-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області
Завершена
1 162 679.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 813.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 813.40 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 12:42 - 26.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога! щодо відміни закупівлі
Номер:
0a3c712e93c24398b2ece0754e041044
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-003521-c.c2
Назва:
Вимога!
щодо відміни закупівлі
Вимога:
Рішення № 126 від 12.04.2021р щодо прийняття рішення уповноваженою особою - є необґрунтованим, неправомірним та не має підстав для визначення переможцем учасника ФОП Амірханян А.Г.
Основною метою тендерних процедур є економія бюджетних коштів в результаті конкурентних торгів між учасниками-постачальниками робіт/товарів/послуг. Такі дії Замовника нівелюють основний принцип конкуренції в державних закупівлях, коли перемагає учасник, який запропонував значно вишу ціну за обсяг робіт, що вимагається замовником.
Замовником необґрунтовано та неправомірно було визначено переможцем закупівлі учасника ФОП Амірханян А.Г.
Документи, надані Учасником ФОП Амірханян А.Г. в складі своєї пропозиції, не відповідають умовам, визначеним в документації спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі:
1. згідно до п.12.2.1 документації Учасник мав надати довідку про наявність у нього спеціалістів робочих професій (обов’язкова наявність принаймні одного електрозварника ручного зварювання, який має дійсне відповідне посвідчення (надати сканкопію)). Натомість Учасником було надано недійсну Цивільно-правову угоду від 29.03.2021р., де Сторонами договору є ФОП Цушко Тарас Вікторович та громадянин Сібов Сергій Степанович, який бере на себе зобов`язання виконати роботи електрозварника ручного зварювання. Додатково - Договір укладений 29.03.2021р., що не дає можливості Замовнику визначити досвід роботи працівника за фахом.
Виходячи з вищевказаного, Учасником було грубо порушено вимоги документації спрощеної закупівлі.
2. Згідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Проект Договору) Учасник повинен був надати документи, які є невід’ємною частиною Договору:
- Договірна ціна та підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, тощо) (Додаток №1);
- Календарний графік виконання робіт (Додаток №2);
- Календарний план фінансування робіт (Додаток №3).
Учасник ФОП Амірханян А.Г. - в складі документів своєї пропозиції не надав підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок (Додаток 1) та календарний план фінансування робіт (Додаток №3), чим також порушив вимоги документації спрощеної закупівлі.
Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.1.2. «Стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджується за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії».
ФОП Амірханян А.Г. в своєї тендерної пропозиції в файлі «Кошторисні розрахунки» надав Локальний кошторис на будівельні роботи№2-1-1, де в переліку робіт п.3 Перевезення будівельного сміття до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) використав індивідуальну ресурсну кошторисну норму& С311-5-1-М .
П.4.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення...» також «До стандартів організації України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм…»
«Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми розробляються у складі інвесторської кошторисної документації на окремі конструкції та роботи, передбачені в проектній документації на стадіях проект (П) та робочий проект (РП), за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. Ці норми затверджуються у складі проектної документації на стадіях П та РП з обов’язковим проведенням відповідної експертизи і застосовуються тільки для об’єкту будівництва за даною проектною документацією».
Якщо - Замовник Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013 розробив індивідуальну кошторисну норму на Перевезення будівельного сміття до 5 км для даної закупівлі, то він повинен був надати її ВСІМ УЧАСНИКАМ ЗАКУПІВЛІ, а не лише ФОП Амірханян А.Г.. Зауважимо, що в документації спрощеної закупівлі наголошення на використання індивідуальної кошторисної норми НЕ БУЛО.
Отже, Учасник ФОП Амірханян А.Г., діючи у власних інтересах, використав невірну кошторисну норму.
Згідно державної кошторисної норми С331-34-3 (або С311-5-М) Перевезення будівельного сміття самоскидами - Провізна плата грн./т не містить вартість навантаження. Виходячи з цього використання Учасником розцінки & С311-5-1-М, прямо суперечить діючому ДСТУ.
Виходячи з вищевказаного, Учасником було грубо порушено вимоги документації спрощеної закупівлі.
На підставі вищевказаного, було грубо порушено вимоги Законодавства України- Замовником/ Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області Альоною Галат - Рішення № 126 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2021р. щодо визначення Переможця закупівлі ФОП Амірханян А.Г.( «Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-003521-c.
Ст. 1.П.19) Закону України "Про публічні закупівлі" переможець спрощеної закупівлі – це учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі, - тому на підставі вищезазначеного:
ВИМАГАЄМО:
1. Визнати незаконним та скасувати рішення уповноваженої особи Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області Альони Галат - Рішення № 126 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2021р. щодо визначення Переможця закупівлі ФОП Амірханян А.Г. та визначити його пропозицію такою, що не відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-003521-c.
2. Відмінити спрощену закупівлю «Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-003521-c, з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _2.pdf 14.04.2021 17:21
Дата подачі:
14.04.2021 17:21
Вирішення:
1. Вимогами Документації спрощеної закупівлі (оголошенням) встановлено, що учасник повинен надати в складі пропозиції, зокрема документи, які підтверджують працевлаштування працівників Учасника: трудові книжки або накази про прийняття на роботу, тощо у тому числі на спеціалістів робочих професій (обов’язковою умовою є наявність принаймні одного електрозварника ручного зварювання, який має дійсне відповідне посвідчення). На виконання зазначених вимог, учасником ФОП Амірханян Андранік Гричикович надано цивільно-правову угоду від 29.03.2021 р з Сібовим Сергієм Степановичем та відповідне посвідчення. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених ст. 5 Закону, та з урахуванням того, що цивільно-правова угода була складена з певними невідповідностями, а саме в преамбулі значилось ФОП Цушко Т.В., а в розділі 11 «Реквізити та підписи сторін» міститься підпис та печатка ФОП Амірханян Андранік Гричикович замовником було прийнято рішення відповідно до положень п. 15 ст. 29 Закону звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції тощо.
За результатами звернення, замовник отримав на електронні пошту додаткову угоду №1 від 30.03.2021 до цивільно-правової угоди від 29.03.2021р. Сібова Сергія Степановича та ФОП Амірханяна Андраніка Грачиковича, в якій зазначалось, що « Сторони прийшли до згоди укласти додаткову угоду у зв’язку з технічною опискою в преамбулі цивільно-правової угоди ».
Отже, враховуючи отриману відповідь та відсутність вимоги в Документації спрощеної закупівлі (оголошенням) щодо надання ЦПУ в повному обсязі, з усіма додатками та доповненнями Замовником було прийнято зазначені документи, в якості підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
2. Вимогами Документації спрощеної закупівлі (оголошенням) встановлено, що учасник повинен надати в складі пропозиції проект договору підписаний зі своєї сторони у відповідності до додатку 2 цієї документації. Разом з документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Учасник ФОП Амірханян А.Г. у складі свої пропозиції надав сканкопію Проекту договору у відповідності до додатку 2 документації спрощеної закупівлі (оголошення) підписану зі своєї сторони в повному об’ємі. В той же час, вимогами Документації спрощеної закупівлі (оголошенням) встановлено, що учасник повинен надати в складі пропозиції « Кошторисні розрахунки, а саме: Договірна ціна, Локальний кошторис. Ці документи додатково мають бути завірені сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи, (копію діючого сертифікату якого необхідно надати в складі пропозиції).» Учасник ФОП Амірханян А.Г. у складі своєї пропозиції надав сканкопію договірної ціни та локального кошторису, завірених сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи та його кваліфікаційний сертифікат. Отже виконав вимоги встановлені Документацією спрощеної закупівлі (оголошенням) в повному обсязі.
3. Щодо змісту наданого Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, відповідно до ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Переможець спрошеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати в паперовому вигляді: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. А також надає на погодження кошторисні розрахунки в повному об’ємі, тобто наданий в складі тендерної пропозиції ФОП Амірханяна А.Г. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 не є остаточним.
Окремо слід відмітити що згідно п.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва базуються на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально – технічних ресурсів . Нормативні показники містяться у ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи та входять до складу вищевказаних правил.На підставі цих норм визначається вартість будівництва. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 ФОП Амірханяна А.Г. був розрахований за нормами та відповідно правил визначення вартості будівництва. До розцінок РН 18-1-7 (Розбирання цементно-бетонних покриттів), РН 9-3-2 ( Розбирання цегляних сходів) нормами враховано витрати ресурсів на розвантажувально-навантажувальні роботи. Але не враховано вивезення будівельного сміття, згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4.-21-2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи вказівки із застосування. В кошторисних нормах С 331-34-3 або С 311-5-М (Перевезення сміття) теж враховані витрати з навантажувальних робіт, що суперечить до норм РН 18-1-7, РН 9-3-2, в яких теж є навантажувальні роботи. Враховуючи це учасник закупівлі відповідно до галузевих кошторисних норм не врахував вартість навантажувальних робіт при перевезені будівельного сміття, бо це призвело би до задвоєння вартості навантажувальних робіт та відповідно недоцільного збільшення вартості робіт взагалі по предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що дотримався принципів здійснення закупіель та правомірно прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником ФОП Амірханяна А.Г.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога визнати переможцем закупівлі ТОВ "КОМПАНІЯ СІТІ БУД ГРУП"
Номер:
0dadd74723b24e82a3c800598f88ff54
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-003521-c.b1
Назва:
Вимога
визнати переможцем закупівлі ТОВ "КОМПАНІЯ СІТІ БУД ГРУП"
Вимога:
Рішення № 125 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2021р. є необґрунтованим та не має підстав для ствердження. Підстава, наведена у протоколі про відхилення пропозиції, є надуманою та не відповідає дійсності, так як ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» надав документи у повному обсязі, і вони повністю відповідають умовам документації. Уповноважена особа не дотрималася вимог до обґрунтованості та вмотивованості прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп», не навела переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття.
На підставі ст. 14 п. 14 Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Наполягаємо визнати переможцем ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» згідно Закону України "Про публічні закупівлі", зважаючи на наступне:
1. Замовник не надав інформацію стосовно класу наслідків об’єкту у документації спрощеної закупівлі, чим грубо порушив принципи п. 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель ст. 5. Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до діючого законодавства України, а саме:
Закон України «Про архітектурну діяльність»
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» -
Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотриманням вимог ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності.
Здобувач ліцензії повинен підтвердити попередній досвід роботи на об’єктах будівництва нижчого класу наслідків (відповідальності) (пункт 11 додатка 2) для будівництва об’єктів:
що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками, - попереднє виконання робіт з будівництва не менше трьох об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками. Об’єкти із середніми наслідками (СС2) – це основні об’єкти житлового, громадського, виробничого та інженерно-транспортного призначення або об’єкти переважно середнього та частково великого бізнесу. До об’єктів значних наслідків (СС3) належать пам’ятки культурної спадщини, об’єкти підвищеної небезпеки (автозаправні комплекси, магістральні нафтопровідні та газопровідні системи тощо), житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем ймовірної небезпеки для здоров’я і життя людей у кількості понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті.
2. Укомплектованість суб’єкта господарювання підтверджується керівниками, професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури суб’єкта господарювання, положень Національного класифікатора України ДК 003:2010 “Класифікатор професій”.
Відповідно до чинного законодавства та згідно Класифікатору професій України (ДК 003:2010), п. 7. Кваліфіковані робітники з інструментом - Зварники та газорізальники:
КОД Професійна назва роботи
7212 Електрогазозварник
7212 Електрогазозварник судновий
7212 Електрозварник ручного зварювання
ВИСНОВОК: Електрозварник та Електрогазозварник судновий мають один код у Класифікаторі професій України (ДК 003:2010).
Стосовно фаху прийнятих працівників - учасник ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» на підтвердження надав накази про прийняття на роботу працівників. Замовник у своєму рішенні підтвердив, що роботи не потребують значних знань, в зв’язку з тим, що предмет закупівлі відноситься до нижчого класу наслідків.
Згідно ст. 5. Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель - П.1. Закупівлі здійснюються за принципами:
П. 1) добросовісна конкуренція серед учасників;
П. 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
П. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
П. 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Твердження Замовника (уповноваженої особи Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області Альони Галат) про відхилення пропозиції на підставі, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі - є необгрунтованою та не має підстав для ствердження.
3. П. 37 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі — учасник) — фізична особа, фізична особа — підприємець чи юридична особа — резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно зі ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, що не заборонена законом. Фізичні особи вправі здійснювати підприємницьку діяльність як зі створенням, так і без створення юридичної особи. Фізична особа, яка на законних підставах займається підприємництвом без створення юридичної особи, набуває статусу фізичної особи — підприємця.
Підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 ГК України).
Водночас ч. 4 ст.22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ст. 1.П.19 Закону України "Про публічні закупівлі" переможець спрощеної закупівлі – це учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі.
Основною метою тендерних процедур є економія бюджетних коштів в результаті конкурентних торгів між учасниками-постачальниками робіт/товарів/послуг. Такі дії Замовника нівелюють основний принцип конкуренції в державних закупівлях, коли програє учасник, який запропонував значно нижчу ціну за обсяг робіт, що вимагається замовником.
Підстава, наведена у протоколі про відхилення пропозиції, є надуманою та не відповідає дійсності, так як ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» надав документи у повному обсязі, з додержанням усіх вимог документації спрощеної закупівлі. Уповноважена особа не дотрималася вимог до обґрунтованості та вмотивованості прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп», не навела переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття, - тому, на підставі вищезазначеного:
ВИМАГАЮ:
1. Визнати незаконним та скасувати рішення уповноваженої особи Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Альони Галат - Рішення № 125 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2021р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» (поданої для участі у спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-003521-c.
2. Визнати ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.04.2021 20:31
Дата подачі:
13.04.2021 20:31
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до Вашого звернення повідомляємо наступне:
документацію спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Замовник не зазначив в документації, до якого класу наслідків (відповідальності) належать об’єкт, оскільки це не є обов’язковою інформацією, яку повинна містити документація. Слід зауважити, що Замовником було встановлено період уточнення інформації про закупівлю (3 робочі дні з моменту оприлюднення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель). У разі наявності питань та зауважень (заперечень) учасники мали змогу протягом трьох робочих днів звернутись до замовника за роз’ясненням (уточненням) будь якої інформації по предмету закупівлі да вимог, що були викладені в документації спрощеної закупівлі. Питань щодо надання інформації до якого класу наслідків (відповідальності) належить об’єкт, Замовнику не надходило. Відповідно, учасники, подаючи свої пропозиції на участь у спрощеній закупівлі повинні цілком та повністю розуміти та погоджуватись зі змістом та вимогами документації спрощеної закупівлі без винятку. Вимогою документації спрощеної закупівлі було перебачено надання копія дозвільного документу (ліцензія, тощо) на право Учасника займатися господарською діяльністю згідно предмету закупівлі (!!!), або лист пояснення про правові підстави відсутності в Учасника такого документу. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт фасаду Дмитрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Лиманської районної ради Одеської області». За класом наслідків (відповідальності) об’єкт належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1). Учасник, маючи Ліцензію на здійснення робіт за класом наслідків СС2, мав надати з даного приводу лист-пояснення. Його відсутність і була розцінена Замовником як не виконання вимоги пункту 12.2. Документації спрощеної закупівлі.
По питанню другому повідомляємо, що вимогою документації спрощеної закупівлі було надати інформацію про спеціалістів робочих професій (обов’язковою умовою є наявність принаймні одного електрозварника ручного зварювання (!!!), який має дійсне відповідне посвідчення – надати сканкопію такого посвідчення.). Надавши інформацію про електрогазозварника з посвідченням суднового зварника замість електрозварника ручного зварювання було порушено вимогу документації спрощеної закупівлі. За характером робіт згідно предмету закупівлі передбачається такі роботи із залученням електрозварника ручного зварювання як :
- улаштування пандусу ( встановлюється стрижнева арматура, яка зварюється та в’яжеться установкою ручного дугового зварювання ):
- улаштування залізобетонних сходів ( встановлюється стрижнева арматура, яка зварюється установкою ручного зварювання).
Замовник встановив в документації вимогу, щодо визначення стажу роботи за фахом. Зауважимо що відповідна вимога документації спрощеної закупівлі не була дотримана (!!!). Однак, Замовник визначив би це як формальна помилка, маючи накази про призначення працівників. Так, дійсно, такі документи надані Учасником, однак накази про призначення на посаду таких працівників, як Паскар Д.А., Ешану В.В. датовані від 05.04.2021 року. Пропозиція на участь у процедурі закупівлі буда також подана 05.04.2021 року, отже працівники були прийняті на роботу в день подання пропозиції учасника і Замовник не мав можливості під час розгляду пропозиції ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» визначити досвід роботи за фахом таких працівників як Паскар Д.А., Ешану В.В. Замоник, враховуючи важливсть об’єкту (дошкільний навчальний заклад), не має прав допустити до роботи працівників без досвіду роботи. У зв’язку з чим Замовник вважає, що Учасник порушив вимогу документації спрощеної закупівлі, передбаченої абзацем четвертим пунктом 12.2.1. документації спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що в Замовника були підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп», відповідно, прийняте Замовником рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Сіті Буд Груп» було правомірним, а дане звернення не може бути задоволене.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні