ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин марки А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)
1. Найменування замовника: КАЛИНІВСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42707137. 4. Місцезнаходження замовника: 74131, Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, селище міського типу Калинівське, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 104. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Молявко Павло Олексійович, уповноважена особа, директор закладу, телефон +380989132428, e-mail: kalininscka.zosh@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Бензин марки А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 769 л. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74131, Херсонська обл., Великоолександрівський р-н, селище міського типу Калинівське, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 104. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника на протязі 5 робочих днів після виписки рахунку-фактури та накладної на Товар. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» березня 2021 року. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «31» березня 2021 року. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Завершена
150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:19.03.2021 14:20 - 30.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови Оголошення
Номер:b725b0c36fb84ca6897318cee04383a3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-19-005913-c.b1
Назва:Дискримінаційні умови Оголошення
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення , керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
Виступу Учасників у якості власника (емітента) талонів/скетч-карток;
Надання гарантійного листа від партнерів.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до ДАСУ та правоохоронних органів з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови.
Вирішення:Керуючись ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій.
Вимога UA-2021-03-19-005913-C.b1 була подана в останній день уточнень 29.03.2021 року то у Замовника наразі відсутня можливість для внесення змін до документації закупівлі.
В свою чергу Замовник зобов’язаний надати роз’яснення щодо поданої вимоги аби виконати положення статті 14 Закону.
1. «У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/скетч-карток Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених талонів/скетч-карток та на якій підставі, на ім’я замовника щодо гарантійних зобов’язань пов’язаних з поставкою товару в зазначених об’ємах.»
Наявність гарантійного листа від партнера в разі виникнення конфліктних ситуацій щодо виконання договору дає право звертатися безпосередньо до цього партнера з метою вжиття заходів.
Замовником чітко встановлено наявність АЗС у радіусі 40 км від селище міського типу Калинівське, Великоолександрівський р-н, Херсонська обл. (не менше 1 (однієї). Надання такого гарантійного листа партнера, надаватиме Замовнику впевненість в тому, що поставка товару буде відбуватись на зазначених АЗС та в об’ємах необхідних Замовнику. Гарантійним листом також передбачено надання інформації щодо договірних відносин між партнером та учасником закупівлі, а саме на якій підставі здійснюється обслуговування талонів/ скетч-карток. В свою чергу, вимагаючи такий документ Замовник намагається отримати даний гарантійний лист лише для підтвердження наміру виконати пункти контракту, котрий буде укладено за результатами проведення спрощеної закупівлі, більше ніяких інших намірів не мається на увазі. Також отримання такого гарантійного листа не спонукає ані учасника, ані його партнера до будь-яких порушень законодавства.
2. «Обов’язковим є підтвердження у складі пропозиції, що Учасник є власником (емітентом) талонів/скетч-карток на отримання палива.»
На сьогоднішній день у Замовника відсутня можливість щодо виключення даного пункту. Просимо при підготовці своїх пропозицій учасниками враховувати, що дана вимога закупівлі не буде розглядатись Замовником, її не виконання не призведе до відхилення пропозиції.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:02.04.2021 13:24