• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування(Одноразовий посуд).,Поліетиленові мішки та пакети для сміття.

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 12:10 - 26.03.2021 12:30
Вимога
Залишено без розгляду

Не обовязкове сертифікування

Номер: 63055bf2826a438b80f1ec53de9a4e37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002796-c.b3
Назва: Не обовязкове сертифікування
Вимога:
Згідно ДСТУ ISO14001:2015 "Вимоги та настанови щодо застосування" Національного стандарту України. В якому чітко вказано що, ISO 14001 - цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати організаціям змогу сформулювати і реалізувати політику та встановити і досягти цілі, які враховують правові вимоги та інформацію про суттєві екологічні аспекти. Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Цей стандарт не є обов’язковим до використання. Стандарти добровільного використання містять вимоги рекомендаційного характеру для посилення довіри до якості продукції та розширення ринку збуту, підтримки іміджу підприємства, усунення конкурентів, впровадження сучасних інформаційних технологій. Цей стандарт затверджений Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" N 145 від 05.11.2015 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні». Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Також надається документ з посиланнями на Законодавчі акти відносно обовязковій сертифікації,дана довідка була подана разом із конкурсною документіціею.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вимоги повідомляємо: Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено ч.7 ст. 14 «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.» Враховуючи вищенаведене, так як у період уточнення інформації, звернень з приводу даного питання не поступало, вимога залишається без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.04.2021 14:47
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність до вимог тендерної документації, а саме п.9.13 та 9.14

Номер: ae00510836ac4e439323cf9e24108aca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002796-c.a2
Назва: Не відповідність до вимог тендерної документації, а саме п.9.13 та 9.14
Вимога:
Не відповідність вимог тендерної документації п.: 9.13 Сканована копія сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону, та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника(складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). та 9.14 Сканована копія сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону, та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника(складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ "Арторгінвест" надав дані сертифікати на систему управління якістю, які не мають юридичної сили по причині їх короткого термину виготовлення,а саме 11.03.2021р. А самі сертифікати вважаються чинними за умови щорічного підтвердження (ПОЧИНАЮЧИ З ДРУГОГО РОКУ З ДАТИ ВИДАЧІ СЕРТИФІКАТУ). З цього свідчить що данні сертифікати юридично не підтвердженні щорічною перевіркою ,тому що перевірені мають бути не раніше 11.03.2022року. Тому просимо Вас відхилити пропозицію данного Учасника по причині не відповідності тендерної документації п 9.13 та п.9.14,а також по причині не зовсім економічно вигідній комерційній пропозиції, різниця більш ніж 40 000грн. ТОВ "ІНПАК" також надав підтверджуючий документ , що дані вимоги п.9.13 та п.9.14 не можуть зобовязувати Учасників надавати данні сертифікати,тому що вони стосуються Держав Европейського союзу,в Україні він має чинність лише добровільної сертифікації на що є посилання. Також в данному посиланні є рішення АМКУ згідно вимог Замовників від Учасників на вимогу данних сертифікатів ISO , рішення були одностайні в сторону Учасників . Прохання переглянути Ваше рішення на закупівлю, на більш економічно вигідних умовах . Тим паче Ви маєте досвід співпраці з ТОВ "ІНПАК",а саме по продукції одноразового використання ,який себе зарекомендував з позитивної сторони. Надіємось на Вашу співпрацю,в іншому випадку змушені звернутись до АМКУ згідно чинного Законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вимоги повідомляємо: Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено п.3 ч.3 ст. 14 «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюються замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються – інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, та окремо зазначено, що «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Крім того ст..14 передбачнгоп.14 Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель Замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Враховуючи наведене, повідомляємо, що Оголошенням передбачався вичерпний перелік документів, які мав надати учасник. У свою чергу Вами не надано усіх документів у складі своєї тендерної пропозиції, що відображено у рішенні про відхилення тендерної пропозиції. Додатково зазначаємо, що під час подання тендерних пропозицій, учасники мали можливість задавати питання щодо документів, які вимагає Замовник та надати вимоги щодо них. Враховуючи усе вищенаведене, Ваша пропозиція не відповідала вимогам Замовника, а тому була відхилена. Ваша вимога залишається без задоволення. В подальшому сподіваємось на співпрацю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.04.2021 13:57
Вимога
Залишено без розгляду

Дискваліфікація Учасника

Номер: 8cec64285e024035ad11ac45be5b322e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002796-c.c1
Назва: Дискваліфікація Учасника
Вимога:
Учасник аукціону ТОВ "ІНПАК" відповідно до п.9 оголошення/запрошення до участі в електронних торгах у складі своєї пропозиції до початку аукціону яко би не надав наступні документи, а саме: документи зазначені в пп.9.9; 9.10; 9.11; 9.13; 9.14; 9.15. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника. Всі ці документи були завантажені в системі закупівлі. Файл під назвою "Документи". Прохання переглянути своє рішення,і більш детальніше переглянути документи Учасника ТОВ "ІНПАК".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В оголошення/запрошення до участі в електронних торгах було зазначено «Всім завантаженим файлам присвоювати назви, які відповідають змісту завантаженого документу.». При розгляду файлу «Документи» документа зазначеного в «п.9.13 Сканована копія сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону, та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника(складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» не виявлено. Замовник відповідно до статті 14 пункту 13. Закону України «Про публічні закупівлі» має право відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тендерний комітет вирішив не змінювати раніше прийняте рішення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.04.2021 10:29