• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали, рукавички) Лот № 1 – перев’язувальні матеріали, рукавички для структурних підрозділів лікарні; Лот № 2 - перев’язувальні матеріали, рукавички для реанімаційних відділень лікарні.

Кількість, опис товару детальніше наведено в Специфікаціії Додаток 3 до тендерної документації

Завершена

81 406.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 170.91 UAH
Період оскарження: 15.05.2017 15:05 - 27.05.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Запит на зміни

Номер: d09c60db682641c3a53136b5ba0050d4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-15-000394-c.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу від 16.05.2016 № UA-2017-05-15-000394-c.b1 щодо технічного завдання до тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали, рукавички) Лот № 1 – перев’язувальні матеріали, рукавички для структурних підрозділів лікарні; Лот № 2 - перев’язувальні матеріали, рукавички для реанімаційних відділень лікарні, тендерний комітет КУ «Запорізька міська багатопрофільна дитяча лікарня № 5» повідомляє наступне. Під час складання тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали, рукавички) Лот № 1 – перев’язувальні матеріали, рукавички для структурних підрозділів лікарні; Лот № 2 - перев’язувальні матеріали, рукавички для реанімаційних відділень лікарні замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ч. 1 ст. 3, а саме: «Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до вимог ст. 5 Закону замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Стосовно вимоги 1. Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами) (далі – Наказ). Відповідно до п. 1 розділу II Наказу, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно з п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник керуючись своїм правом, формує предмет закупівлі в залежності від специфіки роботи закладу, відділень, обсягів та можливостей планових та екстрених поставок товару. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Питання закупівлі перев’язувальних матеріалів та рукавичок опрацьовано, враховуючи, що кошти на придбання виробів медичного призначення є коштами цільового призначення, на підставі заявок реанімаційних відділень та структурних підрозділів лікарні, з урахуванням специфіки відділень та вікових обмежень дітей, що перебувають на лікуванні у зазначених відділеннях. Також, при опрацюванні питання щодо проведення процедури закупівлі за зазначеним предметом закупівлі, замовник, зокрема, орієнтувався на нормативно-правові акти МОЗ України. Враховуючи зазначене, потенційним учасником процедури може бути як виробник, так і дистриб’ютор. Керуючись вимогами чинного законодавства, враховуючи вищенаведене, а також специфіку роботи відділень лікарні замовником визначено предмет закупівлі, зокрема розподілено на лоти. Стосовно вимоги 2. Звертаємо Вашу увагу, що КУ «Запорізька міська багатопрофільна дитяча лікарня № 5» цілодобово надає екстрену (невідкладну) та планову спеціалізовану медичну допомогу дитячому населенню м.Запоріжжя та області. Перев’язувальні матеріали та рукавички використовуються для надання медичної допомоги у відділеннях анестезії, інтенсивної терапії та хронічного діалізу; анестезії та інтенсивної терапії новонароджених дітей; хірургії; ендоскопії; невідкладної (екстреної) медичної допомоги, та інфекційно-боксованих відділеннях лікарні. Відсутність або перебої у постачанні, або постачання неякісного (фальсифікованого) товару може негативно позначитися на процесі та якості надання медичної допомоги дитячому населенню, у т.ч. новонародженим дітям. З метою надання безперебійної, якісної медичної допомоги дітям та запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності замовником, у вимогах тендерної документації за зазначеним предметом закупівлі передбачено надання учасниками оригіналу гарантійного листа виробника (виробництва, філії виробника, які їх відповідно повноваження поширюються на території України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості та терміни, визначені Замовником торгів (надати оригінал такого гарантійного листа). Додатково, зазначимо, що відповідно до вимог ч. 1 ст. 16 Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ч. 2 цієї статті. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Враховуючи наведене, керуючись вимогами ст. 22 Закону, замовником у вимогах тендерної документації, передбачено надання учасниками документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що є підтвердженням інформації учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності використання коштів місцевого бюджету, а також для забезпечення надання безперебійної, екстреної, спеціалізованої медичної допомоги дітям міста та області замовником визначено предмет закупівлі із його розподілом на лоти та медико-технічні вимоги до нього.
Статус вимоги: Не задоволено