• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Покрівельні матеріали

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 16:29 - 30.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: acd3691e42ad4f16ba00f7a3f3969b8a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-008326-c.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА щодо прийнятого рішення Тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА» КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», яке відбулося при розгляді тендерної пропозиції стосовно неправомірного відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів ФОП Ржавського ВІ.; щодо прийнятого рішення Тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА» КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», яке відбулося при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам , визначеним у Тендерній документації.
Дата розгляду скарги: 28.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.04.2021 10:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2021 20:09
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2021 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет КП "МСЄЗ" КМР" скасував рішення про обрання переможця ТОВ "ПРОМБУДСХІД" та рішення про відхилення пропозиції ФОП РЖАВСЬКИЙ В.І. (протоколи засідання тендерного комітету б/н від 20.05.2021 року.
Автор: ФОП "РЖАВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", Владимир Владимир +38055554444 vladimirtender123@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного обрання переможця закупівлі

Номер: 3e0142d5c7d746278fdfd98a41a5f942
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-008326-c.c2
Назва: Вимога щодо неправомірного обрання переможця закупівлі
Вимога:
Фізична особа підприємець Ржавський Володимир Іванович Учасник Відкритих торгів ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c відповідно до наданих Учаснику прав чинною редакцією Закона України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертається до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" з наступною вимогою: - В Тендерній документації Замовника Розділ І. «Загальні положення» п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» було зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переможець закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c ТОВ «ПРОМБУДСХІД» надав документи «Копія паспорту фольмотканина», «Копія сертифікату якості скломаст» російською мовою, та не надав автентичний переклад українською мовою, чим порушив умови Тендерної документації, так як в Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» п.7 «Відхилення тендерної пропозиції» п.п. 2 зазначено: Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Учасника якщо вона викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. -В Тендерній документації Замовника Додаток №2 «Перелік Документів, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути надані у складі пропозиції в сканованому вигляді» п. 3 «Документи для підтвердження фінансової спроможності» п.п. 3.2 Учасник має надати Довідку з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа). Переможець закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c ТОВ «ПРОМБУДСХІД» в складі своєї Тендерної документації надав «Довідка з банку про кредити»,в якій не вказано інформацію про заборгованість за відсотками. Таким чином Тендерна документація ТОВ «ПРОМБУДСХІД» не відповідає вимогам Замовника. - В Додатку №1 до Тендерної документації «Форма Тендерної пропозиції» 3 частина: «Цінова Пропозиція» В таблиці наявна колонка з зазначенням «Найменування Виробника», яка має бути заповнена Учасником. Переможець закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c ТОВ «ПРОМБУДСХІД» в документі «Цінова пропозиція», який додається до складу Тендерної пропозиції Учасника, не надав інформацію про Виробника на продукцію «Фольмотканина ФМ-0,2 (100)» та «Фольгоізол Бп-І (Ф;Р;Л)», зазначивши в колонці «Найменування виробника» «Україна» - що не є повною інформацією виробника, як того вимагає тендерна документація Замовника, та згідно Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» п.7 «Відхилення тендерної пропозиції» п.п. 1 Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Згідно вищезазначеного Тендерна документація ТОВ «ПРОМБУДСХІД» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Виходячи з вищезазначеного Фізична особа підприємець Ржавський Володимир Іванович Учасник Відкритих торгів ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c вимагає скасувати рішення про визначення переможцем Учасник Відкритих торгів ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c ТОВ «ПРОМБУДСХІД», відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Відкритих торгів, та вимогам Відкритих торгів, згідно ст. 31 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу UA-2021-03-18-008326-c.a1 від 09.04.2021 року тендерний комітет пояснює наступне: 1. У складі своєї пропозиції ТОВ «ПРОМБУДСХІД» надав документи, складені українською мовою. Відповідно до ст.. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації, яка визнана найбільш економічно вигідною. У ТД замовник вимагав подати ТП українською мовою, а учасник надав два документи російською, але в іншому пропозиція ТОВ «ПРОМБУДСХІД» відповідає вимогам тендерної документації. 2. В Тендерній документації Замовника Додаток №2 «Перелік Документів, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути надані у складі пропозиції в сканованому вигляді» п. 3 «Документи для підтвердження фінансової спроможності» п.п. 3.2 Учасник має надати Довідку з банку про стан позичкової заборгованості за кредитами та відсотками (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа). Переможець закупівлі ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c ТОВ «ПРОМБУДСХІД» в складі своєї Тендерної документації надав «Довідка з банку про кредити», в якій вказано, що у ТОВ «ПРОМБУДСХІД» відсутня заборгованість по кредиту станом на 29.03.2021 року. Отже, це зрозуміло, що якщо немає заборгованості по кредиту тоді немає і заборгованості по відосткам. 3. У складі своєї пропозиції ТОВ «ПРОМБУДСХІД» надав копію паспорту фольмотканина, який виданий виробником ТОВ «Спец-буд» м. Харків, та копію сертифікату якості стекломаст від ТОВ «Склопластик», таким чином це неможе бути причиною для відхилення цінової пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного відхилення

Номер: 926ce72c1e474f45a8d2e3f53e162590
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-008326-c.a1
Назва: Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Фізична особа підприємець Ржавський Володимир Іванович Учасник Відкритих торгів ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c відповідно до наданих Учаснику прав чинною редакцією Закона України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертається до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" з наступною вимогою: Згідно протоколу засідання від 08 квітня 2021 р. тендерну пропозицію Учасника Відкритих торгів ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c Фізичної особи підприємця Ржавського Володимира Івановича було відхилено у зв’язку з тим, що у складі пропозиції ФОП Ржавський В.І. було запропоновано матеріал «Izolon» у документі, що наданий виробником продукції вказана густина 140 г/м2.;учасник не є платником ПДВ. Шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що Учасник Відкритих торгів ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-008326-c Фізична особа підприємець Ржавський Володимир Іванович у складі своєї тендерної документації відповідно Додатку №4 тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмету закупівлі» надав документ з Техничними характеристиками ІЗОЛОН ALU тканини де зазначена густина 140 кг/м3, що дорівнює 260 г/м2.(Замовнико було порівняно дві величини 140 кг/м3 та 260 г/м2, як прості числа, без урахування одиниць виміру). На підтвердження цього Виробник ІЗОЛОН ALU тканини Самойлов О.А надає Лист-підтвердження, що він має можливість та готовий виконати замовлення клієнта ФОП Ржавського В.І. щодо виготовлення ІЗОЛОН ALU тканини щільністю 260г/м2. (Лист-підтвердження додається) Стосовно того, що ФОП Ржавський не є платником ПДВ: Відповідно до п.1 розділу 5 Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. В тендерній документації Замовника не були зазначені умови, при яких сума тендерної пропозиції після закінчення аукціону для платників ПДВ буде зменшуватись на суму ПДВ та порівнюватись з неплатниками ПДВ. Цим Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6)запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника, ухвалене Протоколом від 8 квітня 2021 р. тендерним комітетом КП «МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА» КУРАХІВСТКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» та повернути ФОП Ржавський В.І. на кваліфікацію та розглянути нашу пропозицію повторно.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2021-03-18-008326-c.a1 від 09.04.2021 року тендерний комітет пояснює наступне: Податок на додану вартість (ПДВ) - це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Податкове зобов’язання – це загальна сума податку, нарахована платником у звітному періоді (в складі вартості проданих, або оплачених покупцем товарів, робіт, послуг). Податковий кредит – це сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов’язання за звітний період (сума ПДВ сплачена таким підприємством у складі вартості товарів, робіт, послуг, придбаних в іншого платника ПДВ, або сплачена на кордоні митним органам). Податковий кредит ми можемо отримати тільки якщо купуємо товари у платника ПДВ. Тобто, якщо нам постачальник дає документи і в них написана сума і є приписка “Без ПДВ”, це означає, що ми з суми, яку оплатили за вказаний в документах товар не отримаємо ніякого податкового кредиту. Тож що ми маємо, покрівельні матеріали на суму 439 985,00 грн ми купили у неплатника ПДВ, відповідно сума ПДВ, яку ми маємо сплатити до бюджету збільшилась на 73 330,83 грн. Якщо замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. Тому, при порівнянні кінцевих цін закупівлі за результатами аукціону, ми бачимо на скільки ДОРОЖЧОЮ стає "найнижча ціна ФОПа без ПДВ". Така пропозиція не є економічно вигідною пропозицією. Згідно закону України «Про публічні закупівлі» основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства або державних коштів. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами – максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відповідно до умов Додатку № 4 тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» замовник вказав Фольмотканина ФМ-0,2 (100) - Теплоізоляційний матеріал з відбиваючим покриттям, щільність: 260 г/м2. У пропозиції ФОП РЖАВСЬКИЙ В.І. матеріал «Izolon», у документі, що наданий виробником продукції, вказана густина 140 г/м2. В той же час тендерній пропозиції про технічні характеристики запропонованого матеріалу у зазначеної продукції вказана густина 260 г/м2. Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет не вбачає порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», а навпаки додержався принципу максимальної економії та ефективності проведення закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено