• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та регенерації картриджів

Завершена

148 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 743.75 UAH
Період оскарження: 19.03.2021 18:09 - 25.03.2021 19:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо переможця закупівлі

Номер: cf6b1cf7d9c74e7e978bce4d76e62f17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-19-004374-a.a2
Назва: Вимога щодо переможця закупівлі
Вимога:
ТОВ «Quanta System» (далі по тексту - Скаржник) приймало участь у процедурі закупівлі (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2021-03-19-004374-a) за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (далі - Закупівля). Замовником зазначеної закупівлі є Головне управління Національної поліції в Харківській області 01 квітня 2021 року відбувся електронний аукціон за вказаною Закупівлею. 09 квітня тендерна пропозиція ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА з ціною 99800,00. грн. була визнана переможцем, 5 учасників були дискваліфіковані. За результатом розгляду та оцінки пропозиції вказаного учасника Замовник визнав її переможцем Закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір, про що свідчить ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір. Тобто, починаючи з 09 серпня ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА набула статусу переможця Закупівлі. Згідно з вимогами Додатку 2 до документації, пункт 11. Виконавець зобов'язаний надати Замовнику, на його вимогу, підмінний фонд картриджів, в необхідній кількості для забезпечення безперебійної роботи його структурних підрозділів. На підтвердження цього ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає довідку в довільній формі, але в довідці про наявність матеріально-технічної бази не вказано про наявність якогось підмінного фонду зовсім. Крім цього згідно вимог пункту 6. Лабораторія по заправці і регенерації картриджів повинна знаходиться в місті Харків і мати підтверджуючі документи. Виконавцю забороняється звертатися до субпідрядника, для виконання замовлення, де на підтвердження цього ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає довідку в довільній формі та договір аренди на приміщення площею 6кв.м., але при цьому ж, в довідці про наявність матеріально-технічної бази вказано різні меблі, комп’ютер, обладнання для заправки картриджів, тонер та ін, що НІЯК НЕ МОЖЕ розміщуватися на данної площі у 6кв м. Згідно з вимогами Додатку 2 до документації, пункту 4. Заправка та регенерація картриджів здійснюється або оригінальним тонером, або еквівалентом не гірше за оригінал, дрібнозернистої фракції. Регенерація - з використанням оригінальних для даного типу картриджу витратних матеріалів та запчастин, якість яких підтверджується сертифікатом виробника, де на підтвердження ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає сертифікати, що видані саме ТОВ «МАККОН», а не ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА , та не надає підтвердження взаємовідносин між ТОВ «МАККОН» та ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА (договір чи авторизаційний лист). Крім цього, сертифікати ISO 9001 та 14001 мають іноземну мову, зміст яких незрозумілий и не має автентичного перекладу. Згідно вимог пункту 6. Кваліфікаційні критерії до учасників та про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям підпункту 2. Надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА надає довідку, де вказана тільки вона сама, зі стажем роботи 5 місяців, та на підтвердження кваліфікації не надано сертифікатів, ні інших документів. Не вказані інші робітники, а саме кур’єр чи водій (автомобіль вказан у довідці про наявність матеріально-технічної бази), сервіс інженери з підтвердженням досвіду. Таким чином, дії Замовника свідчать про упереджену оцінку тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції саме ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА, наслідком чого є прийняття неправомірних рішень, які суперечать вимогам Закону. Такі дії тендерного комітету Замовника свідчать про порушення статей З, 31 статті Закону України «Про публічні закупівлі» та є такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренці. Враховуючи наведене, та керуючись ст.ст. З, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону до прийняття рішення за результатом розгляду цієї скарги. 3. Скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем у процедурі Закупівлі та про намір укласти договір з ФОП КОМПАНІЄЦЬ ОЛЕНА ЮРІЇВНА 4. Повернутись до кваліфікації інших учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Проаналізувавши вимогу Учасника ТОВ "Quanta System" - « Послуги з заправки та регенерації картриджів» ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, за ідентифікатором закупівлі - UA-2021-03-19-004374-a, замовник інформує, положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містять жодної норми, щодо аналізу одним учасником тендерної пропозиції іншого учасника та не зважаючи на це керівництвом ТОВ "Quanta System" взято на себе таку функцію. Згідно пп7 ст.14 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим, відповідно до пп14 ст.14 Закону України передбачено, у разі якщо учасник, пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою інформацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня находження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вимоги Закону Замовник надає відповідь щодо невідповідності Вашої пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки при детальному розгляді було встановлено наступне: Ваша пропозиція була відхилена за ненадання в повному обсязі підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до пп 4.4 п4 ( не заповнена учасником калькуляція ( додаток №1) у відповідності до Додатку 4 до документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі

Номер: 9e9ecc2a8a164ce6825d8eda79ac0375
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-19-004374-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі
Вимога:
Про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі «Послуги з заправки та регенерації картриджів» (ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) № UA-2021-03-19-004374-a (ідентифікатор: 62d5d17eac1a43409d76d22cfbe3262b) Вимога скасувати Протокол №40 Відх.Від 08.04.2021 року щодо відхилення моєї пропозиції та діскваліфікувати учасника закупівлі ФОП Компанієць О.Ю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, «Послуги з заправки та регенерації картриджів» (ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) № UA-2021-03-19-004374-a, повідомляю наступне: По першому питанню: згідно Додатку 2 документації спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) пункту 6 (Лабораторія по заправці і регенерації картриджів повинна знаходиться в місті Харків і мати підтверджуючі документи. Виконавцю забороняється звертатися до субпідрядника, для виконання замовлення), учасник ФОП Єресько І.В. у складі своєї пропозиції надає договір найму приміщення від 04.01.2021 року в пункті 2.2, якого вказано, що «Передача Приміщення в найм оформлюється Актом приймання-передачі, який підписують повноважні представники Сторін і який є невід’ємною частиною цього Договору. Тобто договір надано не в повному обсязі і не підтверджує наявність лабораторії по заправці і регенерації картриджів в місті Харків. По другому питанню: відповідно до підпункту 6.2. пункту 6 документації вимагалася довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ФОП Компанієць О.Ю. надала довідку у файлі «3 - Кваліфікаційна частина.pdf» Вих. №6 від 26.03.21 – інше документацією не вимагалося. Відповідно до підпункту 6.2. пункту 6 документації вимагалася довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу, та складу). Учасник ФОП Компанієць О.Ю. надала довідку у файлі «3 - Кваліфікаційна частина.pdf» Вих. №5 від 26.03.21 – інше документацією не вимагалося.
Статус вимоги: Відхилено