями інших учасників, при тому, що ТОВ «ФАУНА ГРАНД», як ВИРОБНИК, відповідає за якість матеріалів та виконаних ім. робіт, доволі велика, та складає:
ТОВ «ФАУНА ГРАНД»- ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» - 67 000 грн.
ТОВ «ФАУНА ГРАНД» - ТОВ " РЕМ ТЕХ СТРОЙ" - 67 001 грн.
ТОВ «ФАУНА ГРАНД» - ТОВ ФІРМА "ЯТРАНЬ" - 178 001 грн.
ТОВ «ФАУНА ГРАНД» - ТОВ "Афінацентр" - 185 001 грн.
ТОВ «ФАУНА ГРАНД» - ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" - 261 981,84 грн.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
ПРОСИМО:
1.Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ФАУНА ГРАНД» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Довідково:
Копія ВИМОГИ надсилається на адресу голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Дніпропетровську обласну раду.
З повагою,
Директор
ТОВ «ФАУНА ГРАНД» Півень С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 0206.PDF 02.06.2017 14:12
- рішення по ТОВ Фауна Гранд.JPG 03.06.2017 18:14
- Розгляд вимоги про усунення порушення.docx 03.06.2017 18:14
Дата подачі:
02.06.2017 14:13
Вирішення:
Отдел образования Синельниковской местной власти рассмотрел требование участника ООО "Фауна Гранд" (в дальнейшем Участник) от 02.06.2017 г. номер требования UA-2017-05-17-002429 - b.c1. Согласно решения от 31.05.2017 г. предложения Участника было отклонено, в связи с неполным пакетом документов которые в соответствии с требованиями документации размещенной в файле «Объявления» необходимо Участнику предоставить в составе своего предложения, а именно:
1. Отсутствуют технические паспорта на предложенные арендованные механизмы.
2. Материалы изменены и не соответствуют требованиям Заказчика согласно дефектного акта.
3. График выполнения работ некорректно составлен.
По первому пункту решения Отдела образования.
Согласно пункта 4.2. документации Заказчика, а именно: «Если механизмы арендованные, дополнительно представляются заверенные копии договоров аренды (лизинга) на предложенные механизмы и копии технических паспортов на предложенные механизмы». Просмотрев документы Учасника предоставленные по пункту 4.1 «Справка о наличии оборудования и материально-технической базы для выполнения работ по капитальному ремонту», заполненная по форме Заказчика исходит следующее, что есть арендованные механизмы - арендодатель Тимко О.М.. Согласно выше изложенного по этому пункту Участник предоставил только копии договоров без копий технических паспортов на предложенные механизмы.
По второму пункту решения Отдела образования.
График производства работ – это документ на основании которого осуществляется строительство на всех этапах, согласно установленным срокам, соблюдая четкую последовательность выполнения отдельных видов трудовой деятельности, устанавливающий между ними взаимосвязь, с учетом объемов и характера строительно-монтажных работ. Что не просматривается в предоставленном календарном графике. Монтажные работы должны идти параллельно с демонтажем. Данный график может привести к несогласованности действий исполнителей и сбоем в рабочем процессе.
По третьему
Статус вимоги:
Відхилено