• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) (71340000-3 Комплексні інженерні послуги)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме Лот 1 - 8 750,00 грн. (вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.) Лот 2 – 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.) Лот 3 – 2 100,00 грн. (дві тисячі сто гривень 00 коп.) Лот 4 - 7 500,00 грн. (сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) Лот 5 –14 400,00 грн. (чотирнадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.) Лот 6 – 5 700,00 грн. (п’ять тисяч сімсот гривень 00 коп.) Лот 7 - 12 900,00 грн. (дванадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

11 270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2021 11:57 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: b17aeb5bfe4b4558bac66d09efc81470
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.c9
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції. Довідка додається.
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 20:10
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2021 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12168-р/пк-пз від 01.06.2021р. щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 7: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 62,9 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Ляшківської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" за процедурою закупівлі : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 7: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 62,9 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Ляшківської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Бойченко Ірина 380663769750,090984289878 Irochka.boychenko48@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 064046cfbb6a44f28740f6344b118ca7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.c8
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції. Скарга додаєтся.
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 19:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 22:40
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2021 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12169-р/пк-пз від 01.06.2021 р. щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 4: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 35,4 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Цибульківської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" за процедурою закупівлі : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 4: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 35,4 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Цибульківської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Бойченко Ірина 380663769750,090984289878 Irochka.boychenko48@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 01a3a4e065934201aefc23214eb4ee86
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.c7
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції. Скарга додається.
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 20:01
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2021 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12167-р/пк-пз від 01.06.2021 р. щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 3: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 9,5 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Могилівської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" за процедурою закупівлі : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 3: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 9,5 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Могилівської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Бойченко Ірина 380663769750,090984289878 Irochka.boychenko48@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: aa45678a94d241b4adc5cb2f11bb92fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.b6
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі. Зміст скарги додається.
Дата розгляду скарги: 26.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2021 18:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.05.2021 20:49
Дата виконання рішення Замовником: 04.06.2021 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11680-р/пк-пз від 26.05.2021 р. щодо скасування рішення про визначення ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "АСТРА" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ переможцем по закупівлі та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 5: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 25,4 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Китайгородської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "АСТРА" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" за процедурою закупівлі : Розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками (їх частинами) по об'єкту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (7 лотів) ЛОТ 5: Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної та комунальної власності (сільськогосподарського призначення та земель енергетики) зі зміною цільового призначення, загальною орієнтовною площею 25,4 га, які розташовані в Дніпропетровській області, Дніпровський район, на території Китайгородської сільської ради за межами населених пунктів. (71340000-3 Комплексні інженерні послуги) ( UA-2021-03-22-002484-c)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Бойченко Ірина 380663769750,090984289878 Irochka.boychenko48@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване та передчасне рішення Лот 6

Номер: aa77dd09302b494fa836aa606b958a37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.b5
Назва: Необгрунтоване та передчасне рішення Лот 6
Вимога:
Необгрунтоване та передчасне рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»-Учасник,який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію,що є аномально низькою,повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів,робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію,у разі якщо учасник не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни або вартості,та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обгрунтування протягом строку,визначеного абзацом першим цієї частини. Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" надав у строк передбачений Законом обгрунтування аномально низької ціни але це обгрунтування не можливо оцінити з приводу того, що воно не містить розрахунків щодо цін або вартості та пояснень за рахунок чого буде досягнута економія,тому Замовник прийняв рішення відхилити учасника - не надав належного обгрунтування вказаної у пропозиції ціни або вартості.Підставою для відхилення в такому разі буде абзац 7 п.7 ч.1 статті31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване та передчасне рішення Лот 2

Номер: fc989f7ba5cc4438bb5b2a6b4013ffda
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.b4
Назва: Необгрунтоване та передчасне рішення Лот 2
Вимога:
Вимога про необгрунтоване та передчасне рішення щоло відхилення найбільш еконмічно вигідної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»-Учасник,який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію,що є аномально низькою,повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів,робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію,у разі якщо учасник не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни або вартості,та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обгрунтування протягом строку,визначеного абзацом першим цієї частини. Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" надав у строк передбачений Законом обгрунтування аномально низької ціни але це обгрунтування не можливо оцінити з приводу того, що воно не містить розрахунків щодо цін або вартості та пояснень за рахунок чого буде досягнута економія,тому Замовник прийняв рішення відхилити учасника - не надав належного обгрунтування вказаної у пропозиції ціни або вартості.Підставою для відхилення в такому разі буде абзац 7 п.1 ч.1 статті31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване та передчасне рішення

Номер: c57a30af8e0d44c882d3bceb4f575964
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.b3
Назва: Необгрунтоване та передчасне рішення
Вимога:
Вимога про необгрунтоване та передчасне рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»-Учасник,який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію,що є аномально низькою,повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів,робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію,у разі якщо учасник не надав належного обгрунтування вказаної у ній ціни або вартості,та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обгрунтування протягом строку,визначеного абзацом першим цієї частини. Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" надав у строк передбачений Законом обгрунтування аномально низької ціни але це обгрунтування не можливо оцінити з приводу того, що воно не містить розрахунків щодо цін або вартості та пояснень за рахунок чого буде досягнута економія,тому Замовник прийняв рішення відхилити учасника - не надав належного обгрунтування вказаної у пропозиції ціни або вартості.Підставою для відхилення в такому разі буде абзац 7 п.7 ч.1 статті31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо розрахунку вартості робіт

Номер: 4e0807525093431da0b15a7bdd441948
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.b2
Назва: Щодо розрахунку вартості робіт
Вимога:
Просимо виключити з Розділу 6 ТД п. 3 Проєкт договору про закупівлю абзац : "Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов'язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі ДСТУ Б Д. 1.1-7.:2013 (зі змінами)". Так як розроблення землевпорядної документації, необхідної для оформлення права користування земельними ділянками не потребує розрахунку договірної ціни у форматі Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами). Вартість робіт визначається за домовленістю сторін згідно статті 632 Цивільного кодексу України та з Протоколом погодження договірної ціни на виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від учасника вимагається виконувати вимоги тендерної документації, всю іншу інформацію Ви надаєте на свій розсуд, законом не заборонено. Просимо уважніше ознайомитись з вимогами нашої тендерної документації та відповідно надати свою тендерну пропозицію враховуючи вищезазначене.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.04.2021 17:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога замовника

Номер: 1d06a3abe06f439f8c024ca7d26e3e6d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-22-002484-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога замовника
Вимога:
Просимо виключити з Додатку 2 ТД п. 1. 2. обладнання, а саме: один електронний тахеометр, трасошукач з лінійним передатчиком та спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення , а саме: AutoCad, інформаційну систему Gis 6. Так як комплекс землевпорядних робіт , які визначені в технічних вимогах ТД предмету закупівлі не передбачає використання даних вимірювальних пристроїв та вказаного програмного забезпечення згідно п. 2.1. Наказу №255 від 11.04.2013 МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерною документацією встановлено відповідні кваліфікаційні критерії для виконання комплексу землевпорядних робіт у відповідності до технічних вимог тендерної документації. Згідно до Технічних специфікацій Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», роботи з розробки землевпорядної документації включають: - аналіз наявних вихідних даних; - обстеження території проектування в натурі (на місцевості), проведення геодезичних вишукувань на території проектування; - попереднє проектування ділянок та виготовлення графічних матеріалів з позначенням місця розташування земельних ділянок з їх орієнтовними розмірами площі, які необхідні при отриманні дозвільних документів на розроблення землевпорядної документації; - підготовка клопотання до розпорядника землі про надання дозволу на розробку документації із землеустрою, супровід та отримання дозвільних документів *; - розроблення землевпорядної документації відповідно до норм Закону України «Про землеустрій»; - погодження землевпорядної документації із користувачами земельних ділянок, та суміжними землевласниками (землекористувачами); - погодження розробленої документації із землеустрою в порядку, встановленому Земельним кодексом України; - передача документації до уповноваженого органу для проведення обов’язкової державної експертизи документації із землеустрою та отримання позитивного висновку (ст. 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації»); - виготовлення електронних документів (що містять відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді) у форматі xml; - подання розробленої документації із землеустрою до Держгеокадастру для реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, отримання Витягів про державну реєстрацію земельних ділянок*; - супровід документації при отриманні відповідних рішень розпорядника землі про затвердження документації із землеустрою *; - узгодження із власником та підписання договору сервітуту (за необхідності); - розроблення землевпорядної документації щодо встановлення меж частини земельної ділянки на яку поширюється право суборенди, сервітуту (встановлення меж земельних сервітутів) відповідно до Закону України «Про землеустрій» (за необхідності); - погодження землевпорядної документації із користувачами і власником земельної ділянки в порядку, встановленому Земельним кодексом України (за необхідності); - виготовлення електронного документа (що містить відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді) у форматі xml (за необхідності); - подання розробленої документації із землеустрою до Держгеокадастру для реєстрації обмежень в земельну ділянку в Державному земельному кадастрі, отримання Витягу з ДЗК*; - організаційні заходи щодо реєстрації права постійного земельного сервітуту в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в установленому законом порядку. Відповідно до ст.40 Закону України «Про землеустрій», технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт. Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.. Відповідно до ст.26 Закону України" Про землеустрій", розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням. Перелік технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою затверджений наказом №255 від 11.04.2013 МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою", згідно до вимог п. 2.1. зазначеного наказу виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. Тому, для забезпечення якісного та своєчасного виконання в певний період часу значного обсягу робіт (послуг) з розробки відповідної документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками вважаємо, що кількість та вид обладнання та матеріально-технічної бази є необхідною для забезпечення якісного та своєчасного виконання своїх зобов’язань. Крім того використання тахеометра, трасошукача та спеціального програмного забезпечення дає можливість належним чином та якісно обстежити місцевість. Замовником в тендерній документації встановлений мінімальний перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які повинні бути задіяні для належного надання всього обсягу послуг. У випадку відсутності в Учасника у власності необхідного обладнання, він має право залучити його в іншого суб’єкта господарювання з наданням підтверджуючих документів.
Статус вимоги: Відхилено