• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови та порядок надання забезпечення тендерної пропозиції визначені в тендерній документації. ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (63712000-3 Послуги з обслуговування автомобільного транспорту). Ціна тендерної пропозиції розраховувується за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення та виконання комплексу робіт на червень 2021 року - травень 2022 року з урахуванням Додатку 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерством інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 р. Рівень утримання доріг – допустимий.

Торги не відбулися

1 659 225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 296 125.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 16:35 - 24.04.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 75d9dd50d40547c7ab91b80b7f00a185
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-010951-c.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 29.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2021 16:40
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.05.2021 19:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.05.2021 19:06
Автор: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Артем Гриненко +380688842675 road.vdk.consorcium@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискримінації учасників

Номер: 730e12eed286416f9339c0e03295e853
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-010951-c.a1
Назва: Вимога щодо дискримінації учасників
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у Закупівлі UA-2021-03-22-010951-c. Під час вивчення Тендерної документації нами виявлено вимоги, які, на наш погляд, є дискримінаційними та безпідставними, і виконати які наше підприємство не має можливості. 1. Так, згідно Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність виробничих баз. Згідно зазначеного додатку: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, а саме: - копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії договорів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, права користування та інше), дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)» 2. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації передбачено надання довідки про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ). Згідно зазначеного додатку, учасник: - може мати АБЗ у власності; - АБЗ може бути залученим на договірній основі (надання послуг/оренда/іншого права користування). Проте, формулювання вимог Замовника в такому вигляді дискримінує наше підприємство виходячи з наступного. У відповідності до ч. 1 ст. 133 ГК України основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління. Тобто, законодавець чітко виділяє, окрім «права власності» і інші речові права, серед яких і право господарського відання. При чому держава забезпечує рівний захист майнових прав усіх суб'єктів господарювання (ч. 4 ст. 133 ГК України). Згідно ч. 1 ст. 136 ГК України право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом). Тобто, право господарського відання виникає не на договірній основі, а закріплюється за особою власником (уповноваженою особою) на підставі розпорядчого документу. Тендерна документація не містить умов щодо можливості підтвердження права володіння, користування і розпорядження майном іншим речовим правом, а саме правом господарського відання. Наше підприємство володіє, користується і розпоряджається асфальтобетонними заводами та виробничими базами саме на підставі іншого речового права – права господарського відання. За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати документи на право власності на АБЗ та виробничі бази, або договори на користування ними, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства. Згідно ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі» Виходячи із вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційної вимоги, зазначеної у мотивувальній частині вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено