-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція інфекційного відділення (будівля боксу) комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня №1" Краматорської міської ради, за адресою м. Краматорськ, вул. О.Тихого, 17"
Завершена
349 644.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 749.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 749.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2021 15:05 - 26.03.2021 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження переможця
Номер:
2abc2365939d4ff2a248be1a6d4e7d0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-002645-a.b3
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
12.04.2021 року уповноважена особа Мирна В.В., згідно протоколу №65, визнала переможцем спрощеної закупівлі ФОП Швидченко Д.Г. У додатку 1 "Інша інформація" до оголошення є вимога, а саме "Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.". Аналізуючи електронний підпис переможця на сайті https://czo.gov.ua/verify ми отримуємо результат, що пропозиція ФОП Швидченко підписана удосконаленим електронним підписом, чим порушуються вимоги до оголошення закупівлі. Цього ж дня, у другому тендері UA-2021-03-19-002226-a, ви дискваліфіфкували учасника ФОП Анфалов Микола Георгійович за підпис своєї пропозиції удосконаленим електронним підписом, де Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради виступало замовником по аналогічній закупівлі та протокол №62 від 12.04.2021 підписаний Мирною В.В.,. Вот що ви написали у додатку 1 до протоколу №62 від 12.04.2021 рішення щодо дискваліфікації ФОП Анфалов М.Г. "Учасники публічних закупівель можуть підписувати свої пропозиції удосконаленими електроними підписами якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника. Згідно до оголошення про спрощену закупівлю передбачено накладання на пропозицію саме кваліфікованого електронного підпису та передбачено відхилення такої пропозиції. Якщо під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО значиться, що тип підпису "удосконалений", такий підпис не можна вважати КЕП. Отже зважаючи на вищевикладене ФОП Анфалов М.Г. не відповідає всім критеріям, умовам та вимогам визначеним в оголошенні". Тобто просліжуються подвійні стандарти при визначені переможця у тендері, коли потрібно прибрати стороннього учасника, а пропозиції своїх учасників з аналогічними порушеннями вибираються переможцями. Згідно вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ФОП Швидченко Д.Г. та прочати розгляд пропозиції іншого учасника. Дякуємо
Пов'язані документи:
Учасник
- sign_Validation_Report (1).pdf 13.04.2021 10:42
Дата подачі:
13.04.2021 10:42
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
13.04.2021 11:07
Вимога
Вирішена
Аналогічні договори
Номер:
eea05283b7e4489998522006581912ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-002645-a.a2
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
**** Аналогічним договором в розумінні цих вимог до предмета закупівлі є договір на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/ проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо капітального ремонту або реконструкції медичного закладу. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. (згідно з Додатком 1. Інша шнформація).
Встановлення вищезазначеної вимоги є дискримінаційною, відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники заздалегідь поставлені в нерівні умови, оскільки в даному випадку потрібно підтвердження тільки на проектні робіти для медичних закладів, що для кожного потенційного Учасника має суттєве значення. При цьому, Завданням на проектування робіт у архітектурно-планувальних вимогах (пунк 12) передбачені заходи як відносяться до будівель соціальної сфери діяльності. Жодних спеціальних, специфічних вимог не встановлено. З метою дотримання основоположних принципів здійснення публічних закупівель, та приведення оголошення у відповідність Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо змінити дану вимогу у оголошення про проведення закупівель з «для медичних закладів» на «для будівель соціальної сфери».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2021 09:09
Вирішення:
Доброго дня. Відповідні зміни внесені до оголошення про спрощену закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Положення щодо огляду обєкту
Номер:
cbd0a902b5424b61ae99a47cafde06d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-19-002645-a.b1
Назва:
Положення щодо огляду обєкту
Вимога:
Довідка про огляд об’єкту та ознайомлення з обсягами визначених робіт з метою коректного розрахунку кошторисної документації (локального кошторису тощо) (довідка надається після виїзду учасника для ознайомлення на місці з об’єктом на якому будуть вестись роботи (згідно з Додатком 1).
Встановлення вищезазначеної вимоги є дискримінаційним, відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Учасники заздалегідь поставлені в нерівні умови, оскільки в даному випадку місцезнаходження кожного потенційного Учасника має суттєве значення. При цьому у якості обґрунтування необхідності огляду об’єкту, Замовник наводить мету коректного розрахунку кошторисної документації, тобто Замовник самостійно підтверджує, що оголошення не містить всієї необхідної інформації для підготовки пропозицій та з метою зняття з себе відповідальності та можливості на перед знати учасників закупівлі, встановив дану вимогу.
З метою дотримання основоположних принципів здійснення публічних закупівель та приведення оголошення у відповідність Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити дану вимогу з оголошення про проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2021 12:44
Вирішення:
Доброго дня! До оголошення були внесенні відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено