-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Свіжі овочі
Свіжі овочі
Завершена
20 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 14:25 - 29.03.2021 14:30
Вимога
Вирішена
Вимога усунути порушення
Номер:
458248d76e2446f79f5a017734c5f7ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-006356-c.b1
Назва:
Вимога усунути порушення
Вимога:
Доброго дня!
Керуючись ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) звертаюсь до Вас за роз’ясненнями та з вимогою усунути порушення, що були виявлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (далі – Оголошення).
1. Прошу Замовника виключити з пп.3.3.2 п.3.3 Оголошення, положення щодо «Для продовольчої сировини рослинного походження обв’язково наявність сертифіката відповідності сільськогосподарської продукції.». Сертифікат відповідності сільськогосподарської продукції видавався в Україні на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1378 від 28 грудня 2011 року «Про затвердження порядків видачі погодження на ввезення на територію України засобів захисту рослин, сертифіката відповідності сільськогосподарської продукції та сировини рослинного походження вимогам щодо вмісту в них залишкової кількості пестицидів, агрохімікатів та важких металів і сертифіката про дотримання регламентів застосування пестицидів і агрохімікатів», які наразі втратив чинність і не дію на території України. Жодним іншим чинним нормативно – правовим актом України не передбачений порядок видачі сертифікату відповідності сільськогосподарської продукції. Прошу привести текст Оголошення в цій частині до вимог чинного законодавства України.
2. Відповідно до п.4 Оголошення, від учасників вимагається надання «копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей». Звертаю увагу Замовника, що в минулому, реєстр дійсно мав назву – Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Але потім, реєстр змінив назву і наразі виглядає як «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». А тому, ті юридичні особі та фізичні особи – підприємці, що були зареєстровані після зміни назви реєстру, мають Витяг або Виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Тож, прошу Замовника усунути це порушення та надати можливість учасникам надати у складі своєї тендерної пропозиції Витяг або Виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Також, прошу Замовника надати роз’яснення, що він мав на увазі під вимогою «…із зазначенням відповідних відомостей»? Які саме відомості мають бути зазначені? З огляду на те, що документи, які вимагаються Замовником в цій частині не складаються особисто учасниками, а формуються за даними реєстру, такі учасники не мають можливості вплинути на зміст таких документів. Зміст таких документів формує Міністерство юстиції України.
3. Відповідно до п.4 Оголошення від учасників вимагається надання: «копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку та витягу з реєстру податників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)». Учасники не можуть надати одночасно свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ ТА витяг з реєстру платників ПДВ. Можливо надати або перше або друге. Свідоцтво видавалось контролюючими органами платникам податків до 2013 року, після 2013 року контролюючими органами платникам податків видаються витяги. З огляду на це, прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій частині та зазначити можливість надати або свідоцтво або витяг. Це стосується також платників єдиного податку, а не тільки платників ПДВ.
4. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, в якій кількості товар необхідно постачати щовівторка (яка мінімальна партія)?
5. Відповідно до п.2 «Якісні та кількісні вимоги» Оголошення, від учасників вимагається надання : «гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора;». Наступним, звертаю увагу Замовника, що «санітарний паспорт на спеціалізований транспортний засіб» та «санітарна книжка» наразі в Україні не видаються жодною установою, також відсутні затверджені (на законодавчому рівні) форми цих документів. Замість них, наразі видаються «довідка про санітарну обробку» та «особиста медична книжка». Прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій чистині та привести Оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
6. Відповідно до п.6-7 Оголошення зазначено, що «6. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 26.03.2021 р. 18 год. 00 хв.
7. Дата та час закінчення подання пропозицій: 31.03.2021 р. 18 год. 00 хв.», що не співпадає з даними, які зазначені в електронній системі закупівель. Прошу Замовника внести відповідні зміни та зазначити вірні час та дати.
7. Відповідно до Додатку № 3 до Оголошення, від учасників вимагається надання форма «цінова пропозиція», яка повинна бути викладена учасником на фірмовому бланку. Прошу Замовника надати роз’яснення щодо того, як надавати учасникам, які не мають фірмового бланку, цінову пропозицію? На законодавчому рівні, не закріплений за суб’єктами господарювання обов’язок мати фірмовий бланк.
8. Відповідно до п.4 Оголошення зазначено, що Учасник повинен надати «завірену підписом та печаткою Учасника Цінову пропозицію запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості по кожному найменуванню, згідно додатку № 3». Прошу Замовника надати роз’яснення, що саме потрібно зазначити в «описі, характеристики, вимоги щодо якості по кожному найменуванню» і де у формі цінової пропозиції це необхідно зазначити? Адже форма цінової пропозиції не передбачає надання будь-якого опису, характеристик, вимог щодо якості по кожному найменуванню, вона лише передбачає заповнення поля назви учасника, ціни, загальної вартості та підпис/печатку. Також, учасник не може змінювати форму цінової пропозиції, тому що Замовником зазначено, що «учасник не повинен відступати від даної форми».
9. Відповідно до «Якісні та кількісні вимоги» Оголошення зазначено, що «Картопля свіжа» повинна відповідати ДСТУ 7037:2009. Наступним, повідомляю Замовника, що ДСТУ 7037:2009 має назву «Капуста білоголова свіжа. Технічні умови». Продукція «Картопля свіжа» не виробляється за ДСТУ 7037:2009. Прошу Замовника внести зміни до Оголошення в цій частині.
10. Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), оголошення про проведення спрощеної закупівлі обов’язково повинно обов’язково містити: « 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ЙОГО КАТЕГОРІЯ; …..10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;». Прошу Замовника внести зміни до Оголошення та привести його у відповідність до чинного законодавства України, зазначивши інформацію, що вимагається ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).
Заздалегідь дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 10:43
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо Вам за пильність до нашої тендерної документації.
Всі зауваження будуть враховані при розробці тендерної документації для проведення торгів в системі PROZORRO
Статус вимоги:
Задоволено