• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція (санація) самотічного колектора Д 500 мм, по вул. Замостянській від перехрестя вул. Харківська та вул. СКД до перехрестя вул. Черкаська та вул. Лінійна в м. Суми

Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21; 2. Назва предмету закупівлі: Реконструкція (санація) самотічного колектора Д 500 мм, по вул. Замостянській від перехрестя вул. Харківська та вул. СКД до перехрестя вул. Черкаська та вул. Лінійна в м. Суми. 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45454000-4: Реконструкція. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 855 242,80 грн. (з ПДВ). Сума фінансування робіт, передбачена у 2021 р. 47 800,00 грн. (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021 р. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 05.04.2021 р. до 08 год. за Київським часом. 8.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2021 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. 9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48 290 грн. 68 коп. -0,49%. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради. Місцезнаходження Замовника: 40004, м. Суми, вул. Горького,21. Код ЄДРПОУ: 24013674. р/р UA498201720344241015100025417 Державна казначейська служба України м. Київ. 11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 98 552,43 грн. (1%).

Завершена

9 855 242.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 552.43 UAH
Період оскарження: 19.03.2021 13:05 - 01.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 3d68fdc553454b8d954c0b43c5ebcf9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-19-004526-c.a1
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику! Замовником Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради було опубліковано від 19.03.2021 відкриті торги на: «Реконструкція (санація) самотічного колектора Д 500 мм, по вул. Замостянській від перехрестя вул. Харківська та вул. СКД до перехрестя вул. Черкаська та вул. Лінійна в м. Суми». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 5 квітня 08:00, після проведення електронного аукціону, який відбувся від 06.04.2021 14:42, було прийнято пропозицію ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД", як найбільш економічно вигідну пропозицію згідно протоколу №236/05.02.03-05/2021 від 08.04.2021 року. ТОВ «СМАРТРЕМ» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне: ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» в складі своєї пропозиції надав довідку 1.1 Машини_механізми.pdf, в якому явно видно накладені у програмному забезпеченні, а не написані власноруч, на документ Підпис «Копія вірна, директор ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» Мурай І.І. 23.01.2021 р.», а також накладено підпис і печатку. Це явно прослідковується на сторінках 19 і 20, на яких ще й явно видно обрізану при накладенні букву М в прізвищі. Також підложку накладеної фрази видно на сторінках 22 і 23 і інші. Згідно розділу 3 п.1 тендерної документації «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).» Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. Згідно ДСТУ 4163-2003 використання факсимільного підпису при завірянні копій документів не допускається. А це значить, що накладення на документ печаток і підписів, а також інших написів не допускається. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи вищевказане, та норми чинного законодавства, вважаємо, що Замовник порушив основні принципи закупівлі визначені Законом України «Про публічні закупівлі»: неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, що призвело до незаконного прийняття тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД». Наголошуємо, що відповідно до ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. Вимагаємо переглянути своє рішення №237/05.02.03-05/2021 від 08.04.2021 року, та перейти до розгляду наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до вимог ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. З огляду на вищевикладене, у Замовника не було жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД", оскільки тендерна пропозиція переможця повністю відповідала вимогам до предмету закупівлі, тендерної документації та додаткам до неї.
Статус вимоги: Відхилено