-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навантажувач фронтальний
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 11:23 - 04.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до ТД
Номер:
d7631e45e0e34078bfb2f5cce05e1767
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-003294-a.a2
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Внесення змін до ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Навантажувач Фронтальний.docx 26.03.2021 16:40
Дата подачі:
26.03.2021 16:40
Вирішення:
Шановний Учасник, Тендерний комітет розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
КП КПС ШРБУ було підготовлено тендерну документацію, в тому числі технічні вимоги до закупівлі – Навантажувач фронтальний (Код ДК021:43252000-4 Фронтальні ковшові навантажувачі без зворотної лопати) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-22-003294-а – з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Недискримінація учасників – один із основних принципів здійснення закупівель.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В випадку підготовки даної тендерної документації, щодо закупівлі Навантажувач фронтальний (Код ДК021:43252000-4 Фронтальні ковшові навантажувачі без зворотної лопати) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-22-003294-а, документація не містить посилань на конкретну торгівельну марку.
Вимоги до Учасників, щодо підтвердження якості поставленого обладнання та вимоги щодо подальшого його гарантійного та післягарантійного обслуговування – не є дискримінаційною умовою.
Зазначені вимоги надані в складі технічної документації (вимог до предмету закупівлі) містять конкретні характеристики які є коректними та доцільними при закупівлі техніки, згідно вимог та фактичних потреб Замовника. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Посилання на вимоги ст.26 не відносяться до даного випадку, та є маніпулятивними з боку Вашого підприємства.
КП КПС ШРБУ, як замовник під час підготовки тендерної документації звернуло увагу на наявність обґрунтування для кожного кваліфікаційного критерію та вимог технічної документації, за для не допущення встановлення дискримінаційних умов.
В свою чергу вимоги, які висуваються Вашим зверненням є маніпулятивними та вимагають від Замовника, не зважаючи на фактичні потреби самого Замовника, погіршити умови поставки, тим самим збільшити в подальшому додаткові витрати та нанести збитки для Нашого підприємства та бюджету. Дані вимоги порушують принцип запобігання проявам корупції у цій сфері. На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
В тендерній документації жодним чином не обмежили можливість участі будь-кого з виробників чи учасників, в тому числі не зазначило дискримінаційних умов.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи викладене, зазначені вимоги тендерної документації, щодо технічних критеріїв не є дискримінаційними умовами, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2021 14:01
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до ТД
Номер:
1816a29550c0487abbde6f8a04d3be49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-003294-a.a1
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Внесення змін до ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Кременчук.docx 26.03.2021 16:37
Дата подачі:
26.03.2021 16:37
Вирішення:
Шановний Учасник, Тендерний комітет розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
КП КПС ШРБУ було підготовлено тендерну документацію, в тому числі технічні вимоги до закупівлі – Навантажувач фронтальний (Код ДК021:43252000-4 Фронтальні ковшові навантажувачі без зворотної лопати) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-22-003294-а – з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Недискримінація учасників – один із основних принципів здійснення закупівель.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В випадку підготовки даної тендерної документації, щодо закупівлі Навантажувач фронтальний (Код ДК021:43252000-4 Фронтальні ковшові навантажувачі без зворотної лопати) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-22-003294-а, документація не містить посилань на конкретну торгівельну марку. Технічні вимоги надані в складі технічної документації (вимог до предмету закупівлі) містять конкретні характеристики які є коректними та доцільними при закупівлі техніки, згідно вимог та фактичних потреб Замовника. Технічні вимоги співпадають як найменше з декількома моделями подібної техніки, яка вже є на Нашому підприємстві, та використовується при проведенні робіт.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
КП КПС ШРБУ, як замовник під час підготовки тендерної документації звернуло увагу на наявність обґрунтування для кожного кваліфікаційного критерію та вимог технічної документації, за для не допущення встановлення дискримінаційних умов. Учасники закупівель, своєю чергою, повинні ретельно вивчати кваліфікаційні та технічні вимоги до тендерної документації, відповідно до яких вони мають готувати свою тендерну пропозицію, а в разі виявлення порушень і прийняття рішення про оскарження процедури закупівель – дотримуватися встановлених законодавством строків.
В свою чергу вимоги, які висуваються Вашим зверненням є маніпулятивними та в свою чергу вимагають від Замовника підготувати документацію під наявну техніку у окремого постачальника, не зважаючи на фактичні потреби самого Замовника. Дані вимоги порушують принцип запобігання проявам корупції у цій сфері. На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
В тендерній документації жодним чином не обмежили можливість участі будь-кого з виробників чи учасників, в тому числі не зазначило дискримінаційних умов.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи викладене, зазначені вимоги тендерної документації, щодо технічних критеріїв не є дискримінаційними умовами, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2021 14:01