• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Телекомунікаційне обладнання

Телекомунікаційне обладнання

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2021 14:15 - 25.03.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: ffb67498e4ec49f188c33ec26be35e7a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-19-001943-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» (далі- Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-19-001943-a. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання (Телекомунікаційне обладнання). Фізична особа-підприємець Антоненко Валентина Степанівна (надалі – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері, але згідно ТД Замовник висунув вимогу щодо виконання аналогічного договору та позитивного відгуку за 2020 або 2021 рік. Ми вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги. Встановлення зазначеної вище вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати дані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога, щодо виконання аналогічного договору та позитивного відгуку за 2020 або 2021 рік, що висунута в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є правомірною та відповідає вимогам чинного законодавства, адже про це свідчить низка законодавчих норм. Зокрема, ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. А також, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати декілька кваліфікаційних критеріїв серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що окрім визначених в частині 3 цієї статті обов’язкових вимог – «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація», таким чином що, перелік цієї інформації встановлюється на розсуд Замовника. Отже, зазначені вимоги не є дискримінаційними та повністю відповідають вимогам законодавства, про що свідчать попередньо наведені статті. Право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії передбачено - ч. 1 ст. 16 та ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Що стосується документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), то цей критерій передбачений п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з вищенаведеними підставами вимоги визначенні в оголошенні про проведення закупівлі є правомірними та підтверджуються нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.03.2021 12:45