• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт по утепленню фасаду приміщення Хмельницького дошкільного навчального закладу №35 «Чебурашка» по вул. Курчатова, 9 в м. Хмельницькому

Капітальний ремонт по утепленню фасаду приміщення Хмельницького дошкільного навчального закладу №35 «Чебурашка» по вул. Курчатова, 9 в м. Хмельницькому

Завершена

2 001 119.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 001.12 UAH
Період оскарження: 03.05.2017 16:21 - 18.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: a2db95ef2dac440dbd8d20dd6a1a44de
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b9
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до ЗАКОНУ Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 25 травня 2017 року о 14:19 пропозицію ТОВ "ЖК "Гарант" було відхилено. Замовник мав можливість , з 25 травня 2017 року з 14:19 на п’яти робочих днів визначити переможця закупівлі, тобто 31 травня 2017 року був останнім днем для визначення переможцяторгів. Рішення про переможця прийнято тільки 1 червня 2017 року. Враховуючи викладене, вбачається порушення ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" та вбачається склад адмін правопорушення. Просимо пояснити Ваші дії
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу скаргу та повідомляємо наступне:
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.06.2017 15:09
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Також, відповідно до ст. 253 ЦКУ - Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Рішення тендерного комітету прийняти 25.05.17, тобто перший день для розгляду наступної найбільш економічно вигідною пропозицією 26.05.17, тому останній день для прийняття рішення 01.06.17. Отже Замовником торгів не було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час прийняття рішення.
Вимога
Залишено без розгляду

за наслідками наданих відпоідей Учасник змушений звернутись в АКУ та в аудиторську службу!!!!!!!!!

Номер: 2faea4fcf68f44508822928e527c5ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b8
Назва: за наслідками наданих відпоідей Учасник змушений звернутись в АКУ та в аудиторську службу!!!!!!!!!
Вимога:
Внесіть зміни в тендерну документацію! Ви порушуєте ЗАКОН!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2017 10:11
Підтвердження вирішення: Відповідно до ст. 1, 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також, ч.2 ст.18 ЗУ Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тому, учасник має право звернутися до органу оскарження.
Вимога
Вирішена

Звернення до Замовника за роз'ясненнями

Номер: ff5cad5c6b3249abae5ccaca5b6b7530
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.c7
Назва: Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Вимога:
Фізична особа-підприємець не подає в органи статистики інформацію по договорах, тому вимога щодо надання довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики не є доцільною. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 18:36
Підтвердження вирішення: Фізична особа-підприємець для підтвердження обсягу будівельно - монтажних робіт надає податкову декларацію та копії всіх аналогічних договорів разом з актами виконаних робіт.
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 0ed2c5e4849d4fc4acf3417bdc190aa4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b6
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до ТД На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17000,00 гривень (сімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст.636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Чи передбачено покладання на Учасника витрат на консультатна якщо затвердження документації і проведення торгів це обовязок Тендерного комітету , ане консультанта??????????????????????????????????????????????
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 17:49
Підтвердження вирішення: Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 17000,00 гривень (сімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. В разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 3ceb2217af0f4975a3b12b343c3cdf5d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b5
Назва: вимога
Вимога:
- Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами вже давно заборонено вимагати від Учасника. Чим керується Замовник коли просить надати дану довідку?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 17:50
Підтвердження вирішення: Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону). Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником торгів було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання Учасниками процедури закупівлі оригіналу або копії довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Дана вимога визначена тендерним комітетом для встановлення та підтвердження інформації про наявність в учасника рахунку або рахунків в обслуговуючому банку, а також відсутності заборгованості по кредитах, оскільки наявність заборгованості в учасника перед банком може поставити під сумнів можливість належним чином виконувати ним умови договору. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає жодного порушення норм чинного законодавства при встановлені такої вимоги, а також не вбачає жодної складності в отримання таких документів Учасником торгів в обслуговуючому банку. Така інформація надається Учаснику (клієнту банківської установи) протягом 1-ого дня з дня формування відповідної заявки клієнтом банку.
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 1999caa944334ca6822b970765f35762
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b4
Назва: вимога
Вимога:
Замовник просив надати Інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах) до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею.Документи, що підтверджують право власності чи користування технікою яким чином можуть вплинути на виконання Учасником тендерного договору? Чи можливо надати інформ. довідку без підтверджуючих документів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 17:50
Підтвердження вирішення: Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону). Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником обов’язково вимагається надання підтвердження документів, підтверджують право власності чи користування технікою для належного та повного виконання робіт.
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 4b2e01afd0a44790a62d0a29c0fdb01e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b3
Назва: вимога
Вимога:
Замовник встановив, що Обсяг будівельно - монтажних робіт виконаних учасником власними силами по договорах в 2015-2016 роках підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо).яку конкретно довідку повинен надати Учасник? Чим підтверджується право Замовника вимагати таку довідку? Чи не досить надати позитивні відгуки та договори , які Замовник успішно виконав в попередні роки?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 17:51
Підтвердження вирішення: Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону). Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В Тендерній Документації чітко сформульовано яким чином підтверджувати обсяг, якогось мінімального допустимого обсягу не встановлено.
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 4fdd476e6f8946768008bb5a33aea07b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b2
Назва: вимога
Вимога:
Ви просите в ТД надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів (не менше трьох).Однак, закон передбачає право Замовника вимагати тільки докази виконання одного аналогічного договору!!!!!!!!!!!!! Негайно внесіть зміни в документацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 17:54
Підтвердження вирішення: Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів (не менше трьох). Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасника у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: e4ad18f6ea494fa0a6cfe25816918f39
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-03-001671-b.b1
Назва: вимога
Вимога:
просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати умову про підтвердження звітом з праці за квітень 2017 року кількості працівників, оскільки підрядник може залучати працівників за цивільно-правовими угодами, іншими правочинами укладеними відповідно до вимог чинного законодавства. така вимога документації свідчить про те, що Замовник затвердив документацію під конкретного учасника.Крім того, чим конкретно аргументується вимога щодо наявності не менше 30 працівників в штаті
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 17:54
Підтвердження вирішення: Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону). Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником вимагається підтвердження інформації, що на підприємстві працює належним чином на постійній основі на ринку будівельних робіт не менше 30 працівників для належного та повного виконання робіт (враховуючи адміністративний персонал, інженерно-технічні робітники та робітники).