• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комплект навчального обладнання для оснащення для кабінету фізики

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 14:32 - 04.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні вимоги до учасників

Номер: 92d8fa08d44f4e4c9e1712a3fcf884c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002210-b.b3
Назва: Незаконні вимоги до учасників
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації у Додатку 2 Ви вказуєте дискримінаційні вимоги, а саме Ви вимагаєте, щоб учасники надали наступні документи: " Копію авторизаційних листів договорів або договорів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу. - у разі, якщо Учасник не є виробником складових предмету закупівлі інтерактивна панель, базове програмне забезпечення, додаткове програмне забезпечення та спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення відповідно до умов цієї тендерної документації, такий Учасник повинен надати гарантії можливості поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій Учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника. Також у технічному описі Ви зазначаєте: "містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 1-го року" Повідомляємо Вам, що вказані Вами підручники є у ВІДКРИТОМУ доступі, тому для поставки їх у Ваш заклад їх НЕ потрібно окремо закуповувати чи заключати договір з видавництвом. А вказані Вами вимоги означають, що Ви надаєте перевагу виключно 1 конкуренту, що зможе надати Вам вище вказані документи. Такі вимоги є незаконними та не передбачені жодним нормативно-правовим актом! Отже, на підставі вищевказаного наполягаємо на їх видаленні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Уважно розглянуваши ваше звернення повідомляємо, що тендерна докуменатція не містить зазначених вами вимог, а саме: « програмне забезпечення, додаткове програмне забезпечення та спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення відповідно до умов цієї тендерної документації, такий Учасник повинен надати гарантії можливості поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій Учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника» Разом з тим повідомляємо, що Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Стосовно вашого твердження що підручники є у вільному доступі, повідомляємо, що вільне скачування підручників може бути виключно за згодою автора або видавництва. В іншому випадку буде порушено закон «Про авторське право і суміжні права». Тільки оригінальні підручники з відповідним дозволом на розсадження видавництвом можуть забезпечити проведення якісного навчального процесу. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. На підставі вищенаведеного зміни до тд вноситися не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення Наказу МОН №725 та принципів здійснення публічних закупівель

Номер: 5f2a698fad17450d8510392c17edf208
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002210-b.c2
Назва: Порушення Наказу МОН №725 та принципів здійснення публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, у Вашій Тендерні документації містяться незаконні вимоги: -"Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам на пропонований Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»" - "Учасник повинен надати авторизаційний листа від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України( статус офіційного дистрибюторапідтверджуєтсья листом від виробника) спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)" Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв та грифів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". На підставі вищевказаного, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимоги щодо необхідності надання грифів МОН та Свідоцтва.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. На підставі вищенаведеного зміни до тд вноситися не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення у сфері здійснення публічних закупівель шляхом встановлення дискримінаційних вимог для учасників

Номер: 46b4176597a5457ca01e556edb34d156
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002210-b.c1
Назва: Порушення у сфері здійснення публічних закупівель шляхом встановлення дискримінаційних вимог для учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Ваші вимоги до учасників ми виявили ряд порушень та дискримінаційні вимоги. Ви вимагає те надання ряду документів на комплекси, а також ще й на кожну складову! А саме Ви вказуєте: "2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та на кожну (!) з їх складових, лабораторне обладнання, цифровй вимірювальний комплекс 2.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс комплекс та на кожну (!) з їх складових. цифровий вимірювальний комплекс 2.4. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів та кожної з його складових, лабораторного обладнання, виробником або офіційним дистрибютором на території України цифрових вимірювальних комплексів (статутус офіційного дистрибютора підтверджується листом від виробника) 2.7. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів, кабінету фізики." Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивних комплексів, кабінету фізики, цифрового вимірювального комплексу виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а тому кожна окрема складова комплексу може мати ОКРЕМІ відповідн документи. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових вказаних Вами комплексів, тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання вказаних документів на вказані Вами комплекси є НЕможливим для більшості Учасників та повністю обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Отже, вимагаємо внесенню змін відповідно до чинного законодавства та усунення допущених Вами порушень! Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та видаліть всі вимоги, що носять дискримінаційний та обмежувальний характер! У разі невнесення змін будемо змушені звертатися до АМКУ та органів контролю і перевірки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Крім того, п.1 Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Визначено, що комплекс - системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, функціонально пов'язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної освітньої мети Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент". Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. На підставі вищенаведеного зміни до тд вноситися не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 10:02