• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер, ноутбук, книжковий та планшетний сканер

Код ДК 021-2015 (CPV) 30213300-8 Настільні комп’ютери; Код ДК 021-2015 (CPV) 30213100-6 Портативні комп’ютери; Код ДК 021-2015 (CPV) 30216110-0 Комп’ютерні сканери

Завершена

1 392 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 925.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 16:09 - 03.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог щодо книжкового сканера.

Номер: 88e3c497090f444b95dc1e4aa3107722
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-005200-a.c3
Назва: Усунення дискримінаційних вимог щодо книжкового сканера.
Вимога:
Опис у викладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Оскільки на ринку присутні відповідні моделі сканерів з гарантією 6 місяців вимога прибрати підтвердження гарантії нелогічна. Вимога надати лист підтвердження гарантії має єдину мету, а саме уникнути отримати неофіційну (контрафактну, неліцензійну тощо) техніку серед найбільш поширених товарних груп, і, відповідно уникнути ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні такого обладнання. А також уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання бракованої продукції, продукції, яка була у використанні, пошкодженої продукції та такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією. Звертаємо Вашу увагу, що замовник не обмежує постачальників у пропозиції еквівалентів, що відповідають технічним вимогам тендерної документації або їх перевершують. Щодо аналогів, то нам відомо мінімум 3 сканери з відповідними характеристиками. Варто відзначити, що Замовник також не має жодних важелів впливу на відносини постачальника з виробниками продукції, дистриб’юторами та іншими учасниками ринку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.04.2021 16:14
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 937234218510420f8a50bb8d5a255a06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-005200-a.b2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний тендерний комітет!. В п.4 Додатку 1 до ТД вказано наступне «На все обладнання, що постачається, надається офіційна гарантія з дати поставки товару. На активне обладнання (ноутбук, монітор, сканер книжковий) учасник у складі пропозиції має надати лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару та/або офіційного представника (дистриб'ютора) про підтвердження терміну гарантії.» Листи щодо підтвердження терміну гарантії представництва виробників або дистриб’юторів надають лише одному учаснику, за яким резервують проект та надають спеціальні умови постачання. Отже такий учасник отримує пріоритет за рахунок наявності певних документів та підвищує вартість пропозиції, оскільки реальну конкуренцію йому ніхто не може скласти. Що ж стосується інших учасників, які так само можуть постачати товар, але не мають можливості отримати такі листи від виробників або їх представників, то вони залишаються поза межами закупівлі. Навіть якщо учасник без листа виробника надає повний пакет документів, пропонує нижчу ціну, його дискваліфікують. Саме за відсутність вказаного листа та невідповідність вимогам ТД. Це вже є дискримінаційна складова. За рахунок вимоги документа(ів), які не можуть отримати всі бажаючі учасники, відбувається штучне обмеження конкуренції, недопущення до торгів всіх учасників. Ще раз акцентуємо увагу – відсутність конкуренції породжує монополізм та завищення вартості. Нагадаємо деякі положення Закону України «Про публічні закупівлі»: Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Отже вимога щодо листа від виробника товару та/або офіційного представника (дистриб'ютора) порушує пп.1, 4, 5 ст.5 Закону. Наявність чи відсутність такого листа жодним чином не впливає на сам факт гарантійного обслуговування, яке вимагається Замовником. Всі витрати на гарантійне обслуговування покладаються на учасника, який самостійно вирішує всі проблеми з виробниками, дистриб'юторами, дилерами. Це вже не Ваші проблеми. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу п.4 Додатку 1 ТД, замінити підтвердження терміну гарантії наданням гарантійного листа від учасника з вказівкою терміну на кожний товар предмету закупівлі, наявності сервісного центру в м. Черкаси та гарантуванням покладання всіх витрат на гарантійного обслуговування на учасника. Дякуємо за приділену увагу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вимога надати лист підтвердження гарантії має єдину мету, а саме уникнути отримати неофіційну (контрафактну, неліцензійну тощо) техніку серед найбільш поширених товарних груп, і, відповідно уникнути ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні такого обладнання. А також уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання бракованої продукції, продукції, яка була у використанні, пошкодженої продукції та такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією. Звертаємо Вашу увагу, що замовник не обмежує постачальників у пропозиції еквівалентів, що відповідають технічним вимогам тендерної документації або їх перевершують. Враховуючи що в закупівлі оголошено великий обсяг дороговартісної комп’ютерної техніки, а саме понад 80 одиниць, задля уникнення ризиків придбання низькоякісного товару, бракованої продукції, продукції, яка була у використанні, пошкодженої продукції та такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією, було прийнято рішення зазначити вимогу щодо надання учасником листа від виробника товару та/або офіційного представника (дистриб'ютора) про підтвердження терміну гарантії. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Крім того, невідомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.04.2021 16:14
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: d662413dc2f14495a99835ff39368518
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-005200-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Шановний учасник. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право Замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Windows 10 Pro Укр ОЄМ має бути попередньо встановлене без його активації, з оригінальною наклейкою з наявним захисним шаром на номері, та оригінальним дистрибутивом з голографічним захистом. Замовник має право перевірити код активації в офіційного представництва Microsoft в Україні в разі потреби». Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено