-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 12:25 - 26.03.2021 12:22
Вимога
Вирішена
Невідповідність оголошення закупівлі ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
b30cd51b3c144ebebf42115d7c345488
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-003146-c.b1
Назва:
Невідповідність оголошення закупівлі ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до статті 3 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником порушено дану норму, оскільки в оголошеній закупівлі визначено предмет закупівлі не за показником четвертої цифри Єдиного закупівельно словника, а за показником п'ятої цифри - ДК 021:2015 – 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби.
Також, проаналізувавши звернення учасників, а саме запитання чи передбачений демонтаж та монтаж, Замовник надав відповідь, що так, передбачений, проте, згідно частини четвертої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результати електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Оскільки в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, технічній специфікації, а також, в розміщеному проєкті договору відсутня інформація про демонтажні та монтажні роботи, Учасники будуть надавати пропозиції щодо товару його доставки, у тому числі з завантажувальними та розвантажувальними роботами (це те, що передбачено оголошенням та проєктом договору), усі інші роботи, а саме: демонтаж та монтаж Замовник буде зобов'язаний здійснювати самостійно з залученням власних сил та спроможностей.
Якщо Замовник бажає вкалючити демонтажні та монтажні роботи, це повинно бути відображено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та проєкті договору. Також, нагадуємо, що деякі будівлі з переліку наданого Замовником в технічній специфікації відностяться до пам'яток архітектури, а тому під час оголошення такої закупівлі Замовник зобов'язаний також керуватися Законом України «Про охорону культурної спадщини». В частині третій статті 24 даного Закону вказано, що забороняється змінювати призначення пам'ятки, її частин та елементів, робити написи, позначки на ній, на її території та в її охоронній зоні без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.
Оскільки Замовником, під час оголошення спрощеної закупівлі, було допущено ряд помилок, у тому числі невірно визначений предмет закупівлі, ВИМАГАЄМО:
- на підставі пункту 2 частин сімнадцятої статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відмінити закупівлю, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
- визначити якими саме додатковими роботами, Замовник хоче здійснити закупівлю;
- отримати відповідні дозволи на супутні роботи (якщо Замовник все ж планує провести закупівлю з демонтажними та монтажними роботами);
- правильно встановити предмет закупівлі ;
- оголосити нову закупівлю, яка відповідатиме ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2021 15:04
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником чітко визначено предмет закупівлі. В Додатку 2 до Оголошення вказано технічні характеристики предмету закупівлі, їхню кількість та розміри які потрібні замовнику. В період уточнень замовник надав відповіді на всі запитання потенційних учасників закупівлі, в тому числі щодо монтажу та демонтажу. Стосовно об’єктів пам’яток архітектури, всі дозвольні документи на проведення монтажних та демонтажних робіт будуть надані Університетом учаснику визнаним переможцем даної закупівлі. Додатково майбутній переможець перед поставкою товару, повинен здійснити особисто заміри по кожному з об’єктів, що також було вказано у відповідях на запитання потенційних учасників цієї закупівлі.
На підставі зазначеного, керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні