-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39831000-6 Засоби для прання і миття (миючі засоби)
Завершена
84 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 420.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 420.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2021 09:54 - 26.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо неправомірної та необґрунтованої дискваліфікації
Номер:
aa4519a02a4f4ea99968c639de59bd2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-22-000591-c.c1
Назва:
Щодо неправомірної та необґрунтованої дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику не зрозуміло чому було дискваліфіковано пропозицію учасника на підставі накладеного КЕП від фізичної особи, а не ФОПа. Замовник вимагав: "учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо учасник у складі пропозиції надає документ не у формі електронного документа (без КЕП на документі), то такий документ повинен бути підписаний уповноваженою посадовою особою або представником учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також повинен містити відбиток печатки учасника ".
В Довідці щодо документів чітко вказано було, що право підпису документів належить Свередюк Аллі Ігорівні, в т.ч. право підпису пропозиції та укладення договору, а отже Свередюк Алла Ігорівна є уповноваженою особою та відповідно підписує документи пропозиції для участі закупівлі.
Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону № 852 до набрання чинності Законом №2155, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом № 2155 (п. 5 розд. VII Закону № 2155).Абзацом десятим п. 2 розд. І Порядку №557 визначено, що ЕЦП – вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. ЕЦП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП (п. 1 розд. ІІІ Порядку № 557).
Фізична особа, яка отримала ЕЦП (кваліфікований електронний підпис) в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, у визначеному законодавством порядку за умови приєднання до Договору, може скористатись цим підписом для подання звітності в електронному вигляді, як фізична особа – підприємець за наявності діючого Договору.
Отже, виходячи з вищесказаного КЕП Фізичної особи прирівняно до КЕП ФОПа, а отже КЕП фізичної особи можна використовувати для підпису документів ФОПа, та Свередюк Алла Ігорівна є уповноваженою особою від ФОП Свередюк А.І.
Навіть вказане Вами рішення АМКУ сказано, що в довідці вказано, що уповноваженою особою підписувати документи пропозиції виступає ФОП, як і було вказано в довідці Кривонос Н.С. Тому накладений КЕП не відповідає вказаним даним саме учасника закупівлі. Дана ситуація не є аналогічною та не є підставою дискваліфікації ФОП Свередюк А.І.
А у ФОП Свередюк А.І. в довідці довільної форми чітко вказано, що фізична особа Свередюк Алла Ігорівна має право підпису документів пропозиції та договору від ФОП Свередюк А.І.
Тому просимо діяти у межах законодавства з проведення державних закупівель, а саме статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснення закупівель за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2021 21:43
Вирішення:
В складі тендерної пропозиції наявний підпис фізичної ооби, разом з тим повідомляємо що в складі тендерної пропозиції відсутній підпис уповноваженої особи фізичної особи підприємця, вимогу відхилити
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні