-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (телевізори Smart TV)
Завершена
193 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 965.70 UAH
Період оскарження:
18.03.2021 15:05 - 24.03.2021 15:10
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
03983b30977e4b4b8c2d216709d4cb74
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-18-006639-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до умов тендерної документації Ви вимагали надати копію (завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами закупівлі, а саме: виписка з протоколу засновників чи рішення засновника, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше. ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА не надала жодного документа чи довідки, чи листа гарантії, який підтверджував, що саме вона буде підписувати договір з Замовником. Виходячи з цього, Вимагаємо дискваліфікувати ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЮ ВОЛОДИМИРІВНУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2021 15:43
Вирішення:
Шановний Учаснику! У Тендерній документації Замовником вимагалось Копія (завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами закупівлі, а саме: виписка з протоколу засновників чи рішення засновника, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше, Учасник ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надала пояснення, щодо ненадання зазначених документів. Документів в довільній формі таких як лист гарантії та довідки Замовником не вимагалося.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2021 12:15
Вимога
Вирішена
просимо внести зміни в ТД
Номер:
005860f087be4578b8c15998cf6181c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-18-006639-c.b1
Назва:
просимо внести зміни в ТД
Вимога:
прошу скссувати наступні вимоги ТД, а саме - надати: _________ "....2.9. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 чинних на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій _та_ _______ 2.10. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чинних на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій..."
НЕ ЗРОЗУМІЛО НА КОГО ВИДАНІ ДАНІ ДОКУМЕНТИ - НА ВИРОБНИКА ПРОДУКЦІЇ чи ПОСТАЧАЛЬНИК ?????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 09:49
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником встановлені вимоги відповідно до ДСТУ та Міжнародного стундарту ІSO 9001, щодо підтвердження якості даного товару. Дані документи можуть бути як на виробника так і на постачальника. Тому Вашу вимогу Замовник не задовольняє.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні