• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шини для автомобілів (ДК 021: 2015:34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності шини для автомобілів)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 14:44 - 30.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на внесення змін

Номер: f0a97fdd05ea42a0a220fc23f3612714
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-003530-b.c1
Назва: Вимога на внесення змін
Вимога:
Як випливає з п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А відповідно до ч.4 цієї статті тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку із цим Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму листі від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель звертає увагу на наступне: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону) Ураховуючи зазначене – вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вище зазначене вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. Предметом договору відповідно до оголошення та тендерної документації є 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Даний код передбачає закупівлю товарів, а саме автомобільних шин. Замовником вимагається підтвердження наявності СТО у сімох містах Закарпатської області, а саме: м.Ужгород, м. Виноградів, м.Іршава, м. Мукачево, м. Рахів (Рахівський р-н), Свалява, м.Тячів, Тячівський р-н. Відповідно до класифікатора монтаж шин відноситься до надання послуг, в той час, коли предметом закупівлі є закупівля саме товарів! До того ж наявність власних або орендованих шиномотажів на визначених територіях є дискримінаційною вимогою, оскільки обмежую коло потенційних учасників за територіальною ознакою. ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації шляхом виключити вимогу щодо наявності СТО із тендерної документації. 2. Відповідно до п.4 Додатку 2 то тендерної документації постачання шин повинно здійснюватися протягом трьох годин з моменту отримання заявки постачальником. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що її виконання передбачає наявність складів поблизу від адреси відвантаження, що обмежує коло потенційних учасників за територіальною ознакою. Вимагаємо внести зміни до тендерною документації шляхом збільшення терміну поставки товару щонайменше до трьох днів. З огляду на вище викладену аргументацію – вимагаємо внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми, як потенційні учасники закупівлі, будемо змушені звернутися до контролюючих органів, в тому числі до Державної аудиторської службу України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційне бюро України та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, відповідь на вимогу від 19.03.2021 зазначена в Протокролі тенднрного комітету №112 від 22.03.2021
Статус вимоги: Відхилено