• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об'єкта будівництва 'Захисна споруда № 6 (інв. № 079816) Одеської філії ДП 'АМПУ')

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об'єкта будівництва 'Захисна споруда № 6 (інв. № 079816) Одеської філії ДП 'АМПУ')

Завершена

100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 18:09 - 24.03.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП "АВІЗО ХЕЛА"

Номер: 52ab338aad834708a55d7f5cf8588832
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005050-b.a2
Назва: Щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП "АВІЗО ХЕЛА"
Вимога:
Відповідно до Протоколу уповноваженої особи ОФ ДП «АМПУ» від 17.05.2021 р. учасника ПП "АВІЗО ХЕЛА" визнано переможцем, проте дане рішення не відповідає чинним законодавчим актам, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі", нормативно правовим актам Уряду України, іншим нормативно правовим актам та документам центральних органів виконавчої влади України, Оголошення про дану закупівлю оскільки: 1. Держархбудінспекцією на своєму офіційному веб-сайті dabi.gov.ua розміщується передбачена Порядком обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257) інформація про виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва. Таке обстеження здійснюється на виконання статті 392 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою оцінки відповідності об’єктів будівництва прийнятих в експлуатацію основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Це обстеження не стосується обстеження об’єктів, що обстежуються з іншою метою, в тому числі для судової будівельно-технічної експертизи, здійснення заходів державного нагляду (контролю), проведення науково-дослідними організаціями дослідницьких обстежень для отримання наукових даних та виконання проектних робіт. Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, а також багатоквартирні житлові будинки незалежно від класу наслідків (відповідальності). В інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, замовником вказана підстава для виконання робіт саме "Стаття 392 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", виконання вимог "Настанови щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Постановою Кабінета міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257 на виконання статті 392 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Таким чином, інформація про учасників даної закупівлі - виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва на вимогу Порядку обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257) повинна бути розміщена на офіційному сайті Держархбудінспекції. У випадку відсутності такої інформації учасник не має права виконувати зазначені у закупівлі роботи, а отже, повинен бути дискваліфікованим як такий, що не виконав вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257. Станом на момент розкриття пропозицій закупівлі інформація щодо учасника закупівлі ПП "АВІЗО ХЕЛА" на вимогу Порядку обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257) на офіційному сайті Держархбудінспекції відсутня. 2. ПП "АВІЗО ХЕЛА" в якості досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надало копію договору № ТО 10/10-20 від 09 жовтня 2020 року. В даному договорі предметом є обстеження, оцінка технічного стану з видачею паспортів технічного стану, тобто паспортизація технічного стану будівель. Нормативні документи, які регламентували обстеження технічного стану та паспортизацію технічного стану втратили чинність, зокрема НПАОП 45.2-1.01-98 «Правила обстежень, оцінки технічного стану та паспортизації виробничих будівель і споруд» втратив чинність 01.01.2015 року, «Правила обстеження технічного стану захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони)» втратили чинність 21 травня 2017 року. Тобто станом на сьогодні в Україні немає діючих нормативно-правових документів, які б регулювали обстеження технічного стану будівель з видачею паспортів технічного стану, тобто паспортизація технічного стану будівель юридично відсутня. Натомість станом на сьогодні є діючими нормативно-правові акти з обстеження та паспортизації об’єктів будівництва. Так стаття 392 "Огляд, обстеження та паспортизація об’єктів" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" регламентує наступне: Власники або управителі об’єктів будівництва забезпечують поточний огляд і періодичне обстеження прийнятих в експлуатацію у встановленому законодавством порядку об’єктів протягом усього періоду їх існування та несуть відповідальність за їх експлуатацію згідно із законом. Обстеження об’єкта будівництва здійснюється з метою оцінки його відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації. Порядок проведення обстеження встановлює Кабінет Міністрів України. Результати обстеження відображаються у паспорті об’єкта будівництва, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності. Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, а також багатоквартирні житлові будинки незалежно від класу наслідків (відповідальності). За рішенням власників або управителів також може проводитися обстеження інших об’єктів, не передбачених цією частиною. У період між обстеженнями власники або управителі своїми силами чи із залученням інших суб’єктів господарювання забезпечують огляд об’єктів та вживають заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації. Контроль за дотриманням порядку проведення обстеження об’єктів та реалізацією заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Незабезпечення обстеження та паспортизації об’єкта, що підлягає обов’язковому обстеженню, порушення порядку проведення такого обстеження та нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації тягне за собою відповідальність, передбачену законом. Постановою КМУ від 12 квітня 2017 року №257 затверджено "Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", а наказом Мінрегіонбуду України від 10 листопада 2017 року затверджено форму паспорту об’єкта будівництва. Слід зазначити, що під час розроблення паспорту технічного стану оцінка технічного стану відбувалась за однією вимогою Технічного регламенту, коли при розробці паспорту об’єкту будівництва кількість основних вимог Технічного регламенту щодо яких здійснюється оцінювання технічного стану, в залежності від типу об’єкта коливається від 4 до 7. Також замовником, в аналогічній закупівлі "Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК021-2015:45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об’єкта будівництва "Захисна споруда № 2 (інв. № 069287) Одеської філії ДП "АМПУ", UA-2021-03-17-003566-a, надано роз’яснення щодо вимоги надання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема "Для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Замовником вимагається надання інформації про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме наявність досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт з розробки паспорту об'єкта будівництва. Враховуючи те, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору» , в складі робіт за договором, який має бути наданий учасником на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має бути передбачено виконання робіт з паспортизації об'єкту будівництва. Таким чином наданий ПП "АВІЗО ХЕЛА" в своїй пропозиції досвід виконання аналогічного за предметом договору, а саме - копія договору № ТО 10/10-20 від 09 жовтня 2020 року, предметом закупівлі якого є обстеження, оцінка технічного стану з видачею паспортів технічного стану, тобто паспортизація технічного стану будівель, яке виконувалась всупереч діючим на момент її виконання нормативно-правовим актам з обстеження та паспортизації об’єктів будівництва не може трактуватися як аналогічний за предметом закупівлі договір, оскільки предметом даної закупівлі є розробка паспорту об’єкта будівництва, та, відповідно, ПП "АВІЗО ХЕЛА" не виконано вимоги оголошення про проведення закупівлі. Враховуючи вищезазначене, беручи до уваги вимоги чинних законодавчих актів, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі", нормативно правових актів уряду України, інші нормативно правові акти та документи центральних органів виконавчої влади України, Оголошення про дану закупівлю просимо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "АВІЗО ХЕЛА".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» (із змінами) (далі – Постанова КМУ № 257) проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів пов’язаних із створенням об’єктів архітектури робіт (послуг), які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з обстеження у будівництві (далі - виконавці), або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є такі виконавці. На виконання вимог п. 2 Постанови КМУ № 257 в оголошенні/документації на закупівлю замовником вимагається надання інформації про наявних в учасника спеціалістів (виконавців), які відповідають кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури та пройшли додаткову атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів за професіями експерт, інженер-проектувальник. Для підтвердження вищезазначених даних замовником вимагається надання учасниками чинних кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, який виданий Уповноваженим органом (Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або саморегулівними організаціями у сфері архітектурної діяльності, яким Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України делеговано або подовжено повноваження щодо проведення професійної атестації Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за категорією експерт з технічного обстеження будівель та за категорією інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. На виконання вимог замовника в складі пропозиції учасника ПП «АВІЗО ХЕЛА» надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, виданих працівникам Борецькому К.В. (кваліфікаційний сертифікат сер. АЕ №000840 за категорією експерт з технічного обстеження будівель) та Солоха І.О. (кваліфікаційний сертифікат сер. АР № 000093 за категорією інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості). Таким чином учасником ПП «АВІЗО ХЕЛА» в складі пропозиції надані в повному обсязі документи, які вимагалися замовником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до Академічного тлумачного словника слова «аналогічний» — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. Аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тоб то аналогічний договір не меже бути ідентичним, тотожним. Учасником ПП «АВІЗО ХЕЛА» в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано інформацію про виконання договору за предметом закупівлі «Технічне обстеження та паспортизація будівель ПАТ «УКРПЛАСТИК» за адресою: м. Київ, вул.. Євгена Сверстюка (колишня Мирини Раскової),1» Таким чином учасником ПП «АВІЗО ХЕЛА» учасником підтверджено досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 18:08
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відхилення пропозиції

Номер: bf276dde208145fdad9781129d97b30b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005050-b.a1
Назва: Щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Протоколом Уповноваженої особи від 17.05.2021р. за результатом розгляду пропозиції нашого підприємства за спрощеною закупівлею «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об'єкта будівництва 'Захисна споруда № 6 (інв. № 079816) Одеської філії ДП АМПУ) вона була відхилена, як така, що «не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» (ч.13.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»), з чим ми не можемо погодитися з наступних причин: 1. Замовником зазначається, що в порушення п.п.1.1. п.1 вимог встановлених документом «Вимоги до предмета закупівлі, які включають в себе вимоги встановлених до учасників та інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учасником (ПП «РОТОНДА-ЛЮКС»), не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме у наданому учасником документі «Довідка про наявність у ПП «РОТОНДА-ЛЮКС» обладнання, матеріально-технічно бази та технології для виконання робіт, що є предметом закупівлі №2104/2 від 21.04.2021р. зазначено інформацію про наявність обладнання «Рейка нівелірна РН-3-3000 САSC33RU», «Штангенциркуль ЩЦ-1», «Рулетка вимірювальна металева 30м Р30УЗК», «Комп'ютери, оргтехніка в комплекті», проте зазначене обладнання не підтверджено Випискою №2104/10 від 21.04.2021р. – що не відповідає дійсності. Випискою №2104/10 від 21.04.2021р. підтверджено наявність «Рейки нівелірної САSC33RU», на яку видане відповідне «Свідоцтво про повірку» №52Л (без маркування РН 3-300); підтверджено наявність «Штангенциркуля цифрового 150мм (без вказівки абревіатури ТЩ-1), на який видано «Свідоцтво про повірку №68/Л»( у якому до речі вказаний власник); підтверджено наявність «Рулетки вимірювальної металевої 30м» (без вказування типу Р30УЗК), на яку видано «Свідоцтво про повірку №53/Л», а також підтверджена наявність «Комп'ютерів і оргтехніки в комплекті» під назвами: п.9. «Комп'ютер в зборі -1шт-19215,85грн.; п.10. «Комп'ютер в зборі -1шт-12209,2грн.; п.11. «Копір Canon IP-2204-1шт. -7597,5грн.; п.12. БФП Canon MF 3010-1шт. – 6250,0грн.; . Таким чином документами ПП «РОТОНДА-ЛЮКС» повністю підтверджена наявність повіреного обладнання, необхідного для виконання робіт, передбачених умовами тендерної документації. До того ж все перелічене обладнання входить до складу «Пересувної будівельно-діагностичної лабораторії ПП «РОТОНДА-ЛЮКС», на яку видано «Свідоцтво про технічну компетентність» №РЧ- 020/2019 від 26.02.2019р. Різниця в найменуваннях, абревіатурах та маркуваннях приладів, що зазначаються у «Свідоцтвах про повірку», «Довідках бухгалтерського обліку» та «довідках про матеріально-технічну базу» пов'язані з тим, що відомості до бухгалтерського балансу заносяться на підставі «Видаткових накладних» постачальників обладнання, відомості до «Свідоцтв про повірку» на підставі «Технічних паспортів» виробників та т.і. А такі дані, одночасно з перекладом з іншої мови можуть відрізнятися у переліках докорінно. Крім того у «Протоколі» Замовника було зазначено, що Випискою №2104/10 від 21.04.2021р. не підтверджено наявність обладнання «Програмний комплекс АВК-5 у кількості 2 одиниці, що також не відповідає дійсності. Вказаною «Випискою» , а саме п.8 зазначено: «Програмний комплекс АВК-5 (дозвіл на ліцензійне користування ПК АВК-5) - 1шт. – 2825,0грн., а у «Довідці про наявність обладнання… №2104/2 від 21.04.2021р. вказана кількість –«2», що не суперечить одне одному, оскільки «Один комплекс на 2 робочих місця» згідно з умовами ліцензії на користування. 2. У відповідності до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.1 «Закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.». Згідно з умовами тендерної документації «Допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій Замовником. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, , що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Оскільки наведені помилки можуть бути кваліфіковані лише як не суттєві , той факт, що Замовник не використав передбачене законодавством право звернутися до Учасника для уточнення виявлених невідповідностей впродовж 24 годин, свідчить, що неупередженість не входила в плани Замовника. Жодне із зауважень, що було наведено Замовником у «Протоколі» від 17.05.2021р., не впливає на зміст пропозиції ПП «РОТОНДА-ЛЮКС» та величину ціни, а відтак у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції у відповідності до п.1 ч.13.ст14 ЗУ «Про публічні закупівлі». З урахуванням викладеного вимагаємо скасувати рішення «Протоколу» Замовника від 17.05.2021р за спрощеною закупівлею «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об'єкта будівництва 'Захисна споруда № 6 (інв. № 079816) Одеської філії ДП АМПУ), як таке, що не відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасником ПП «РОТОНДА-ЛЮКС» не дотримано вимог встановлених документом «Вимоги до предмета закупівлі, які включають в себе вимоги встановлених до учасників та інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» а саме підпункту.1.1. пункту 1 для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо). У якості підтвердження, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/ бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Виходячи з тексту вимоги вбачаємо, що учасник надає виписку на підтвердження обладнання зазначеного у листі з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) право виправити невідповідності в інформації та/або документах що подані учасником відноситься лише до тендерних пропозицій. Згідно п.32 ч.1 ст.1 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Виходячи з цього тлумачення спрощена закупівля не відноситься до процедури закупівлі. Також, відповідно до ч.7 ст.14 Закону учасник мав можливість у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 18:08