• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі

Завершена

52 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 17:15 - 26.03.2021 08:00
Вимога
Вирішена

Оскарження визначення переможця та дискваліфікації учасників закупівлі.

Номер: d164625167c24cfd975a4605331459ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-005936-a.c2
Назва: Оскарження визначення переможця та дискваліфікації учасників закупівлі.
Вимога:
ФОП Шульчевський Олексій Олександрович звертається до Замовника з вимогою додаткового роз'яснення про дискваліфікацію нас як учасника закупівлі: 1. нами було надано також як і учасником ТОВ "Кондор "Гарантійний лист" щодо відповідності товару технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника до предмета закупівлі в якому ми підтвердили можливість поставки товару Замовнику з урахуванням всіх його вимог до предмета закупівлі, які зазначені у Додатку №1. Щодо не відповідностей внутрішнього функціонального наповнення у наданих "Малюнках зразків товарів", Стелаж №1 та Стелаж №2, ми пояснюємо: вони виникли в результаті того, що ви, як Замовник в Додатку №1 самі розмістили зображення стелажів, з яких зовсім не зрозуміло що ви хотіли отримати! Стелаж №2: полиці справа вами зображені відкритими, а не з віконцями, як на стелажі №1. Склалось враження, що ці стілажі повинні бути однаковими, тільки з тією різницею що полиці є відкритими на стелажі №2- справа, а в стелажі №1 - зліва!!! Ці помилки були б нами виправленні при уточненях при заключенні договору та при виготовленні меблів ОБОВ'ЯЗКОВО!!!!! 2. ТОВ "Кондор" не надав підтверджуючу копію видаткової накладної до договору №84 від 04.12.2020р., як і в своій вимозі справедливо зазначив і учасник ФОП Буряк О.М. І це ненадання не відповідає вимогам замовника! Але ви дискваліфікували нас, як учасника, зазначив, що ми не надали копію документа о пролонгації нашого договору оренди(фактично вона у нас є!). АЛЕ, в телефонній розмові на предмет документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, ви зазначили, що достатньо буде надати тільки довідку про наявність матеріально-технічної бази і в довідці вказати тільки сам перелік предметів цієї бази (тому що бухгалтерскі документи могли просто вже не зберігтися за строком давності у ФОП і ви з цим погодились!!!)! Тобто товаристу "Кондор" такі не відповідності вимогам Замовника як то кажуть "зійшли з рук", а ми були дисківаліфіковані! Таким чинном, визначення переможцем закупівлі товариства "Кондор" приведе до неефективного використання бюджетних коштів - коштів платників податків!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 40 від 13.04.2021 року Замовником було прийнято рішення: 1. Розглянути вимогу Учасника ФОП Шульчевський Олексій Олександрович від 12 квітня 2021 року згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі), за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-03-22-005936-a щодо додаткового роз'яснення про дискваліфікацію його як учасника закупівлі. 2. Надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження звернення Учасника через електронну систему закупівель наступного змісту: відхилити вимогу Учасника спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі), ФОП Шульчевський Олексій Олександрович від 12.04.2021 р. та надати додаткові роз’яснення на звернення про дискваліфікацію його як учасника закупівлі: 1) Як і зазначено в п. 1 вимоги Учасника ФОП Шульчевський Олексій Олександрович, ним було надано гарантійний лист щодо відповідності товару технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі на підтвердження можливості поставки товару Замовнику з урахуванням всіх його вимог: технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вимагаються у Додатку № 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики». Але цей лист було надано як підтвердження пропозиції учасника технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі вимогам Замовника, відповідно до Додатку 1 згідно з п. 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження». Згідно з цим п. 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник також повинен надати в електронному сканованому вигляді малюнки зразків товару, технічну характеристику товару, який пропонується, на що Учасник ФОП Шульчевський Олексій Олександрович надав у складі своєї пропозиції малюнки зразків товару, які вимагаються у Додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики» на підтвердження ідентичності та відповідності внутрішнього функціонального наповнення та внутрішніх розмірів предметів закупівлі, де були визначені невідповідності до вимог Замовника, зазначених у Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Стелаж № 1, Стелаж № 2), що не відповідає вимогам Замовника. Якщо Учаснику було зовсім не зрозуміло, які саме стелажі розміщені на зображеннях Замовника, то відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Також з поданої вимоги досить не зрозуміло чи зазначені стелажі Учасник вважав однаковими чи все таки різними (з тексту вимоги: «Стелаж №2: полиці справа вами зображені відкритими, а не з віконцями, як на стелажі №1.»). 2) На підтвердження вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження ( п. 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Учасник ТОВ «Кондор» надав у складі своєї пропозиції окрім довідки про виконання аналогічного договору, складеної учасником у довільній формі, також копії підтверджуючих документів: - договір № 13 від 14.04.2020 року та видаткова накладна до цього договору № 65 від 16.07. 2020 р. - договір № 84 від 04.12.2020 року з зазначенням аналогічного коду ДК 021:2015 3913000-2 Офісні меблі, специфікація до цього договору та видаткова накладна № 296 від 04.12.2020 року, що в повному обсязі відповідає вимогам Замовника. Також доцільно буде зазначити, що Замовник не може відхилити пропозицію будь – якого учасника, якщо він являється платником податку.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Невідповідність вимогам ЗАМОВНИКА

Номер: f075bb67484f4bc7af3066524520f265
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-005936-a.a1
Назва: Невідповідність вимогам ЗАМОВНИКА
Вимога:
Невідповідність вимогам ЗАМОВНИКА
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено