• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху будівлі (літера "А")

Капітальний ремонт даху будівлі (літера"А")

Завершена

576 156.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 880.78 UAH
Період оскарження: 12.05.2017 17:09 - 16.05.2017 18:00
Скарга
Відхилено

ВИМОГА скасування допорогової закупівлі через порушення Замовником порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 та Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: d6fa3d7692b045ed97393773662a14c9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-12-000630-a.b2
Назва: ВИМОГА скасування допорогової закупівлі через порушення Замовником порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 та Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним закладом «Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» було оголошено допорогову закупівлю ID 38614d9f09d84eafaae4949889853f5f, ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-12-000630-a «Капітальний ремонт даху будівлі (літера «А») (роботи виконуються з матеріалів Виконавця)» код CPV 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність порушень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” № 35 від 13.04.2016 та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником вимагалось забезпечення виконання умов договору, подане у виді банківської гарантії в електронному форматі банка – гаранта: Тендерне забезпечення виконання умов договору учасника обов’язково супроводжується документом, який має бути подана у виді банківської гарантії в електронному форматі банка-гаранта. Забезпечення виконання умов договору надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Розмір забезпечення виконання умов договору становить 28808,00 грн. (дванадцять вісім тисяч вісімсот вісім грн. 00 коп.). Однак, відповідно до відомостей закупівлі UA-2017-05-12-000630-a, розміщених безпосередньо на майданчику проведення закупівель, Замовником вказано забезпечення тендерної пропозиції (вказується шляхом заповнення електронних форм).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Забезпечення тендерних пропозицій, згідно зі ст. 1 Закону №1490, — це «надання учасником замовнику гарантій щодо забезпечення виконання ним зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерних пропозицій». Крім того, відповідно до п. 1 ст. 23 Закону №1490, тендерне забезпечення є обов’язковим, якщо загальна вартість предмета закупівлі перевищує: — 100 тисяч гривень — для товарів і послуг; — 500 тисяч гривень — для робіт. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно вносить і тендерне забезпечення на підставі ст. 23 Закону №1490 "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", бо тендерна пропозиція, що не підтверджується тендерним забезпеченням, відхиляється замовником. Однією з головних вимог подання пропозиції було надання учасником забезпечення виконання зобов'язань у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. ФОП Коптяєв П.М. не надав банківської гарантії, яка не підтверджена оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Тендерна пропозиція учасника також була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав: 1) Відсутній дозвіл на початок виконання робіт з підвищеної небезпеки, що не відповідає п.5.1 тендерної документації (повинен бути чинним на час проведення торгів). 2) Відсутня довідка, в якій має бути наведена інформація про аналогічний договір, довідки про вартість виконаних будівельних робіт або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, що суперечить п.5.3 тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: ФЛП "КОПТЯЄВ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ", Петро Миколайович Коптяєв +380677762064 petro.koptiaev@gmail.com
Вимога
Відхилено

Щодо усунення порушень допущених замовником під час оцінки пропозиції учасника та прийняття рішення, щодо його дискваліфікації

Номер: 0399b466c20d4ae0be3bff3f6a0056d0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-12-000630-a.a1
Назва: Щодо усунення порушень допущених замовником під час оцінки пропозиції учасника та прийняття рішення, щодо його дискваліфікації
Вимога:
Комунальному закладу «Вінницький обласний центр Соціально-психологічної реабілітації дітей» вул. 1905 року, будинок,12 м. Вінниця, 21003 ТОВ «Енергоагроімпекс» ЄДРПОУ 13326341 вул. Стрілецька,18 м. Вінниця, 21007 В И М О Г А про усунення порушення, допущеного під час прийняття комітетом з конкурсних торгів комунального закладу «Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» рішення про дискваліфікацію учасника допорогової закупівлі робіт в системі електронних Державних закупівель «ProZorro» 12.05.2017 року Комунальним закладом «Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» було опубліковано оголошення UA-2017-05-12-000630-a для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт даху будівлі (літера «А») (роботи виконуються з матеріалів Виконавця) код CPV 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Вимогами, що ставились до учасників закупівлі були, зокрема, надати в складі своєї пропозиції наступні документи: - цінову пропозицію, оформлену на фірмову бланку (у разі наявності).Загальну вартість предмету закупівлі необхідно було зазначити в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом з ПДВ (в тому числі ПДВ). Пропозиція повинна була містити загальну вартість предмету закупівлі, що відповідала ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону (п.4.7 Оголошення); - довідку Учасника у довільній формі, щодо застосування заходів із захисту довкілля (п.5.2 Оголошення); - довідку у довільній формі про наявність обладнання та виробничої бази (наявність будівельних машин і механізмів, автотранспорту (перелік, модель, рік випуску, власна чи орендована, технічний стан та готовність виконувати роботи)) (п.6.1 Оголошення); - довідку у довільній формі, що містить інформацію про: (чисельність службовців та робітників, лінійних працівників, їх кваліфікація, стаж їх роботи на підприємстві (будівельному виробництві) (п.7.1 Оголошення); - реквізити учасника (адреса (юридична, поштова), телефон, телефакс, електронна адреса, банківські реквізити з усіх банків, в яких відкриті рахунки Учасника), керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів), форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма – для юридичних осіб (п.8.1 Оголошення); - за умови, якщо учасник не планував залучати для виконання робіт субпідрядників, повинен був надати листа про те, що всі роботи він планує виконати самостійно (п.9.4 Оголошення). Також Замовником вимагалось забезпечення виконання умов договору, подане у виді банківської гарантії в електронному форматі банка – гаранта. 22.05.2017 року (15:22 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі. Участь в аукціоні приймали 4 (чотири) учасника: ФОП Коптяєв П.М., ТОВ «Енергоагроімпекс», ПП «АКТИВ - СТРОЙ», ФОП Гринь А.В. За результатами аукціону, 22.05.2017 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ФОП Коптяєва П.М. найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) – 25.05.2017 року Замовником, було дискваліфіковано ФОП Коптяєва П.М. (Протокол засідання комітету з конкурсних торгів від 25.05.2017 року), також у відповідності до зазначеного протоколу було дискваліфіковано і товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс». Обґрунтуванням такої дискваліфікації ТОВ «Енергоагроімпекс» стало те, що, на думку Замовника: 1) Учасник не надав забезпечення виконання умов договору у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту, що не відповідає умовам тендерної документації. Грошове забезпечення (покриття) гарантії не підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту 2) У довідці про захист довкілля, довідці про обладнання, довідці про працівників, відомості про учасника, довідці про субпідрядників відсутні підписи керівника. 3) У ціновій пропозиції відсутній підпис та печатка. Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, винесено з порушенням норм діючого законодавства, а підстави винесення Рішення такими, що не відповідають дійсності. Так, у відповідності до п.п.9.1.,9.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Виключною підставою дискваліфікації учасника, поряд із іншою, є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі. Пунктами 5.1, 5.2 Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, встановлено аналогічні норми. Слід зауважити, що в силу ч.2 Рішення та п.1.1,2.1 Положення, про які йдеться, останні встановлюють загальний порядок організації та проведення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами міської ради – розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, закладами, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста, а отже обов’язкові до виконання у т.ч. Замовником, оскільки є нічим іншим як нормативно правовим актом місцевої дії у просторі. Оскільки пропозиція ТОВ «Енергоагроімпекс» повністю відповідає умовам закупівлі, рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «Енергоагроімпекс» прямо порушує вищенаведені норми діючого Законодавства. Зазначаючи відповідність своєї пропозицію умовам Закупівлі, ТОВ «Енергоагроімпекс» повідомляє наступне: 1). Враховуючи приписи ст.ст. 626, 509, 526, 546 ЦК України умови договору та, відповідно зобов’язання, що з нього випливають, мають виконуватись його сторонами. Враховуючи те, що договір про закупівлю на стадії оцінки (кваліфікації) пропозицій не укладається, то, відповідно, і забезпечення умов його виконання не може надаватись учасником, який не є стороною договору. 2). Пункти 5.2, 6.1, 7.1, 8.1, 9.4 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не містить вимоги щодо надання відомостей, підписаних керівником з відбиткою печатки учасника, натомість містить вимогу щодо надання документів у довільній формі. Поряд із цим ТОВ «Енергоагроімпекс» було завантажено документи підписані електронним цифровим підписом, який згідно зі ст.3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки). Перевірити відкритий ключ можна за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. 3). Пункт 4.7 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не містить вимоги щодо надання відомостей, підписаних керівником з відбиткою печатки учасника. Натомість містить вимогу щодо оформлення цінової пропозиції на фірмовому бланку. Зазначено вимогу ТОВ «Енергоагроімпекс» було виконано та, аналогічно, підписано пропозицію електронним цифровим підписом, який згідно зі ст.3 Закону України «Про електронний цифровий підпис» за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки). Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та п. 3.2. Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Проте, в порушення зазначених принципів, Замовником не було взято до уваги відповідність пропозиції ТОВ «Енергоагроімипекс» вимогам Замовника, відображеним в Оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель і, як наслідок винесено протиправне Рішення про дискваліфікацію «ТОВ «Енергоагроімпекс». Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року та Положенням про проведення допорогових закупівель, затверджених Рішенням ВК ВМР №2832 від 01.12.2016 року, - ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу 2. Скасувати Рішення, винесене комітетом з конкурсних торгів Комунального закладу «Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей» про дискваліфікацію ТОВ «Енергоагроімпекс» під час здійснення допорогової закупівлі по предмету: капітальний ремонт даху будівлі (літера «А») (роботи виконуються з матеріалів Виконавця) код CPV 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). та переглянути пропозицію зазначеного учасника. 29.05.2017 року В.о. директора ТОВ «Енергоагроімпекс» В.І. Авраменко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Забезпечення тендерних пропозицій, згідно зі ст. 1 Закону №1490, — це «надання учасником замовнику гарантій щодо забезпечення виконання ним зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерних пропозицій». Крім того, відповідно до п. 1 ст. 23 Закону №1490, тендерне забезпечення є обов’язковим, якщо загальна вартість предмета закупівлі перевищує: — 100 тисяч гривень — для товарів і послуг; — 500 тисяч гривень — для робіт. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно вносить і тендерне забезпечення на підставі ст. 23 Закону №1490, бо тендерна пропозиція, що не підтверджується тендерним забезпеченням, відхиляється замовником. Однією з головних вимог подання пропозиції було надання учасником забезпечення виконання зобов'язань у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" не надало банківської гарантії, яка не підтверджена оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту
Статус вимоги: Відхилено