• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з інвентаризації земель всіх форм власності та створення (оновлення) топографічних планів на території Бузької сільської ради Вознесенського району Миколаївської області

Торги не відбулися

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 14:43 - 01.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" та порушення законодавства про здійснення закупівель

Номер: b6e3033887754945a311e5420fcf4f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005328-a.c2
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" та порушення законодавства про здійснення закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» (далі – ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» прийняв участь у процедурі «відкриті торги» з метою закупівлі послуг із Виготовлення технічної документації з інвентаризації земель всіх форм власності та створення (оновлення) топографічних планів на території Бузької сільської ради Вознесенського району Миколаївської області (ідентифікатор UA-2021-03-18-005328-а) та нашу пропозицію було відхилено через невідповідність кваліфікаційним критеріям згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 07.04.2021 р. (далі – протокол уповноваженої особи). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є максимальна економія, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» (далі – ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП») є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону та сприяє максимальній економії державних коштів та складає 2142900,00 грн. за результатами аукціону. Відповідно до протоколу уповноваженої особи встановлено невідповідність поданих документів, а саме в довідці про кваліфікацію працівників підприємства ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП», зокрема: невідповідність поданих документів згідно вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне: - працівник Кушнірук Сергій Іванович займає посаду генерального директора та на даному підприємстві сертифікат інженера-землевпорядника не використовується, тому і даний сертифікат не подавався у складі тендерної пропозиції. Також, даний сертифікат не використовується у Хмельницькій філії ДП «Центр державного земельного кадастру» у зв’язку із наказом про звільнення з роботи Кушнірука С.І. №32-к від 24.02.2021 р. (копія наказу додається до вимоги); - відповідно до п. 2.4. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої Наказом Міністерства праці України Міністерство юстиції України Міністерства соціального захисту населення України N 58 від 29.07.93 р. (зі змінами від 27.07.2018 р.) 2.4. Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). Записи виконуються арабськими цифрами (число і місяць двозначними). Наприклад, якщо робітник або службовець прийнятий на роботу 5 січня 1993 р., у графі 2 трудової книжки записується "05.01.1993". Записи виконуються акуратно, ручкою кульковою або з пером, чорнилом чорного, синього або фіолетового кольорів, і завіряються печаткою запис про звільнення, а також відомості про нагородження та заохочення. Тобто, підписом відділу кадрів/бухгалтера/генерального директора та печаткою підприємства завіряється лише запис про звільнення працівника. Оскільки, відповідні зміни в законодавство щодо проведення записів у трудові книжки працівників були внесені з 27.07.2018 р., а підприємство ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» зареєстроване 24.11.2018, то учасник закупівлі правильно веде записи у трудових книжках працівників ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП». Щодо зазначення замовником інформації про те, що учасником ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» порушено вимоги Додатку 1 п.3 «Загальна кількість працівників кваліфікації інженер-землевпорядник, залучених до виконання послуг зазначених у довідці – не менше 3-х осіб…, - Загальна кількість працівників кваліфікації геодезист, залучених до виконання послуг зазначених у довідці – не менше 2-х осіб.» повідомляємо наступне: - відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації «Зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища ініціалів та посад, стажу роботи, мають необхідні знання та досвід (вищу освіту за спеціальностями в галузі землевпорядкування та геодезії *): інженерів-землевпорядників, геодезистів, картографів (вказати посаду, стаж роботи) у тому числі: - сертифікованих інженерів-землевпорядників — не менше 2 особи за основним місцем роботи. Загальна кількість працівників кваліфікації інженер-землевпорядник, залучених до виконання послуг зазначених у довідці - не менше 3-х осіб. До довідки додати копію(ії) кваліфікаційного сертифікату(ів) інженера - землевпорядника, свідоцтва про підвищення кваліфікації (дійсного на протязі виконання договору), Копії дипломів працівників, включених до довідки, про здобуття вищої освіти за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі землевпорядкування. Загальна кількість працівників кваліфікації геодезист, залучених до виконання послуг зазначених у довідці - не менше 2-х осіб. До довідки додати копію(ії) дипломів працівників, включених до довідки, про здобуття вищої освіти за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії. Учасник ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав чинні копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників Томків А.І. та Журавель Т.В.. Також, учасник надав інформацію про працівників, які займають на підприємстві посади інженерів-землевпорядників, зокрема: Кушнірук Ю.І. та Варченка С.Ю., та відповідні дипломи працівників, які підтверджують кваліфікацію (копії дипломів та кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників додаються до вимоги). Загальна кількість працівників кваліфікації інженер-землевпорядник, залучених до виконання послуг зазначених у довідці ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» – 4 особи. Щодо підтвердження наявності двох геодезистів учасником ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» було надано інформацію про Ромашка О.В. та сертифікованого інженера-геодезиста Журавель Т.В. (диплом геодезиста Ромашка О.В. та витяг з реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів додається до вимоги). Встановлені замовником розбіжності щодо зазначення по-батькові працівника-аерофотогеодезиста Мальчука Миколи Павловича є механічною помилкою, та такою, яку можна усунути без наслідків для працівника та підприємства (наказ про прийняття на роботу Мальчука Миколи Павловича, повідомлення про прийом на роботу та довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації додаються до вимоги). Щодо останнього зауваження замовника про неподання копії балансу за звітний рік, учасник ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» повідомляє, що дана вимога відноситься до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» та є такою, яка відноситься до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), зокрема п.4.ч.1.ст.16 Закону. Відповідно до ч. 9 ст.26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Однак, замовник не дотримався вимог Закону та не дав можливості учаснику виправити недоліки у своїй тендерній пропозиції, чим позбавив його можливості перемогти у даній закупівлі. Схожим є рішення про задоволення скарги Антимонопольним комітетом України щодо розгляду скарги учасника про ненадання йому 24 годин на виправлення, а відхилення пропозиції відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-28-001135-a. У разі неврахування Замовником положень даної вимоги, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів, зокрема Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України з метою відновлення порушених прав учасника ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» та дотримання принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також законодавства про публічні закупівлі. Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» вимагає: - скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 07.04.2021 р. про відхилення пропозиції учасника ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП».
Вирішення: По перше Вами не підгружена офіційна довідка видана Депортаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) довідка про несудимість. По друге не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. По третє Товариство з обмеженою відповідальність «Атлас Бізнес Груп» відповідно до вимог тендерної документації не надало копію балансу та звіту про фінансові результати за звітний 2020 рік згідно додатку 1 п2 , а надали лише Податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) де вказана загальна сума доходу за податковий (звітний) період в сумі 2126505,31 грн., що є меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (1. Учасники, що працюють (зареєстровані) менше одного року, мають підтвердити, що обсяг їх виручки за весь період роботи є не меншим, а ніж очікувана вартість предмета закупівлі, поділена на 12 та помножена на кількість повних місяців роботи Учасника (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 2. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники повинні подати: 2.1. Резиденти України: Копію балансу та звіту про фінансові результати за звітний рік, що передує року проведення закупівлі з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати - Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Ті учасники, що працюють менше одного року - копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 3.1.3. Подана учасниками фінансова звітність має бути підписана відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». 2.2.Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік (від початку роботи - якщо учасник працює менше одного року) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі). А також встановлено розбіжності по Мальчук Микола Павлович, який наказом про прийняття на роботу оформлений як Мальчук Микола Петрович з 22.07.2020р. і підписи усіх зацікавлених осіб є в наявності. Майже усі скановані копії виконані в дуже неякісному відображенні, що призводило до неможливості ознайомлення з документами.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" та порушення законодавства про здійснення закупівель

Номер: d7a156eabd9f48918d1cbd3bdb2ff970
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005328-a.c1
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" та порушення законодавства про здійснення закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» (далі – ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» прийняв участь у процедурі «відкриті торги» з метою закупівлі послуг із Виготовлення технічної документації з інвентаризації земель всіх форм власності та створення (оновлення) топографічних планів на території Бузької сільської ради Вознесенського району Миколаївської області (ідентифікатор UA-2021-03-18-005328-а) та нашу пропозицію було відхилено через невідповідність кваліфікаційним критеріям згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 07.04.2021 р. (далі – протокол уповноваженої особи). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є максимальна економія, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» (далі – ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП») є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону та сприяє максимальній економії державних коштів та складає 2142900,00 грн. за результатами аукціону. Відповідно до протоколу уповноваженої особи встановлено невідповідність поданих документів, а саме в довідці про кваліфікацію працівників підприємства ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП», зокрема: невідповідність поданих документів згідно вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне: - працівник Кушнірук Сергій Іванович займає посаду генерального директора та на даному підприємстві сертифікат інженера-землевпорядника не використовується, тому і даний сертифікат не подавався у складі тендерної пропозиції. Також, даний сертифікат не використовується у Хмельницькій філії ДП «Центр державного земельного кадастру» у зв’язку із наказом про звільнення з роботи Кушнірука С.І. №32-к від 24.02.2021 р. (копія наказу додається до вимоги); - відповідно до п. 2.4. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої Наказом Міністерства праці України Міністерство юстиції України Міністерства соціального захисту населення України N 58 від 29.07.93 р. (зі змінами від 27.07.2018 р.) 2.4. Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). Записи виконуються арабськими цифрами (число і місяць двозначними). Наприклад, якщо робітник або службовець прийнятий на роботу 5 січня 1993 р., у графі 2 трудової книжки записується "05.01.1993". Записи виконуються акуратно, ручкою кульковою або з пером, чорнилом чорного, синього або фіолетового кольорів, і завіряються печаткою запис про звільнення, а також відомості про нагородження та заохочення. Тобто, підписом відділу кадрів/бухгалтера/генерального директора та печаткою підприємства завіряється лише запис про звільнення працівника. Оскільки, відповідні зміни в законодавство щодо проведення записів у трудові книжки працівників були внесені з 27.07.2018 р., а підприємство ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» зареєстроване 24.11.2018, то учасник закупівлі правильно веде записи у трудових книжках працівників ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП». Щодо зазначення замовником інформації про те, що учасником ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» порушено вимоги Додатку 1 п.3 «Загальна кількість працівників кваліфікації інженер-землевпорядник, залучених до виконання послуг зазначених у довідці – не менше 3-х осіб…, - Загальна кількість працівників кваліфікації геодезист, залучених до виконання послуг зазначених у довідці – не менше 2-х осіб.» повідомляємо наступне: - відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації «Зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища ініціалів та посад, стажу роботи, мають необхідні знання та досвід (вищу освіту за спеціальностями в галузі землевпорядкування та геодезії *): інженерів-землевпорядників, геодезистів, картографів (вказати посаду, стаж роботи) у тому числі: - сертифікованих інженерів-землевпорядників — не менше 2 особи за основним місцем роботи. Загальна кількість працівників кваліфікації інженер-землевпорядник, залучених до виконання послуг зазначених у довідці - не менше 3-х осіб. До довідки додати копію(ії) кваліфікаційного сертифікату(ів) інженера - землевпорядника, свідоцтва про підвищення кваліфікації (дійсного на протязі виконання договору), Копії дипломів працівників, включених до довідки, про здобуття вищої освіти за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі землевпорядкування. Загальна кількість працівників кваліфікації геодезист, залучених до виконання послуг зазначених у довідці - не менше 2-х осіб. До довідки додати копію(ії) дипломів працівників, включених до довідки, про здобуття вищої освіти за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії. Учасник ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав чинні копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників Томків А.І. та Журавель Т.В.. Також, учасник надав інформацію про працівників, які займають на підприємстві посади інженерів-землевпорядників, зокрема: Кушнірук Ю.І. та Варченка С.Ю., та відповідні дипломи працівників, які підтверджують кваліфікацію (копії дипломів та кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників додаються до вимоги). Загальна кількість працівників кваліфікації інженер-землевпорядник, залучених до виконання послуг зазначених у довідці ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» – 4 особи. Щодо підтвердження наявності двох геодезистів учасником ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» було надано інформацію про Ромашка О.В. та сертифікованого інженера-геодезиста Журавель Т.В. (диплом геодезиста Ромашка О.В. та витяг з реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів додається до вимоги). Встановлені замовником розбіжності щодо зазначення по-батькові працівника-аерофотогеодезиста Мальчука Миколи Павловича є механічною помилкою, та такою, яку можна усунути без наслідків для працівника та підприємства (наказ про прийняття на роботу Мальчука Миколи Павловича, повідомлення про прийом на роботу та довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації додаються до вимоги). Щодо останнього зауваження замовника про неподання копії балансу за звітний рік, учасник ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» повідомляє, що дана вимога відноситься до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» та є такою, яка відноситься до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), зокрема п.4.ч.1.ст.16 Закону. Відповідно до ч. 9 ст.26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Однак, замовник не дотримався вимог Закону та не дав можливості учаснику виправити недоліки у своїй тендерній пропозиції, чим позбавив його можливості перемогти у даній закупівлі. Схожим є рішення про задоволення скарги Антимонопольним комітетом України щодо розгляду скарги учасника про ненадання йому 24 годин на виправлення, а відхилення пропозиції відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-28-001135-a. У разі неврахування Замовником положень даної вимоги, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів, зокрема Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України з метою відновлення порушених прав учасника ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» та дотримання принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також законодавства про публічні закупівлі. Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП» вимагає: - скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 07.04.2021 р. про відхилення пропозиції учасника ТОВ «АТЛАС БІЗНЕС ГРУП».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилково завантажено файл без додатків
Дата скасування: 08.04.2021 17:08