-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі в осях «В-Г» по осі «9» та приміщень у ДНЗ №7 по вул. Ю.Липи 10 в м. Новояворівськ, Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та пропозиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна".
Завершена
847 631.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 238.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 238.16 UAH
Період оскарження:
18.03.2021 16:52 - 24.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
24857226f09242a5bb89402e938a9ca1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-18-004741-b.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Вимога до Замовника
Згідно умов тендерної документації щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі в осях «В-Г» по осі «9» та приміщень у ДНЗ №7 по вул. Ю. Липи 10 в м. Новояворівськ, Львівської області» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Замовником у тендерній документації зазначалось: Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції», Указу Президента України №133/2 017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), згідно затвердженого переліку.
Учасник надає письмове підтвердження, про те, що він не підпадає під дію вище вказаних нормативно-правових актів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що переможець ТОВ "Будмакскапремонт" не надав таке письмове підтвердження.
Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника, ТОВ "Будмакскапремонт не відповідає вимогам Замовника про те, що він не підпадає під дію вище вказаних нормативно-правових актів, і має бути відхилена.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 14:04
Вирішення:
Шановний учаснику. Ознайомившись з вашою вимогою повідомляємо вам наступне.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 ЗУ «про публічні закупівлі» передбачена імперативна норма: «5. Замовник не вимагає документального підтвердження ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.». Оскільки інформація про застосування обмежувальних заходів (санкцій) розміщена у відкритому доступі (публічна інформація), замовник має можливість самостійно перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020). Відсутність гарантійного листа щодо не застосування санкцій не впливає на на зміст пропозиції учасника, не нівелює його технічний потенціал та значний досвід у виконанні аналогічних робіт. Враховуючи вище викладене, а також той факт, що вся інформація щодо застосування обмежувальних заходів (санкцій) розміщена у відкритому доступі та є публічною інформацією, вважаємо відсутність такого листа технічною помилкою. Також варто зазначити, що одним із ключових принципів публічних закупівель є максимальна економія державних коштів. Враховуючи те, що пропозиція переможця є однією з найнижчих, що дозволить зекономити бюджетні кошти, відсутня доцільність для відхилення даної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено