-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утримання служби Замовника та здійснення технічного нагляду з урахуванням послуг інженера-консультанта (будівництво) під час Реконструкції Учбово-рекреаційного центру «Міжнародний Центр дитячої наукової творчості» по вул. Квітки Цісик, 14
Торги не відбулися
6 440 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 202.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 202.50 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 19:00 - 04.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
a19c1403116e489fb55969fb0068edaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-011731-c.a3
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Замовником у порушення Закону України "Про публічні закупівлі" визначено переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників та не відповідає кваліфікаційним вимогам, що встановлені Замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 18.05.2021 14:22
- скарга ворд 18.05.2021 14:22
- рішення від 20.05.2021 № 11048 + лист замовнику.pdf 21.05.2021 10:56
- інформація про перенесення від 31.05.2021 № 9886.pdf 01.06.2021 10:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2021 № 13004.pdf 10.06.2021 16:07
- рішення від 09.06.2021 №13004.pdf 14.06.2021 20:09
- Відповідь на скаргу АМКУ.pdf 25.05.2021 13:03
- Відповідь на скаргу_АМКУ_WORD.docx 25.05.2021 13:03
- Витяг з ЄДР Скаржника.docx 25.05.2021 16:14
- ПРОТОКОЛ_15.06-1.pdf 15.06.2021 13:28
- ПРОТОКОЛ_15.06-1.pdf 15.06.2021 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 15:03
Дата розгляду скарги:
31.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 10:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.06.2021 20:09
Дата виконання рішення Замовником:
15.06.2021 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "С.В.М.-ФОРУМ" (код за ЄДРПОУ 32657551) переможцем процедури закупівлі стосовно процедури відкритих торгів на закупівлю послуг: Утримання служби Замовника та здійснення технічного нагляду з урахуванням послуг інженера-консультанта (будівництво) під час Реконструкції Учбово-рекреаційного центру «Міжнародний Центр дитячої наукової творчості» по вул. Квітки Цісик, 14, ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, номер ЦБД UA-2021-03-22-011731-c.
Вимога
Вирішена
Вимоги про усунення невідповідностей
Номер:
d0d5446747fe426488c4cfa052f1a3d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-011731-c.c2
Назва:
Вимоги про усунення невідповідностей
Вимога:
1. Замовником визначено перелік обладнання, яке повинно бути наявне у Учасника. Одним із вимог по обладнанню є наявність теодоліту електронного та тахеометру електронного.
Разом з тим, тахеометр є фактично аналогом теодоліту, оскільки за своїми характеристиками тахеометр окрім вимірювання горизонтальних та вертикальних кутів, як виконує такі функції теодоліт, тахеометр додатково вимірює відстань та перевищень.
Технічні можливості тахеометру дозволяють здійснювати точність вимірювання у порівнянні з теодолітом.
Отже, наявність тахеометру у складі тендерної пропозиції є достатнім для надання послуг за предметом закупівлі. А тому, вимогу щодо підтвердження наявності теодоліту електронного просимо виключити з тендерної документації.
2. Стовпець 4 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід просимо доповнити включивши до договорів цивільно-правового характеру також і інші угоди, оскільки їх відсутність дискримінує учасників за ознакою трудових відносин.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений. Просимо звернути увагу замовника на те, що за результатами наданих послуг, незалежно від подальшої участі в інших закупівлях контрагент надає рекомендаційний лист(лист-відгук). Вимога в тендерній документації щодо посилання у листі –відгуку на цю закупівлю створює можливості для маніпуляцій Замовника та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, надання листа відгуку з вимогами щодо посилання на предмет та ідентифікатор цієї закупівлі, замовник ставить учасників в залежність від третіх осіб. Отже, в частині 3 Таблиці 1 Додатку 2 просимо видалити вимогу щодо посилання на предмет та ідентифікатор цієї закупівлі у листі – відгуку про виконання аналогічного договору.
4. У складі тендерної документації Замовник зобов’язує надати оригінал листа-відгуку про належне виконання аналогічного договору, акти виконаних робіт/наданих послуг та акт звірки по наданому договору. Як правило, акти звірок розрахунків підтверджують остаточні розрахунки сторін за виконану роботу. Акт виконаних робіт (наданих послуг) належить до первинних документів та фіксує факт здійснення господарської операції, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції. Окрім цього, зміст листа-відгука також складається з підтвердження замовника про виконання зобов’язань по договору в повному обсязі. Тому надання акта звірки в складі тендерної пропозиції є фактично дублюванням документів, а саме, листа-відгука та актів виконаних робіт/наданих послуг. Разом з тим, інформація в акті звірки контрагентом може бути визнана, як конфіденційною, тим самим учасник буде порушувати зобов’язання за договором, що виконувався. Надання додаткового документа у вигляді акта звірки замовник ставить учасників у залежність від третіх осіб. Отже, просимо прибрати вимогу в тендерній документації щодо надання учасником акту звірки по наданому аналогічному договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 11:22
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику!
У відповідності до вимог закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на Вашу вимогу стосовно закупівлі Утримання служби Замовника та здійснення технічного нагляду з урахуванням послуг інженера-консультанта (будівництво) під час Реконструкції Учбово-рекреаційного центру «Міжнародний Центр дитячої наукової творчості» по вул. Квітки Цісик, 14.
Відповідно до статті 5 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі робіт, послуг та товарів за бюджетні кошти мають здійснюватися за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням необхідності у закупівлі робіт, Національним центром «Мала академія наук України» (далі – НЦ «МАНУ») було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт – «Утримання служби Замовника та здійснення технічного нагляду з урахуванням послуг інженера-консультанта (будівництво) під час Реконструкції Учбово-рекреаційного центру «Міжнародний Центр дитячої наукової творчості» по вул. Квітки Цісик, 14» за кодом ДК 021:2015 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
У відповідь на Вашу вимогу надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Стосовно першого питання повідомляємо, згідно вимог частини 1 таблиці 1 додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається оригінал довідки у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій підприємства, необхідної учаснику для виконання умов договору, а саме:
- наявність в учасника необхідного вимірювального обладнання власного та/або орендованого та/або у лізингу та/або за договором надання послуг для здійснення технічного нагляду (склерометра, теодоліта електронного, нівеліру оптичного, тахеометру електронного, комп’ютерна техніка, тощо).
Замовником в зазначеному пункті вимагається надання будь-якого з переліченого вимірювального обладнання, яке використовуватиметься в процесі виконання Договору.
2. Стосовно другого питання та пропозиції жодним чином не заперечуємо, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
3. З пропозиціями стосовно третього питання погоджуємось, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації, пункт буде викладений в наступній редакції: «3.2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці (не менше двох крім відгуків від Замовника даної закупівлі). Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер.».
4. З пропозицією стосовно четвертого питання погоджуємось, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації, відповідний пункт буде викладений в наступній редакції: «Оригінал (чи належним чином завірену копію) попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).»
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
внесення змін до тендерної документації
Номер:
958adad58fce41f8b652b02c880b253d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-011731-c.b1
Назва:
внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Просимо надати роз’яснення, уточнення та внести зміни до тендерної документації з наступних питань:
1. Замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі певного обладнання, зокрема геодезичних приборів: теодоліта електронного, нівеліру оптичного, тахеометру електронного.
Разом з тим, серед вимог щодо наявності персоналу не містяться вимоги про наявність у складі учасника особи, яка здійснюватиме геодезичні вимірювання.
Вимоги до персоналу учасника доцільно доповнити реченням такого змісту: Не менше 1 інженера-геодезиста, який отримав сертифікат відповідно до вимог, встановлених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 28.07.2017 р. № 392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів».
2. Відповідно до ч.2 Таблиці 1 Додатку 2 Замовник вимагає від Учасника підтвердження офіційного працевлаштування інженера – консультанта. Тобто, виходячи з формулювання, учасник повинен забезпечити офіційне працевлаштування лише одному сертифікованому інженеру-консультанту. Разом з тим, згідно із переліком фахівців, які мають бути залучені для надання послуг Замовником вимагається від учасника забезпечення наявності інженера – консультанта категорії «провідний» - 1 особа та базового інженера – консультанта – 1 особа. Базовий рівень інженера-консультанта не передбачає самостійної роботи, а виключно під керівництвом інженера-консультанта більш високого рівня. Оскільки послуги з нагляду будуть надаватися під час реконструкції будівлі, з метою забезпечення безперервності процесу, доцільно залучати до надання послуг інженера – консультанта (будівництво) не нижче І категорії. Отже, просимо внести зміни до тендерної документації конкретизуючи наступним змістом:
«- не менше 1-го інженера консультанта (будівництво) категорії «провідний», який має діючій (на кінцевий строк подання пропозиції) сертифікат інженера-консультанта (будівництво) категорії «провідний» (Наказ Мінрегіону України від 08.08.17 р. № 192) (Копії діючих сертифікатів вказаних в цьому абзаці спеціалістів, який має бути дійсний та виданий органами з оцінки відповідності персоналу акредитованими на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) із зазначенням номеру та терміну дії атестата акредитації органу із сертифікації персоналу) – офіційно працевлаштований в штаті учасника;
- не менше 1-го інженера консультанта (будівництво) не нижче І категорії, який має діючий (на кінцевий строк подання пропозиції) сертифікат інженера-консультанта (будівництво) не нижче І категорії (Наказ Мінрегіону України від 08.08.17 р. № 192) (Копії діючих сертифікатів вказаних в цьому абзаці спеціалістів, який має бути дійсний та виданий органами з оцінки відповідності персоналу акредитованими на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) із зазначенням номеру та терміну дії атестата акредитації органу із сертифікації персоналу)»;
3. Посилання Замовника в тендерній документації на наявність інженера технічного нагляду за категорійністю є не однозначним. Для забезпечення повної взаємозамінності на об’єкті пропонуємо внести такі зміни до тендерної документації:
не менше 2-х інженерів – технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) категорії «провідний». (Копії діючих сертифікатів вказаних в цьому абзаці спеціалістів)».
4. У зв’язку із коротким терміном проведення робіт, з метою з’ясування учасником фактичного обсягу надання послуг та можливості власними силами чи із залученням субпідрядників, просимо тендерну документацію доповнити таким змістом: «Виїзд учасника для огляду та ознайомлення з об’єктом. У складі пропозиції Учасник надає підписаний обома сторонами акт огляду об’єкта». Така вимога дасть реальну уяву учасника, що зазвичай використовується замовниками та є усталеною практикою у технічно розвинених країнах та поширеною в Україні.
5. Замовник зобов’язаний приділяти підвищену увагу з питань охорони праці. Зокрема, п.1.5.Додатку 1 до Договору передбачено здійснення нагляду за всіма діями підрядника в межах будівельного майданчика в розрізі безпеки виконання робіт, охорони праці та охорони навколишнього середовища. Тому наявність у складі фахівців інженера з охорони праці є важливим елементом при виконанні договору за предметом закупівлі. Отже, просимо до п.п. 2.1.1. таблиці 1 Додатку 2 включити до переліку необхідних фахівців - інженера з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ категорії (Копії діючих сертифікатів вказаних в цьому абзаці спеціалістів, який має бути дійсний та виданий органами з оцінки відповідності персоналу акредитованими на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) із зазначенням номеру та терміну дії атестата акредитації органу із сертифікації персоналу).
6. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Наявність зазначеного сертифікату сприятиме більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати послуги (виконувати роботи), яка задовольнить вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Отже, просимо включити вимогу до тендерної документації щодо надання учасником оригіналу сертифікату на підтвердження відповідності Учасника вимогам системи управління якістю (ISO 9001:2015) у сфері архітектури та надання послуг технічного консультування у цій сфері або дотичних до цієї сфери.
7. Цивільна відповідальність певної категорії фахівця (страхувальника) за матеріальні витрати, яких зазнала третя особа внаслідок ненавмисно завданих їй страхувальником фактичних прямих матеріальних збитків під час надання професійних послуг є усталеною практикою та широко застосовується як в технічно розвинених країнах, так і в Україні. Задля уникнення прорахунків, помилок та інших незлочинних і ненавмисних дій допущених в ході професійної діяльності сертифікованих фахівців, відповідальні замовники найчастіше почали запроваджувати вимогу в тендерній документації щодо наявності страхового полісу сертифікованих фахівців.
Отже, просимо включити до тендерної документації таку вимогу, як: «Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих працівників (за винятком інженера-геодезиста). У разі закінчення строку дійсності у період надання послуг – особистий лист - зобов’язання кожного сертифікованого фахівця щодо його пролонгації (за винятком інженера-геодезиста)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 10:50
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику!
У відповідності до вимог закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на Вашу вимогу стосовно закупівлі Утримання служби Замовника та здійснення технічного нагляду з урахуванням послуг інженера-консультанта (будівництво) під час Реконструкції Учбово-рекреаційного центру «Міжнародний Центр дитячої наукової творчості» по вул. Квітки Цісик, 14.
Відповідно до статті 5 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі робіт, послуг та товарів за бюджетні кошти мають здійснюватися за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням необхідності у закупівлі робіт, Національним центром «Мала академія наук України» (далі – НЦ «МАНУ») було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт – «Утримання служби Замовника та здійснення технічного нагляду з урахуванням послуг інженера-консультанта (будівництво) під час Реконструкції Учбово-рекреаційного центру «Міжнародний Центр дитячої наукової творчості» по вул. Квітки Цісик, 14» за кодом ДК 021:2015 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
У відповідь на Вашу вимогу надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. З першим питанням погоджуємось, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації, п. 2.1.1. Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації буде доповнений словами наступного змісту – «не менше 1 інженера-геодезиста, який отримав сертифікат відповідно до вимог, встановлених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 28.07.2017 р. № 392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів».
2. З другим питанням погоджуємось, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації, ч. 2 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації буде доповнений словами наступного змісту та викладений в новій редакції – «Кваліфікаційний сертифікат (із додатками до нього, якщо такі додатки є), а саме: сертифікат інженера-консультанта, що виданий на конкретну фізичну особу. Особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі, що підтверджується наказом про прийняття на роботу, повідомленням про прийняття на роботу працівника з квитанцією про прийняття даного звіту. Якщо учасник фізична особа- підприємець, вказаний сертифікат може бути виданий на фізичну- особу підприємця як фізичну особу.
В штаті учасника повинно бути працевлаштовано не менше одного інженера консультанта.
Кваліфікаційний сертифікат (із додатками до нього, якщо такі додатки є), а саме: сертифікат провідного інженера технагляду або інженера – технагляду І категорії на виконання відповідних робіт щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2, що виданий на конкретну фізичну особу. Особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі, що підтверджується наказом про прийняття на роботу, повідомленням про прийняття на роботу працівника з квитанцією про прийняття даного звіту. Якщо учасник фізична особа- підприємець, вказаний сертифікат може бути виданий на фізичну- особу підприємця як фізичну особу.
В штаті учасника повинно бути працевлаштовано не менше одного інженера технагляду.»
3. З третім питанням погоджуємось, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації та викладений в новій редакції – «- не менше 2-х фахівців інженеру технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, які мають кваліфікаційний сертифікати провідного інженера технагляду або інженера – технагляду І категорії на виконання відповідних робіт щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (значні наслідки) .(Копії відповідних сертифікатів вказаних в цьому абзаці спеціалістів.».
4. Стосовно четвертого питання повідомляємо про відмову у виїзді учасника для огляду об’єкта. Відповідно до ч. 4 статті 4 закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Можливість проведення відкритих зустрічей заборонена на етапі проведення процедури закупівлі з метою дотримання принципів публічних закупівель, визначених у ст. 5 закону України “Про публічні закупівлі”.
5. З п’ятим питанням погоджуємось, відповідні зміни будуть внесені до ч. 2 таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації та доповнений словами наступного змісту – ««не менше одного - інженера з охорони праці, який пройшов відповідне навчання та перевірку знань з діючих в Україні нормативних актів у будівництві».
6. Стосовно шостого питання повідомляємо, наявність на підприємстві системи менеджменту якістю ISO 9001: 2015 є добровільним рішенням юридичної особи, та не є обов’язковою. В даному випадку відповідно до предмета закупівлі про наявність в Учасника системи менеджменту якістю ISO 9001:2015 є упередженою.
7. У внесенні змін стосовно сьомого питання змушені відмовити, оскільки наявність страхового полісу сертифікованих фахівців є добровільною, та не може бути додана до Тендерної документації, на підтвердження кваліфікації співробітників Учасника.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Статус вимоги:
Задоволено