-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна проекція на підлогу (з монтажем) за кодом ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 15:45 - 26.03.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Вимоги ТД прописані під одного виробника
Номер:
df50962799e641848a95c15b66b2efe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-009223-c.b2
Назва:
Вимоги ТД прописані під одного виробника
Вимога:
Шановний Замовнику, ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учас¬ників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щановний Замовник, аналіз тендерної документації показує, що у сукупності вимог «анотація до методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН, лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», також комплект має входити навчально – методичний посібник, що надає інструктивно-методичну допомогу у використанні програм проекції, який має бути схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», «надання копії протоколу перевірки ізоляції проводів, кабелів та апаратури» та технічних характеристик предмета закупівлі цим вимогам у сукупності відповідає один виробник– ТОВ «ВЕМА КИДС», що дискримінує всіх інших виробників та є порушенням закону.
Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, прибрати дискримінаційні вимоги або надати, як еквівалент назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали у сукупності даним вимогам в іншому випадку будемо змушені звернутись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням ретельно перевірити дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 10:54
Вирішення:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне, що ми, як Замовник не встановлюємо жодних дискримінаційних вимог та не обмежуємо конкуренцію.
Оскільки Вимоги щодо надання анотації, листа від Державної наукової установи спрямовані виключно для забезпечення закупівлі товару належної якості, легального походження, відповідності програмам та забезпечення можливості покриття існуючої потреби Замовника. З врахуванням того що до постачання може бути запропоновано обладнання будь-якого виробника/походження яке б відповідало технічним, якісним та іншим характеристикам що наведені в технічному завданні Замовника. На нашу думку, таке прагнення є цілком об’єктивним і розумним, та таким що переслідує законну мету.
Беручи до уваги зазначене вище, а також з метою забезпечення поставки товару належної якості відповідно до тендерної документації було включено вимогу щодо надання анотації та методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН, лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», що в жодному разі не може вважатись порушенням. Також звертаємо Вашу увагу на те, що якщо миби хотіли обмежити конкуренцію та звузити коло учасників, то в тендерній документації не було би прописано "В місцях де технічне завдання містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент" чи «або аналог»".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови ТД (вимоги ТД прописані під одного вироб¬ника)
Номер:
ec16b67a00eb415e86c420bf514ea7b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-009223-c.b1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД (вимоги ТД прописані під одного вироб¬ника)
Вимога:
Шановний Замовнику, ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учас¬ників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щановний Замовник, після вивчення тендерної документації було виявлено ряд порушень, а саме:
1. У складі пропозиції Учасник повинен надати анотацію до методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН, лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», також комплект має входити навчально – методичний посібник, що надає інструктивно-методичну допомогу у використанні програм проекції, який має бути схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель грифів не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких документів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вказану вимогу.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, в іншому випадку будемо змушені звернутись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням ретельно перевірити дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 10:41
Вирішення:
ст. 23 Закону передбачено, що У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, тендерною документацією передбачено: «В місцях де технічне завдання містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент" чи «або аналог».»
Тобто Учасник, який бажає прийняти участь в закупівлі може запропонувати товар, що є аналогічним по технічним характеристикам, або кращим.
Вимога надати анотацію до методичних рекомендацій, лист від Державної наукової установи спрямовані виключно для забезпечення закупівлі товару належної якості, легального походження. Наявність навчально-методичного посібнику в комплекті що надає інструктивно-методичну допомогу у використанні програм проекції в процесі експлуатації замовника, в цілому не зрозуміло чому Вас дивує, оскільки для зручності роботи та правильності експлуатації, користувачеві потрібно мати вищезазначений посібник.
Оскільки, основним користувачем будуть діти і Замовник передусім піклується про безпечність експлуатації, вимога щодо надання протоколу перевірки ізоляції проводів, кабелів та апаратури є цілком обгрунтованою для даного виду товару
На нашу думку, придбання якісного та безпечного товару, таке прагнення є цілком об’єктивним і розумним, та таким що переслідує законну мету.
Дані вимоги не є дискримінаційною та не обмежують коло учасників., отже у внесенні змін немає необхідності. Тендерні пропозиції учасників які не будуть відповідати вимогам встановленим тендерною документацією будуть відхилені відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено