-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 1+680 - км 2+480 автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград, Харківська область (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
21 270 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 355.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 106 355.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2021 17:11 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Номер:
77014f3dc97a4969955872bf2d8e2330
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-18-008119-a.c1
Назва:
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Вимога:
Шановні колеги! Додаток 2 до Тендерної документації, п.3, табл. 3 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) містить формулювання: "*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі". Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених принципів. Інтенсивне будівництво в Україні автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю (WIM – Weight in Mition) почалося зовсім недавно у порівнянні із термінами повного циклу робіт( проектування та будування не менш ніж 6-9 місяців) - 2 роки тому. Кількість збудованих таких пунктів є невеликою для країни таких географічних розмірів як Україна - порядка 20 шт., а кількість офіційно введених в експлуатацію - ще менше. Відповідно кількість компаній, що мали можливість прийняти участь в таких роботах досить обмежена. В Україні є багато компаній, що мають досвід розробки та виконання масштабних інфраструктурних проектів, але не зможуть даже прийняти участь у оголошених торгах через таке, явно дискрімінуюче формулювання. Вважаємо цю умову несправедливою, та націленою на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів, що автоматично означає - обмеження конкуренції при проведенні торгів. Просимо дати пояснення, згідно яких нормативних документів у тендерній документації з'явилось така умова.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 3.PDF 23.03.2021 15:14
Дата подачі:
19.03.2021 13:07
Вирішення:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Так, частиною першою та пунктом 3 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ураховуючи вказані вище норми закону Замовником у відповідній тендерній документації, а саме у пункті 3 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір.
При цьому, слід зазначити, що при визначені договорів, які відносяться до аналогічних, замовник керувався Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, пунктом 6 яких передбачено, що ця Методологія може використовуватись під час закупівлі поточного ремонту доріг.
Згідно пункту 18 вказаних Методичних рекомендацій при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Таким чином, положення тендерної документації на закупівлю "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 1+680 - км 2+480 автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград, Харківська область (45233142-6 Ремонт доріг)" регламентуються з нормами вказаних нормативних актів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2021 09:00