• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33600000) (Кальцію глюконат, розчин (Магнію аспарагінат, калію аспарагінат), Гепарин натрію, Еноксапарин натрію, Кислота ацетилсаліцилова, Стрептокіназа, Альбумін, Глюкоза, Аміодарон, Урапідил, Торасемід, Теофілін, Інсулін людський, Октреотид, розчин (Іміпенем, циластатин натрію), Моксифлоксацин, Лінезолід, Вориконазол, Декскетопрофен, Рокуронію бромід, Севофлуран, Пропофол, Амброксолу гідрохлорид, Варфарин, Клопідогрель, Торасемід, Бісопролол, Карведилол, Амлодипін, Раміприл, Аторвастатин, Розувастатин, Метилпреднізолон, Циклоспорин, Ізосорбіду динітрат, розчин (Хлорамфеніко, метилурацил))

Завершена

9 449 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 249.25 UAH
Період оскарження: 17.03.2017 14:19 - 22.05.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)

Номер: 2e37e82e75b04f6bbcff2f13926e08d8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-17-001479-b.b1
Назва: Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Вимога:
Доводимо до вашого відому, що обєднання всіх лікарських засобів (61 найменування) в 1 лот призводить до порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: пункт 4 частини 1 статті 3 – недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; та вимоги четвертої частини статті 22 Закону, згідно з якою, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо вжити заходів щодо усунення дискримінаційних вимог, а саме поділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти) за принципом 1 МНН = 1 лот.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу, доводимо до Вашого відома, що порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) (надалі – Наказ). Відповідно до абзацу 6 пункту 1 розділу II Наказу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Також, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга з приводу наявності дискримінаціних вимог у Тендерній Документації

Номер: e6094d2c050f4149b8309a7fe44b3106
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-17-001479-b.b2
Назва: Скарга з приводу наявності дискримінаціних вимог у Тендерній Документації
Скарга:
Відповідно до тендерної документації конкурсних торгів Замовником закуповується 61 найменування лікарських засобів в 1 лоті за дискримінаційним принципом. Предметом закупівлі є лікарські засоби різних виробників. Об'єднання Замовником в один лот предмета закупівлі препаратів різних виробників порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників Процедури закупівлі, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати до постачання весь перелік предмета закупівлі. Більш того, медико - технічним вимогам для лікарських засобів, що заплановано до закупівлі, а саме п. 7, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 20, 35, 40, 42, 43, 44, 55, 56, 57, 58, 60, 61 розділу 2 Додатку №1 відповідають по одному зареєстрованому в Україні лікарському засобу. Отже об'єднання Замовником номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками, представниками, дистриб'юторами лікарських засобів, які є предметом закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідності об'єднання всіх найменувань лікарських препаратів у один лот. Кожне найменування предмета закупівлі може бути закуплено окремо одне від одного та представлене різними виробниками. Об'єднання Замовником предмета закупівлі в один лот обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, на участь у Процедурі закупівлі, які не мають договірних відносин з виробниками. Дії Замовника в частині об'єднання предмета закупівлі в один лот порушують вимоги статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Вимагаємо: 1. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою. 2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.05.2017 19:33
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2017 17:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації з урахуванням вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.05.2017 № 2744–р/пк-пз.
Автор: ООО "ФАРМЕКС ГРУП", Ярослав Краснопір +380672479123 marketing@pharmex.com.ua