-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті «Ремонт (реставраційний) покрівлі колонади пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва» (код ДК 021:2015:71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)
Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою
Завершена
32 988.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 164.94 UAH
Період оскарження:
19.03.2021 15:31 - 31.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
84ed90274ec04aa39dcdb55564d27592
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-003306-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Предметом закупівлі є проведення технічного нагляду по об'єкту «Ремонт (реставраційний) покрівлі колонади пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва» (код ДК 021:2015:71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»).
Однією з вимог в оголошені про закупівлю Додаток №1 до ТД п. 2 є обов’язкова наявність 2 інженерів-кошторисників.
Інженер-кошторисник не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі. Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903. Чинним законодавством передбачені чіткі вимоги та умови, згідно яких на технічний нагляд виділяється не більше 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. – працівники, що виконують технічний нагляд на об’єкті, обов’язково повинні мати кваліфікаційний сертифікат.
Також відповідно пп.1 п. 5 Порядку особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
Вимога в оголошені про закупівлю Додаток №1 до ТД п. 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п. 1 є обов’язкова наявність комплексу АВК-5 та тахеометру також є дискримінаційна.
Згідно п. 2.2.1 проекту договору Додаток № 4 до ТД Виконавець зобов’язаний перевіряти наявності та правильності оформлення виконавчої документації;
- наявності документів, які підтверджують якісні та кількісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час реставрації Об’єкта, – технічних паспортів, сертифікатів, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних будівельних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов;
- відповідності обсягів та якості виконаних реставраційних робіт, науково-проектній документації;.
Відповідно інженер технічного нагляду лише перевіряє відповідність Актів виконаних робіт договірній ціні, яка узгоджена між Підрядником будівельних робіт та Замовником, а не створює кошторис.
Стосовно наявності обладнання Тахеометр. Відповідно Додатку № 2 до ТД визначений найменування та обсяг робіт і згідно п. 5.1 проекту, Додаток 1 до додатку 2 до ТД, Додаток 2 до додатку 2 до ТД визначено технологія і склад робіт – ремонтно-реставраційні роботи (опоряджувальні роботи). Основні несучі конструкції не змінюються та не будуються, то яким чином застосовується Тахеометр до вказаних видів робіт.
Оскільки дані вимоги є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону та враховуючи вищенаведене, вимагаємо вимогу щодо наявності Інженер-кошторисник та наявності комплексу АВК-5, Тахеометр - видалити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 17:35
Вирішення:
Шановний учасник, у відповідь на Вашу вимогу від 23.03.2021 № UA-2021-03-19-003306-a.c1 щодо внесення змін до тендерної документації в частині вилучення наявності інженерів-кошторисників, комплексу АВК-5 та тахеометру, повідомляємо таке.
1. Відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, особи, що здійснюють технічний нагляд проводять також перевірку відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проєктно-кошторисній документації.
Водночас інформуємо, що кошторисна документація є частиною науково-проєктної документації по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) покрівлі колонади пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва». У зв’язку з цим та з метою забезпечення належної перевірки відповідності обсягів та якості виконаних реставраційних робіт науково-проєктній документації, у тому числі кошторисній частини, однією з вимог є наявність у учасника інженерів-кошторисників з чинними кваліфікаційними сертифікатами.
2. Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. Сьогодні ПК АВК-5 орієнтований на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Крім того в зазначеному комлексі реалізовані алгоритми, що дозволяють визначати вартість будівельних робіт згідно з відомчими нормативними документами. Крім того, однією з основних можливостей програмного комплексу АВК-5 є формування допоміжних вихідних документів для аналізу, контролю і перевірки кошторисів. З огляду на зазначене до переліку вимог МЗС включило наявність у учасника вищезазначеного програмного комплексу.
3. Також, повідомляємо, що у зв’язку з тим, що вірогідність застосування на вищезазначеному об’єкті тахеометру мінімальна, МЗС погоджується внести зміни до тендерної документації в частині вилучення тахеометра.
Статус вимоги:
Задоволено