• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Торги не відбулися

84 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 847.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2021 14:35 - 01.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ТХ

Номер: b27e2f7cb7464beaabbd83b6dbf1dd7e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-19-006398-c.b1
Назва: ТХ
Вимога:
Доброго Дня шановний Замовник. Вимога щодо виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» В Законі України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено вимоги до про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: П.2. стаття 22 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Стаття 23. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до документації і у відповідності до законодавства. Зокрема, виключити таке речення "також скан-копія(ї) із каталогу продукції (товарів) учасника або прінтскрин(и) з власного сайту (сайту виробника продукції (товару)) де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам Замовника". Оскільки законодавчо це не передбачено. Також радимо щодо підтвердження якості скористайтесь статтею у журналі Радник з публічних закупівель за посиланням: https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформація про технічні і якісні характеристики на різних сайтах виробників та/або продавців товару що є предметом закупівлі часто відрізняється. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Подання учасниками Підтверджуючих документів не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а також Підтверджуючі документи не відносяться до публічної інформації, оприлюдненої у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною п’ятою статті 22 Закону зокрема передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. З вищевикладеного вбачається, що Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.04.2021 14:05