-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 Підключення та доступа до мережі інтернет Городищенської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 2 Підключення та доступа до мережі інтернет Драбівської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 3 Підключення та доступа до мережі інтернет Жашківської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів);Лот 4 Підключення та доступа до мережі інтернет Звенигородської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 5 Підключення та доступа до мережі інтернет Звенигородської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 6 Підключення та доступа до мережі інтернет Золотоніської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 7 Підключення та доступа до мережі інтернет Кам’янської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 8 Підключення та доступа до мережі інтернет Канівської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 9 Підключення та доступа до мережі інтернет Катеринопільської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 10 Підключення та доступа до мережі інтернет Корсунь-Шевченківської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 11 Підключення та доступа до мережі інтернет Лисянської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 12 Підключення та доступа до мережі інтернет Лисянської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 13 Підключення та доступа до мережі інтернет Маньківської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 14 Підключення та доступа до мережі інтернет Монастерищенської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 15 Підключення та доступа до мережі інтернет Смілянської міської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 16 Підключення та доступа до мережі інтернет Смілянської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 17 Підключення та доступа до мережі інтернет Тальнівської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 18 Підключення та доступа до мережі інтернет Тальнівської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 19 Підключення та доступа до мережі інтернет Уманських енергетичних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 20 Підключення та доступа до мережі інтернет Христинівської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 21 Підключення та доступа до мережі інтернет Чигиринської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 22 Підключення та доступа до мережі інтернет Чорнобаївської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів); Лот 23 Підключення та доступа до мережі інтернет Шполянської філії ПАТ "Черкасиобленерго" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 72410000-7 - Послуги провайдерів)
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додаток 1 до документації «Технічна специфікація».
Завершена
92 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 17:14 - 26.03.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація потенційних учасників
Номер:
ffdc02f9e24f4ebb9f2ad9caa592376b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-005924-a.a1
Назва:
Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що встановленні вимоги у Оголошенні для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме "довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох)," є дискримінаційними, оскільки порушують принципи закупівлі, визначені Законом та такими, що порушують право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Просимо внести зміни до Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 09:32
Вирішення:
1. Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне:
Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до закупівель - це суб'єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Та законом передбачене право Замовника встановлювати вимоги до Учасника, а аналогічні договори дійсно підтверджують надання учасником відповідних послуг та можуть охарактеризувати Учасника як надійного виконавця, а тому дана умова є істотною для замовника.
Отже, внессення зміни в документацію вважаємо недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено