• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«код ДК 021:2015 – 71410000-5 (послуги у сфері містобудування) Розроблення містобудівної документації (генеральних планів , планів зонування території населених пунктів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Великі Гуляки, Пришивальня, Федорівка Томашівської сільської ради Фастівського району Київської області»

Торги відмінено

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 13:27 - 04.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА Щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2021-03-22-004644-c

Номер: 56008d548a0c428aa9cd047b94f46b6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-004644-c.b2
Назва: СКАРГА Щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2021-03-22-004644-c
Скарга:
Зобов’язати Томашівську сільську раду Фастівського району Київської області скасувати рішення від 20 травня 2021 року (протокол уповноваженої особи № 23 від 20.05.2021) про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2021 23:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.06.2021 21:40
Дата виконання рішення Замовником: 16.06.2021 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись вимогами статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням сільського голови Томашівської сільської ради від 16.02.2021 року №21, Враховуючи Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13136-р/пк-пз від 10.06.2021 року ВИРІШИВ: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" переможцем за процедурою закупівлі — "код ДК 021:2015 – 71410000-5 (послуги у сфері містобудування) Розроблення містобудівної документації (генеральних планів , планів зонування території населених пунктів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Великі Гуляки, Пришивальня, Федорівка Томашівської сільської ради Фастівського району Київської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-22-004644-c.
Автор: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ", ТОВ АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ +380993007189 app.office@ukr.net http://www.a-pp.in.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій

Номер: 36524d583ef446068295b266706816b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-004644-c.a1
Назва: Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник: Томашівська сільська рада 08510, Україна, Київська область, Фастівський район, село Томашівка, вулиця 30-річчя перемоги, буд. 9 Ідентифікаційний код юридичної особи: 04359991 Контактна особа: Максим Гречанюк Номер засобу зв’язку: +380953810440 e-mail: grechanyukmax@gmail.com Суб’єкт оскарження (Скаржник): Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» 01054, місто Київ, вулиця Ярославів Вал, будинок 13/2, літера «Б» Ідентифікаційний код юридичної особи: 41686750 Контактна особа: _Тетяна Петрівна Мазур__ Номер засобу зв’язку: _+380667837224 e-mail: iotp.office@gmail.com Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Томашівською сільською радою (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з розроблення містобудівної документації (генеральних планів , планів зонування території населених пунктів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Великі Гуляки, Пришивальня, Федорівка Томашівської сільської ради Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-004644-c (далі – «Закупівля»). Скаржник виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію на участь у Закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на Участь у Закупівлі подали наступні Учасники: № з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ) 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» - Скаржник 334 450,00 2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Укргруппроект Плюс» 334 500,00 3 Приватне підприємство «Земстройпроект» 335 000,00 4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-просторове планування» 726 297,12 За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та оприлюднено відповідний Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.04.2021 № 9 (далі також – «Протокол»). У Протоколі зазначено, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме пунктам 2.1 – 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації. На думку Замовника, надання Скаржником у складі тендерної пропозиції наказ (№ 85-к від 30.03.2021 року), яким Сушка Віктора Григоровича прийнято на посаду інженера-геодезиста свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника встановленим кваліфікаційним критеріям. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним виходячи з наступного. При підготовці тендерної пропозиції Скаржник керувався інструкціями та вимогами Тендерної документації Замовника. Пряма вимога Тендерної документації Замовника щодо надання довідки про наявність працівників передбачена пунктом 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачає зазначення у довідці інформації про наявність в учасника працівників (в штаті/штатних спеціалістів), які перебувають з ним у трудових відносинах. Пункт 2.2 Додатку 2 до Тендерної документації встановлює вимогу щодо надання учасником сканкопій з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу підприємства Учасника або субпідрядника/співвиконавця) або наказів (або витягів/виписок з них) про призначення на посаду, що свідчать про наявність у зазначених в довідці працівників трудових відносин з учасником або субпідрядником/співвиконавцем. На виконання зазначених вимог у тендерній пропозиції Скаржником надано довідку із зазначенням посади, на якій перебуває Сушко Віктор Григорович, наказ № 85-к від 30.03.2021 року, яким Сушка В.Г. прийнято на посаду інженера-геодезиста на підприємстві Скаржника, а також повідомлення про прийняття зазначеного працівника на роботу. Трудові відносини в Україні регулюються Кодексом законів про працю України (далі також – «КЗпП України»). Відповідно до статті 21 КЗпП, однією з підстав виникнення трудових відносин є трудовий договір, тобто, угода за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Стаття 24 КЗпП передбачає укладення трудового договору оформленого наказом та встановлює необхідність повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Враховуючи викладене, надані Скаржником у складі пропозиції документи (довідка, наказ про призначення, повідомлення про прийняття працівника на роботу) підтверджують наявність у Скаржника трудових відносин із Сушком В.Г. у відповідності до встановлених у Тендерній документації вимог. Однією з підстав для відхилення Замовник визначає Інструкцію зі статистики кількості працівників (затверджену наказом Держкомстату України № 286 від 28.05.2005 року), яка встановлює, що прийняті на роботу за сумісництвом працівники не включаються до облікової чисельності штатних працівників. Вважаємо, що таке посилання Замовника абсолютно недоцільним, оскільки: - стаття 64 Господарського кодексу України визначає, що підприємство самостійно встановлює чисельність працівників і штатний розпис, - відповідно до п. 1 Інструкції, Інструкція містить основні методологічні положення щодо визначення показників кількості працівників у формах державних статистичних спостережень з метою одержання об'єктивної статистичної інформації щодо зайнятості працівників та розмірів їхньої оплати праці. Тобто, середньооблікова чисельність працівників є статистичним показником і включення або не включення працівника до середньооблікової чисельності працівників не може свідчити про наявність/відсутність такого працівника в штаті. Виходячи з викладеного, неврахування працівника до статистичного показника «середньооблікова чисельність працівників» не дає жодних підстав для висновку про відсутність між працівником та підприємством трудових відносин, а також про відсутність працівника у штаті підприємства. У Протоколі Замовник наводить посилання на статтю 5 Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність», яка визначає, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності, серед іншого, є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Скаржник вважає таке посилання Замовника таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також – «Закон») з наступних підстав. Закон визначає, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ст. 1 Закону). Стаття 22 Закону встановлює вимоги до тендерної документації. Зокрема, пункт 2 частини 2 Закону визначає, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Тобто, замовник у тендерній документації самостійно визначає кваліфікаційні критерії та встановлює способи їх підтвердження. Обрані Замовником кваліфікаційні критерії та способи їх підтвердження учасниками встановлені у Додатку 2 до Тендерної документації та передбачає наявність в учасника працівників (в штаті/штатних спеціалістів), які перебувають з ним у трудових відносинах. Жодних додаткових вимог щодо перебування працівників у штаті Скаржника на умовах повної зайнятості Тендерна документація не містить. Окремо слід зауважити, що всупереч викладеному у Протоколі твердженні Замовника щодо невідповідності працевлаштування Сушка В.Г. вимогам чинного законодавства, повна та/або часткова зайнятість, прямо передбачена статтею 21 КЗпП, відповідно до якої працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Скаржник надав визначені тендерною документацією документи на підтвердження відповідності своєї пропозиції кваліфікаційним вимогам, проте Замовник відхилив пропозицію Скаржника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. Скаржник вважає такі дії Замовника упередженими по відношенню до Скаржника, що в свою чергу, є грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника (Томашівську сільську раду) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ»). 4. За неможливості виправити допущені Замовником порушення, відмінити процедуру закупівлі. З повагою, Директор ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» Т.П. Мазур До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді файлів у форматі «pdf»), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.04.2021 11:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.05.2021 20:21
Дата виконання рішення Замовником: 17.05.2021 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10160-р/пк-пз від 07.05.2021 року
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", Тетяна Мазур +380667837224 iotp.office@gmail.com