• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт тягового трансформатора ТПС Тетерів

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги не відбулися

3 166 666.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 666.67 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 14:53 - 01.04.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога змінити рішення щодо кваліфікації учасника

Номер: 91bbf138c3f0432aac7c73413ebb449c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-006305-c.a4
Назва: Вимога змінити рішення щодо кваліфікації учасника
Вимога:
ТОВ "Енергетична компанія "Енерго-Тайм" (код ЄДРПОУ: 41945861), яка є учасником закупівлі - UA-Р-2021-03-18-007443-а, реалізовуючи своє право, передбачене ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", звертається з вимогою змінити рішення щодо кваліфікації учасника - ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698). Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно протоколу № 4/2 від 13.05.2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю, ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. З вищевказаного протоколу вбачається, що у Замовника відсутні підстави для відмови в участі ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) у процедурі процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". ТОВ "Енергетична компанія "Енерго-Тайм" (код ЄДРПОУ: 41945861) не погоджується з зазначеним рішенням Замовника та вважає його таким, що підлягає зміні посилаючись на наступне. Згідно п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Учасник ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) має заборгованість (податковий борг) із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що підтверджується відповіддю на Запит ДП "ПРОЗОРО" 14.05.2021 р. о 08:56 та міститься у Повідомленні переможця закупівлі - UA-Р-2021-03-18-007443-а. З наданих документів переможця закупівлі ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) відсутні документи про заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів у порядку та на умовах, визначених країною реєстрації такого учасника. Учасник повинен був надати наступні документи: - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 р. № 37/11. ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) підтверджує наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів, про що міститься інформація у їх пропозиції від 04.04.2021 р. до закупівлі - UA-Р-2021-03-18-007443-а, яка складає - 179 065, 00 грн. Звертаємо увагу, що ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) у листі до своєї пропозиції № 26 від 30.03.2021 р. вказує у п. 13, що не має заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів, хоча згідно Інформації про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг ДПС України (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html) станом на 01.04.2021 р. мали податковий борг - 161 158, 50 грн. Також ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) у своїй пропозиції вказує, що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, але жодного документа, що підтверджує здійснення таких заходів до своєї пропозиції у закупівлі Замовнику не надав. Також слід звернути увагу на те, що з 01.04.2021 р. по 04.04.2021 р. (наступний податковий місяць) сума заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) збільшилися з 161 158, 50 грн. на 179 065, 00 грн. Таким чином слід вважати, що учасник не вживав заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості та не сплачую суму заборгованості податкового боргу. З вищевикладених обставин слідує, що ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) під час розгляду їх пропозиції Замовником закупівлі мало заборгованість (податковий борг) із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та не надало інформації, що підтверджує здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. На підставі викладеного та керуючись п. 13 ч. 1 ст. 17, ч. 1, ст. 31, ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо змінити рішення, викладене у Протоколі № 4/2 від 13.05.2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю щодо кваліфікації учасника та відхилити пропозицію - ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) на підставі пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Додаток: - відповідь на запит ДП "ПРОЗОРО" 14.05.2021 р. о 08:56; - інформації про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг ДПС України станом на 01.04.2021 р.; - лист ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" № 26 від 31.03.2021 р.
Скарга
Виконана замовником

Скарга про скасування рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП»

Номер: bc506e9acc73450e8252bbc49a7516bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-006305-c.a3
Назва: Скарга про скасування рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП»
Скарга:
«18» березня 2021 року Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (Далі — Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг з ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів. Приватне підприємство «Уенерго» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. За результатом проведеного аукціону 05.04.2021р. найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію ПП «Уенерго». 29.04.2021р. Замовником було в електронній системі було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 4/1 від 29 квітня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів, яким було відхилено тендерну пропозицію ПП «Уенерго». Підставою відхилення згідно з Протоколом стало наступне: - Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобовязання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р. - ПП Уенерго надало не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 5 для підтвердження відповідності щодо технічної специфікації послуг і документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі а саме – відсутній дозвіл виданий учаснику територіальними органами Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. 13.05.2021р. Замовником у електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №4/2 від 13 травня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів, яким було визнано переможцем торгів учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП». На нашу думку при визнанні переможцем торгів ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення з наступних підстав: Зазначенм учасником надано не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 5 для підтвердження відповідності щодо технічної специфікації послуг і документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі а саме – відсутній дозвіл виданий учаснику територіальними органами Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. Вищезазначене стало підставою відхилення пропозиції ПП «Уенерго», однак при оцінці пропозиції ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» замовник неправомірно залишив це поза увагою. У складі тендерної пропозиці ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» наявні наступні дозвільні документи: 1. Дозвіл №1836.19.32 , виданий Головним управлінням Держпраці у Київській області на виконання робіт підвищеної небезпеки: - Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000В (електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання). - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. - Зведення, монтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. - Газополум’яні роботи. Серед переліку робіт у даному випадку відсутні роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. А Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000В (електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання) не є тотожним виду робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. Це підтверджується тим, що в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, ці види робі виділені в окремі пункти. Також учасником ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції подано не в повному обсязі декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наявна лише перша сторінка документу, відсутня відмітка про реєстрацію у Територіальному органі Держпраці, відсутні всі реквізити згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції станом на 14.06.2019р., коли декларація була подана). До того ж, у зазначеній Декларації місцем виконання робіт вказано:01013, м. Київ, вул. Будіндустрії, 8. А отже учасник має право виконання робіт лише за вищевказаною адресою. Відповідно до п.4.3 розділу І ТД місце надання послуг: 07820, Київська обл., Бородянський р-н, смт. Пісківка, вул. Філіпова, 1а, тягова підстанція Тетерів. Отже учасник ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції не надав жодного дозвільного документу, який би підтверджував його право на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, чим порушив вимоги п.3 Додатку 5 до ТД. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» має бути відхилена. Відповідно до п.2.2. Додатку 2 ТД вимагається від учасника надати посвідчення щодо допуску до робіт в електроустановках працівників, які будуть залучені для виконання даних послуг, зазначених в довідці. Учасником ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано посвідчення щодо допуску до робіт в електроустановках на Ратушного О.М., Нудненка І.Ф., Склярова Ю.М., Глобу М.В., Кенжаєва Р.Е., видані не ліцензованою організацією, яка проводить навчання, а самим учасником ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП», чим порушив вимоги ТД. Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання ремонтів трансформаторів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП», викладене в Протоколі №4/2 від 13 травня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів.
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.05.2021 10:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 21:33
Дата виконання рішення Замовником: 08.06.2021 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ № 12216-р/пк-пз від 01.06.2021 р. щодо скарги приватного підприємства "Уенерго" виконано.
Автор: ПП Уенерго, Шейн Сергій Анатолійович +380971375248 uenergo@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Уенерго»

Номер: 521d566508a2441193872d81e048177d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-006305-c.a2
Назва: Скарга про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Уенерго»
Скарга:
«18» березня 2021 року Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (Далі — Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг з ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів. Приватне підприємство «Уенерго» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. За результатом проведеного аукціону 05.04.2021р. найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію ПП «Уенерго». 29.04.2021р. Замовником було в електронній системі було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 4/1 від 29 квітня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів, яким було відхилено тендерну пропозицію ПП «Уенерго». Підставою відхилення згідно з Протоколом стало наступне: - Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобовязання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р. - ПП Уенерго надало не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 5 для підтвердження відповідності щодо технічної специфікації послуг і документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі а саме – відсутній дозвіл виданий учаснику територіальними органами Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. На нашу думку при відхиленні тендерної пропозиції нашого підприємства Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення з наступних підстав: - В протоколі зазначено, що Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобов'язання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., що Замовник вважає підставою відхилення. Однак відповідно до вимог ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Для відхилення за ч.2 ст. 17 Закону (про що йдеться в протоколі) потрібна наявність у сукупності наступних підстав: - учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання. - до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Договір, про який ідеться в протоколі №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., не був достроково розірваний, до ПП "Уенерго" штрафні санкції не застосовувалися, що свідчить про відсутність підстав для відхилення по ч.2 ст. 17 Закону. - Щодо відсутності дозволу на виконання робіт у діючих електроустановках напругою понад 1000В згідно Додатку 5 до ТД варто зазначити наступне: Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – Порядок). З назви Порядку зрозуміло, що є певні роботи і техніка, які вважаються небезпечними, а тому державою встановлюються певні вимоги до суб’єктів господарювання, які виконують такі небезпечні роботи та експлуатують небезпечну техніку. Згідно до Порядку в редакції від 08.02.2018 Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти віднесено до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В той же час, згідно того ж Порядку, але в редакції до 08.02.2018р. та від 10.03.2021р., зазначені роботи виконуються на підставі дозволу. Декларація на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В ПП "Уенерго" була зареєстрована 20.07.2020р., в час коли нормативним регулюванням було встановлено, що документом, який підтверджує право виконувати відповідні роботи є саме декларація, а не дозвіл. Відповідно до п.3 Постанови КМУ від 03.02.2021р. №77, якою було внесено зміни до Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р., декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. До декларації ПП "Уенерго" зміни не вносилися, а отже станом на сьогодні вона є документом, який підтверджує право виконувати роботи у діючих електроустановках напругою понад 1000В. А отже прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго" є неправомірним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Учасником було надано документ відповідно до вимог законодавства, який підтвверджує право виконувати відповідні роботи, що і вимагалося ТД. Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ПП«Уенерго» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно нашу тендерну пропозицію, чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і могла б бути визнана переможцем торгів у разі прийняття законного рішення Замовником. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції скаржника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання ремонтів трансформаторів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Уенерго», викладене в Протоколі № 4/1 від 29 квітня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Тетерів, яким було відхилено тендерну пропозицію ПП «Уенерго».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.05.2021 00:03
Автор: ПП Уенерго, Шейн Сергій Анатолійович +380971375248 uenergo@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Про скасування неправомірного рішення

Номер: 061c61be646341748717897e903909b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-006305-c.a1
Назва: Про скасування неправомірного рішення
Вимога:
29.04.2021р. Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго". Ми вважаємо зазначене рішення неправомірним та необгрунтованим з наступних підстав: 1. В протоколі зазначено, що Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобов'язання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., що Замовник вважає підставою відхилення. Однак відповідно до вимог ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Для відхилення за ч.2 ст. 17 Закону (про що йдеться в протоколі) потрібна наявність у сукупності наступних підстав: - учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання. - до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Договір, про який ідеться в протоколі №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., не був достроково розірваний, до ПП "Уенерго" штрафні санкції не застосовувалися, що свідчить про відсутність підстав для відхилення по ч.2 ст. 17 Закону. - Щодо дозволу на виконання робіт у діючих електроустановках напругою понад 1000В варто зазначити наступне: Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – Порядок). З назви Порядку зрозуміло, що є певні роботи і техніка, які вважаються небезпечними, а тому державою встановлюються певні вимоги до суб’єктів господарювання, які виконують такі небезпечні роботи та експлуатують небезпечну техніку. Згідно до Порядку в редакції від 08.02.2018 Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти віднесено до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В той же час, згідно того ж Порядку, але в редакції до 08.02.2018р. та від 10.03.2021, зазначені роботи виконуються на підставі дозволу. Декларація на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В ПП "Уенерго" була зареєстрована 20.07.2020р., в час коли нормативним регулюванням було встановлено, що документом, який підтверджує право виконувати відповідні роботи є саме декларація, а не дозвіл. Відповідно до п.3 Постанови КМУ від 03.02.2021р. №77 декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. До декларації ПП "Уенерго" зміни не вносилися, а отже станом на сьогодні вона є документом, який підтверджує право виконувати роботи у діючих електроустановках напругою понад 1000В. А отже прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго" є неправомірним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо невідкладно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго" та розглянути її відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення тендерного комітету залишається без змін. Також, слід зауважити, що Законом не передбачено надання вимоги Замовнику щодо скасування його рішення про відхилення пропозиції Учасника. Згідно ч. 3 ст. 31 Закону Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника лише з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено