-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (яловичина свіжа чи охолоджена 1 категорії; четвертина задня куряча, заморожена) ДК 021:2015 код 15110000-2 - М’ясо (15111100-0 Яловичина; 15112130-6 Курятина).
Якість товару має відповідати вимогам, встановленим законодавством. Товар має бути придатним для мети, з якою товар такого роду звичайно використовується.
Завершена
810 122.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 16 202.44 UAH
мін. крок: 2% або 16 202.44 UAH
Період оскарження:
19.03.2021 17:02 - 31.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
7bc2f8dc825940928467fdba7e244366
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-008846-c.c4
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
Учасник ТОВ Торговий дім «Бекон» не може погодиться з ПРОТОКОЛОМ № 118
засідання тендерного комітету КНП ММР «МДЛ № 2» від 13.04.2021 р. З наступних причин.
У відкритих торгах на закупівлю «М’ясо (яловичина свіжа чи охолоджена 1 категорії; четвертина задня куряча, заморожена) ДК 021:2015 код 15110000-2 - М’ясо (15111100-0 Яловичина; 15112130-6 Курятина)» в яких ТОВ Торговий дім «Бекон» приймало участь та переміг з мінімальною ціною: 569 620,00 грн. з ПДВ, Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-03-19-008846-c. Учасником ТОВ «Торговий дім «Бекон»» в пояснювальній записці (вих. № 775 від 04.02.2021), у якій зазначалася «Конкретна торгівельна назва запропонованого товару було зроблена опечатка при наборі тексту: М’ясо яловичини заморожене 1 категорії».
Сам факт ненавмисної помилки крім усього підтверджується текстом цієї довідки, де зазначено правильну назву, та листом № 772 від 02.04.2021 р., в якому теж зазначено назву, згідно з вимогами Замовника та підтверджується декларацією виробника. Очевидно, що головною причиною цього є людський фактор. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Все це вказує на те, що тендерна пропозиція учасника відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі визначених у тендерній документації та не може бути відхилена за формальними ознаками.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Учасник ТОВ Торговий дім «Бекон» просить тендерного комітету КНП ММР «МДЛ № 2» переглянути своє рішення, саме з огляду на вищевказане, та скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції, так як помилка сталась саме із-за технічної помилки, описки.
Пов'язані документи:
Замовник
- 15. ПРОТОКОЛ ТК 123 15.04.21 Відповідь на вимогу 1 уч..docx 15.04.2021 09:18
Дата подачі:
13.04.2021 18:54
Вирішення:
«Шановний учаснику! Згідно з п.19 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до умов ТД до даної закупівлі (стр.15 – 17 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій») Замовником були наведені приклади й перелік несуттєвих помилок. Помилка, яку зробив ТОВ «Торговий дім «Бекон»» не підпадає під зазначений перелік. З вищезазначеного, рішення Замовника (протокол №118 від 13.04.2021) про відхилення ТОВ «Торговий дім «Бекон»» як такого, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі визначених у тендерній документації залишити без змін.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
a5b61937797a44119a779ac859c63c42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-008846-c.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «Торговий дім «Бекон» (далі - Учасник) переможце у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі - ТД).
П. 5.2.1 додатку 3 до ТД вимагалось надати Пояснювальну записку, в якій необхідно зазначити: країну походження товару, назву виробника та його адресу, конкретну назву запропонованого товару, відповідність товару національним стандартам, вид розфасовки (тару). Учасник надав пояснювальну записку № 775 від 04.02.2021, у якій в таблиці зазначив «Конкретна торгівельна назва запропонованого товару: М’ясо яловичини заморожене 1 категорії», коли Замовником вимагалася яловичина свіжа чи охолоджена. Зазначена Учасником назва товару також не відповідає назві у декларації (свідоцтві) виробника про якість від 24.09.2020 № 75.
Звертаємо увагу на те, що з аналогічних причин (невідповідність пояснювальної записки) були відхилені тендерні пропозиції у тендері № UA-2021-01-19-001947-b.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2021 14:15
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
20816d391b9f475da01e733db474a342
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-008846-c.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Ви вимагаєте четвертину задня куряча бройлера заморожена повинна бути курчат - бройлерів, вітчизняного виробника, заморожені (масова частка вологи, яка виділяється під час розморожування, що повинна відповідати показникам ТУУ 15.1-31398117-001-2003. Така вимога суттєво обмежує конкуренцію, оскільки за даними ТУ товар виготовляє тільки одне підприємство - ТОВ "Вінницька птахофабрика". Вимагаю виключити з тендерної документації найменування цих ТУУ. дозволивши подавати пропозиції на товар, виготовлений за будь-якими ТУ або ДСТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 09:58
Вирішення:
Прийнято рішення внести зміни В Додаток 3 до ТД «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» а саме: Слова «масова частка вологи, яка виділяється під час розморожування повинна відповідати показникам ТУУ 15.1-31398117-001-2003» замінити на слова «товар повинен відповідати ГОСТ, ДСТУ або ТУ, які діють на момент проведення процедури закупівлі та відповідати вимогам наказу МОЗ України від 06.08.2013 року № 694»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимоги тендерної документації
Номер:
8af9c36bf339455c9a8221fa1b99b8a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-008846-c.a1
Назва:
Вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
1. Навіщо вимагати "довідку, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру...". якщо вся ця інформація є на оф.сайті ДПС https://tax.gov.ua/businesspartner та у витягу з реєстру платників ПДВ, реєстру платників єдиного податку? Окрім того від моменту подання пропозиції до укладання договору учасник може перейти на іншу систему оподаткування, що не заборонено законодавством і не може бути підставою для укладання договору про закупівлю. Документи про оподаткування доцільно перевіряти на етапі укладання договору.
2. Навіщо вимагати "лист-згоду, згідно з яким він погоджується з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 5 до тендерної документації" та різного роду "гарантійні листи", "згоди" і т.п, якщо сам факт подання учасником пропозиції свідчить про згоду укласти договір у разі перемоги, і є по суті відповіддю учасника на оферту замовника, якою є публікація оголошення про тендер?
3. Навіщо одночасно вимагати "Пояснювальну записку, в якій необхідно зазначити: країну походження товару, назву виробника та його адресу, конкретну назву запропонованого товару, відповідність товару національним стандартам, вид розфасовки (тару)" та "Копії документів, що посвідчують якість запропонованої продукції" (сертифікати відповідності (якості), або якісне посвідчення, декларації виробника..), які містять ту саму інформацію про товар?
Зауважте, що Закон не дозволяє вимагати від учасників нічого окрім документів про повноваження, відповідність кваліфікаційним критеріям, та якість товару.
Прошу виключити ці вимоги, оскільки вони не мають сенсу та ймовірно покликані ускладнити подання пропозицій "небажаними" учасниками та дати змогу замовнику відхилити пропозиції таких учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 09:50
Вирішення:
Частина 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надає Замовнику право включити в тендерну документацію вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інформація, яка повинна міститися в цьому документі вимагається на етапі подання тендерної пропозиції(для учасника), й оцінюється замовником на етапі розгляду тендерної пропозиції. Дійсно, від моменту подання пропозиції до укладання договору учасник може перейти на іншу систему оподаткування, що не заборонено законодавством і не може бути підставою для укладання договору про закупівлю. Й також зазначені відомості перевіряються безпосередньо на етапі укладання договору Замовником самостійно. Проєктом договору передбачено не тільки істотні умови договору, відповідно до вимог законодавства, але й інші умови, які пов’язані з специфікою роботи Замовника (наприклад: здійснення розрахунків, умови повернення й заміни неякісного товару тощо). Для уникнення непорозумінь від учасника – переможця на момент підписання договору, й необхідно його погодження з проєктом договору. Стосовно інших «згод» і «гарантійних листів» зазначимо, що подання тендерної пропозиції, наприклад, не підтверджує той факт, що учасник дотримується чинного законодавства у сфері охорони довкілля або поводження з відходами. Саме тому Замовник й вимагає різного роду «гарантійні листи» та «згоди». Щодо даного зауваження, зазначимо, що Замовник – це заклад соціального спрямування, сферою діяльності якого є надання медичної допомоги дитячому населенню. З метою забезпечення найкращого й найякіснішого харчування необхідно отримати документальне підтвердження якісних й технічних показників запропонованого товару. Для уникнення розбіжностей між посвідчувальними документами на товар, які оприлюднені на майданчику, й посвідчувальними документами, які будуть надаватися під час поставки товару (у разі обрання переможця) й вимагається пояснювальна записка. Положеннями частини 2 ст.22 Закону визначено, які відомості зазначаються у тендерній документації. А в ч.3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто Замовник встановив у тендерній документації вимоги, які не порушують чинного законодавства й тим паче не «покликані ускладнити подання пропозицій "небажаними" учасниками та дати змогу замовнику відхилити пропозиції таких учасників.»
Статус вимоги:
Відхилено