• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт тягового трансформатора ТПС Боярка

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

2 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 14:35 - 31.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про скасування рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ

Номер: 2a5f1eeb221344ef90e6af4ebc6af1a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005195-a.b5
Назва: Скарга про скасування рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ
Скарга:
«18» березня 2021 року Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (Далі — Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг з ремонту тягового трансформатора ТПС Боярка. Приватне підприємство «Уенерго» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. 10.06.2021р. Замовником у електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №5/3 від 10 червня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Ремонт тягового трансформатора ТПС Боярка, яким було визнано переможцем торгів учасника ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ. На нашу думку при визнання переможцем торгів ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення з наступних підстав: Зазначеним учасником надано не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 2, а саме: П.1 Додатку 2 до ТД передбачено, що Учасник повинен мати наступне обладнання, не менше однієї одиниці на кожну позицію: - пристрій вакуумної дегазації оливи; - пристрій для регенерації оливи; - пристрій для сушки активної частини трансформатору; - пристрій для опресування обмоток. Учасник повинен надати паспорта (усі сторінки) на: пристрій вакуумної дегазації оливи, пристрій для регенерації оливи, пристрій для сушки активної частини трансформатору, пристрій для опресування обмоток. У складі тендерної пропозиції ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ наявна довідка про наявність обладнання, згідно з якою учасник володіє наступними пристроями: - пристрій вакуумної дегазації оливи КФ2-01 «ФОРДЖ»; - пристрій для регенерації оливи КФ2-01 «ФОРДЖ»; - пристрій для сушки активної частини трансформатору - установка для осушки повітря «Суховей-1»; - пристрій для опресування обмоток – Насос гідравлічний з ручним проводом. Також учасником надано паспорти на вищевказане обладнання. Однак при вивченні паспортів та призначення цього обладнання можна дійти висновку що воно не пристосоване для виконання завдань, які встановлені для нього Тендерною документацією, а саме: Насос гідравлічний з ручним приводом згідно паспорту та інструкції з експлуатації призначений для нагнітання гідравлічної рідини під тиском в робочі області виконавчих механізмів односторонньої та двосторонньої дії. Тобто, зазначений насос в жодній мірі не призначений для опресування обмоток трансформатора, а отже учасник не підтвердив наявність у нього відповідного обладнання, а саме пристрою для опресування обмоток. Установка осушки повітря «Суховей-1» може виконати лише частину роботи по сушці активної частини трансформатора, однак зазначена установка не здатна у повній мірі виконати сушку активної частини трансформатору, а отже учасник не підтвердив наявність у нього відповідного обладнання, а саме пристрою для сушки активної частини трансформатору Комплекс фільтрів для очистки діелектричних рідин типу КФ2-01 «ФОДЖ» згідно паспорту та інструкції з експлуатації призначений для очищення діелектричних рідин типу індустріальних і турбінних масел від частинок забруднень мають границю поділу фаз «частка – рідина», діелектрична проникність яких відрізняється від діелектричної проникності рідини, що очищається. Отже зазначені фільтри здатні лише виконати очистку оливи від частинок забруднень, однак не здатні відновити хімічні властивості оливи, що виконується при регенерації. Також зазначені фільтри не призначені для вакуумної дегазації, що підтверджується його призначенням згідно наданих учасником документів. Паспорт Комплексу фільтрів КФ2-01«ФОДЖ» не містить жодного підпису та печатки, не вказані заводській номер та дата виготовлення. Отже, враховуючи викладене, учасник ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ не підтвердив наявність у нього відповідного обладнання, яке вимагалося п.1 Додатку 2 до Тендерної документації і був неправомірно визнаний переможцем закупівлі. Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання ремонтів трансформаторів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ТОВ ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ, викладене в Протоколі №5/3 від 10 червня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Ремонт тягового трансформатора ТПС Боярка. Директор ПП «Уенерго» Шейн C.А.
Дата розгляду скарги: 05.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2021 16:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.07.2021 20:41
Автор: ПП Уенерго, Шейн Сергій Анатолійович +380679953566 uenergo@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога змінити рішення щодо кваліфікації учасника

Номер: 2cf0afdc08924c0cbe9356c424891abc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005195-a.a4
Назва: Вимога змінити рішення щодо кваліфікації учасника
Вимога:
ТОВ "Енергетична компанія "Енерго-Тайм" (код ЄДРПОУ: 41945861), яка є учасником закупівлі - UA-2021-03-18-005195-a, реалізовуючи своє право, передбачене ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", звертається з вимогою змінити рішення щодо кваліфікації учасника - ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698). Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно протоколу № 5/2 від 13.05.2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю, ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. З вищевказаного протоколу вбачається, що у Замовника відсутні підстави для відмови в участі ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) у процедурі процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". ТОВ "Енергетична компанія "Енерго-Тайм" (код ЄДРПОУ: 41945861) не погоджується з зазначеним рішенням Замовника та вважає його таким, що підлягає зміні посилаючись на наступне. Згідно п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Учасник ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) має заборгованість (податковий борг) із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що підтверджується відповіддю на Запит ДП "ПРОЗОРО" 14.05.2021 р. о 08:47 та міститься у Повідомленні переможця закупівлі - UA-2021-03-18-005195-a. З наданих документів переможця закупівлі ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) відсутні документи про заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів у порядку та на умовах, визначених країною реєстрації такого учасника. Учасник повинен був надати наступні документи: - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 р. № 37/11. ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) підтверджує наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів, про що міститься інформація у їх пропозиції від 04.04.2021 р. до закупівлі - UA-2021-03-18-005195-a, яка складає - 179 065, 00 грн. Звертаємо увагу, що ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) у листі до своєї пропозиції № 40 від 30.03.2021 р. вказує у п. 13, що не має заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів, хоча згідно Інформації про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг ДПС України (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html) станом на 01.04.2021 р. мали податковий борг - 161 158, 50 грн. Також ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) у своїй пропозиції вказує, що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, але жодного документа, що підтверджує здійснення таких заходів до своєї пропозиції у закупівлі Замовнику не надав. Також слід звернути увагу на те, що з 01.04.2021 р. по 04.04.2021 р. (наступний податковий місяць) сума заборгованості (податкового боргу) із сплати податків і зборів ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) збільшилися з 161 158, 50 грн. на 179 065, 00 грн. Таким чином слід вважати, що учасник не вживав заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості та не сплачую суму заборгованості податкового боргу. З вищевикладених обставин слідує, що ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) під час розгляду їх пропозиції Замовником закупівлі мало заборгованість (податковий борг) із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та не надало інформації, що підтверджує здійснення ним заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. На підставі викладеного та керуючись п. 13 ч. 1 ст. 17, ч. 1, ст. 31, ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо змінити рішення, викладене у Протоколі № 5/2 від 13.05.2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю щодо кваліфікації учасника та відхилити пропозицію - ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" (код ЄДРПОУ: 41158698) на підставі пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Додаток: - відповідь на запит ДП "ПРОЗОРО" 14.05.2021 р. о 08:47; - інформації про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг ДПС України станом на 01.04.2021 р.; - лист ТОВ "Дженерал Енерджі Груп" № 40 від 31.03.2021 р.
Скарга
Виконана замовником

Скарга про скасування рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП»

Номер: 7ca4f7b06e3c4edbba1818b28fda67e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005195-a.c3
Назва: Скарга про скасування рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП»
Скарга:
«18» березня 2021 року Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (Далі — Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг з ремонту тягового трансформатора ТПС Боярка. Приватне підприємство «Уенерго» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. За результатом проведеного аукціону 05.04.2021р. найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію ПП «Уенерго». 29.04.2021р. Замовником було в електронній системі було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 5/1 від 29 квітня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Боярка, яким було відхилено тендерну пропозицію ПП «Уенерго». Підставою відхилення згідно з Протоколом стало наступне: - Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобовязання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р. - ПП Уенерго надало не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 5 для підтвердження відповідності щодо технічної специфікації послуг і документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі а саме – відсутній дозвіл виданий учаснику територіальними органами Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. 13.05.2021р. Замовником у електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №5/2 від 13 травня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Ремонт тягового трансформатора ТПС Боярка, яким було визнано переможцем торгів учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП». На нашу думку при визнанні переможцем торгів ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення з наступних підстав: Зазначенм учасником надано не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 5 для підтвердження відповідності щодо технічної специфікації послуг і документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі а саме – відсутній дозвіл виданий учаснику територіальними органами Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. Вищезазначене стало підставою відхилення пропозиції ПП «Уенерго», однак при оцінці пропозиції ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» замовник неправомірно залишив це поза увагою. У складі тендерної пропозиці ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» наявні наступні дозвільні документи: 1. Дозвіл №1836.19.32 , виданий Головним управлінням Держпраці у Київській області на виконання робіт підвищеної небезпеки: - Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000В (електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання). - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. - Зведення, монтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. - Газополум’яні роботи. Серед переліку робіт у даному випадку відсутні роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. А Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000В (електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання) не є тотожним виду робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. Це підтверджується тим, що в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, ці види робі виділені в окремі пункти. Також учасником ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції подано не в повному обсязі декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наявна лише перша сторінка документу, відсутня відмітка про реєстрацію у Територіальному органі Держпраці, відсутні всі реквізити згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції станом на 14.06.2019р., коли декларація була подана). До того ж, у зазначеній Декларації місцем виконання робіт вказано:01013, м. Київ, вул. Будіндустрії, 8. А отже учасник має право виконання робіт лише за вищевказаною адресою. Відповідно до п.4.3 розділу І ТД місце надання послуг: 08154, м.Боярка, вул. Романа Шухевича, 7а, тягова підстанція Боярка. Отже учасник ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції не надав жодного дозвільного документу, який би підтверджував його право на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, чим порушив вимоги п.3 Додатку 5 до ТД. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» має бути відхилена. Відповідно до п.2.2. Додатку 2 ТД вимагається від учасника надати посвідчення щодо допуску до робіт в електроустановках працівників, які будуть залучені для виконання даних послуг, зазначених в довідці. Учасником ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано посвідчення щодо допуску до робіт в електроустановках на Ратушного О.М., Нудненка І.Ф., Склярова Ю.М., Глобу М.В., Кенжаєва Р.Е., видані не ліцензованою організацією, яка проводить навчання, а самим учасником ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП», чим порушив вимоги ТД. Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання ремонтів трансформаторів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП», викладене в Протоколі №5/2 від 13 травня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю Ремонт тягового трансформатора ТПС Боярка,
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 21:58
Дата виконання рішення Замовником: 08.06.2021 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ №12217-р/пк-пз від 01.06.2021
Автор: ПП Уенерго, Шейн Сергій Анатолійович +380971375248 uenergo@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Уенерго»

Номер: a7c491ccf49b4efd98a064c192ee1354
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005195-a.b2
Назва: Скарга про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Уенерго»
Скарга:
«18» березня 2021 року Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (Далі — Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг з ремонту тягового трансформатора ТПС Боярка. Приватне підприємство «Уенерго» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. За результатом проведеного аукціону 05.04.2021р. найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію ПП «Уенерго». 29.04.2021р. Замовником було в електронній системі було оприлюднено ПРОТОКОЛ № 5/1 від 29 квітня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Боярка, яким було відхилено тендерну пропозицію ПП «Уенерго». Підставою відхилення згідно з Протоколом стало наступне: - Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобовязання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р. - ПП Уенерго надало не всі документи, що передбачені тендерною документацією, а саме: надано не всі документи згідно додатка 5 для підтвердження відповідності щодо технічної специфікації послуг і документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі а саме – відсутній дозвіл виданий учаснику територіальними органами Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. На нашу думку при відхиленні тендерної пропозиції нашого підприємства Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення з наступних підстав: - В протоколі зазначено, що Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобов'язання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., що Замовник вважає підставою відхилення. Однак відповідно до вимог ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Для відхилення за ч.2 ст. 17 Закону (про що йдеться в протоколі) потрібна наявність у сукупності наступних підстав: - учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання. - до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Договір, про який ідеться в протоколі №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., не був достроково розірваний, до ПП "Уенерго" штрафні санкції не застосовувалися, що свідчить про відсутність підстав для відхилення по ч.2 ст. 17 Закону. - Щодо відсутності дозволу на виконання робіт у діючих електроустановках напругою понад 1000В згідно Додатку 5 до ТД варто зазначити наступне: Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – Порядок). З назви Порядку зрозуміло, що є певні роботи і техніка, які вважаються небезпечними, а тому державою встановлюються певні вимоги до суб’єктів господарювання, які виконують такі небезпечні роботи та експлуатують небезпечну техніку. Згідно до Порядку в редакції від 08.02.2018 Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти віднесено до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В той же час, згідно того ж Порядку, але в редакції до 08.02.2018р. та від 10.03.2021р., зазначені роботи виконуються на підставі дозволу. Декларація на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В ПП "Уенерго" була зареєстрована 20.07.2020р., в час коли нормативним регулюванням було встановлено, що документом, який підтверджує право виконувати відповідні роботи є саме декларація, а не дозвіл. Відповідно до п.3 Постанови КМУ від 03.02.2021р. №77, якою було внесено зміни до Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р., декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. До декларації ПП "Уенерго" зміни не вносилися, а отже станом на сьогодні вона є документом, який підтверджує право виконувати роботи у діючих електроустановках напругою понад 1000В. А отже прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго" є неправомірним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Учасником було надано документ відповідно до вимог законодавства, який підтвверджує право виконувати відповідні роботи, що і вимагалося ТД. Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ПП«Уенерго» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно нашу тендерну пропозицію, чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і могла б бути визнана переможцем торгів у разі прийняття законного рішення Замовником. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції скаржника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання ремонтів трансформаторів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Уенерго», викладене в Протоколі № 5/1 від 29 квітня 2021 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ремонту тягового трансформатора ТПС Боярка, яким було відхилено тендерну пропозицію ПП «Уенерго».
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.05.2021 11:44
Автор: ПП Уенерго, Шейн Сергій Анатолійович +380971375248 uenergo@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Про скасування неправомірного рішення

Номер: c18c2a9690764e948d0bc439c44c4bb9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005195-a.c1
Назва: Про скасування неправомірного рішення
Вимога:
29.04.2021р. Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго". Ми вважаємо зазначене рішення неправомірним та необгрунтованим з наступних підстав: 1. В протоколі зазначено, що Листом від 29.04.2021 р. № Е-09/1198 структурний підрозділ служба електропостачання повідомив, що Учасник ПП "УЕНЕРГО" не виконав свої зобов'язання перед регіональною філією «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». по договору №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., що Замовник вважає підставою відхилення. Однак відповідно до вимог ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Для відхилення за ч.2 ст. 17 Закону (про що йдеться в протоколі) потрібна наявність у сукупності наступних підстав: - учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання. - до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Договір, про який ідеться в протоколі №ПЗ/Е-20909/НЮ від 25.11.2020 р., не був достроково розірваний, до ПП "Уенерго" штрафні санкції не застосовувалися, що свідчить про відсутність підстав для відхилення по ч.2 ст. 17 Закону. - Щодо дозволу на виконання робіт у діючих електроустановках напругою понад 1000В варто зазначити наступне: Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – Порядок). З назви Порядку зрозуміло, що є певні роботи і техніка, які вважаються небезпечними, а тому державою встановлюються певні вимоги до суб’єктів господарювання, які виконують такі небезпечні роботи та експлуатують небезпечну техніку. Згідно до Порядку в редакції від 08.02.2018 Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти віднесено до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В той же час, згідно того ж Порядку, але в редакції до 08.02.2018р. та від 10.03.2021, зазначені роботи виконуються на підставі дозволу. Декларація на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В ПП "Уенерго" була зареєстрована 20.07.2020р., в час коли нормативним регулюванням було встановлено, що документом, який підтверджує право виконувати відповідні роботи є саме декларація, а не дозвіл. Відповідно до п.3 Постанови КМУ від 03.02.2021р. №77 декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. До декларації ПП "Уенерго" зміни не вносилися, а отже станом на сьогодні вона є документом, який підтверджує право виконувати роботи у діючих електроустановках напругою понад 1000В. А отже прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго" є неправомірним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо невідкладно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Уенерго" та розглянути її відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення тендерного комітету залишається без змін. Також, слід зауважити, що Законом не передбачено надання вимоги Замовнику щодо скасування його рішення про відхилення пропозиції Учасника. Згідно ч. 3 ст. 31 Закону Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника лише з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено