• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (витратні матеріали медичного призначення)

Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги не відбулися

1 585 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 927.63 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 16:06 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: 634f037c55c04adeab3955e8d9b3c6bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-006791-a.c1
Назва: ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету. ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається). Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників. Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно вивчивши вимогу № UA-2021-03-18-006791-a.c1, щодо поділу предмету закупівлі на лоти з метою виділення окремим лотом медичної продукції ТОВ НВО «Каммед» та лист-пропозицію вих. № 260 від 22.03.2021 року повідомляємо наступне: Порядок визначення предмета закупівлі під час проведення процедури закупівлі регламентовано наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до зазначеного наказу «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. У своєму листі - роз’ясненні № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 року Мінекономрозвитку також зазначило, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та є правом, а не обов’язком замовника. Зі змісту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) випливає, що одним із принципів закупівлі є максимальна економія та ефективність. Придбання всього переліку товару одночасно, позитивно вплине на формування ціни на товар (враховуючи зменшення витрат на транспортування), на виконання договору про закупівлю та на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів за невеликими обсягами підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, та об’єктивно створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань медичних виробів, що є неприпустимим при наданні медичної допомоги пацієнтам. За визначенням пункту 37 частини 1 статті 1 Закону, учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно частини 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців тощо. Таким чином, Закон не обмежує коло учасників виключно виробниками певних товарів (робіт, послуг), надаючи можливість брати участь у процедурі закупівлі усім господарюючим суб'єктам, у тому числі і тим, які не є виробниками, за умови їх відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установленим Законом. В той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не повинні впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що умови закупівлі витратних матеріалів медичного призначення, згідно оголошення на веб-порталі уповноваженого органу № UA-2021-03-18-006791-a не порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а положення тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників, отже ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.04.2021 22:02