• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Рентгенівська плівка, фіксаж, проявник

Завершена

168 625.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 34.95 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 14:16 - 26.03.2021 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в Документацію про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 4a5fb727d5014f7ab89c6b9f6d7f3809
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-004902-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Документацію про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №3 Медико-технічних вимог Документації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (зі змінами) Замовником чомусь вказано про те, що «ЕКВІВАЛЕНТ НЕ ПРОПОНУВАТИ» після внесення змін в цей Додаток, однак в попередній версії Документації Замовник діяв в рамках Закону України» Про публічні закупівлі» в якій було вказано: всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Разом з тим Змовником в Медико-технічних вимог Документації зазначено найменування плівки, проявник та фіксаж Кровлекс, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-004902-a). Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без можливісті подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт внесення таких змін в Документацію щодо можливості подачі еквівалентів можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документацію про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-18-004902-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівки, проявників та фіксажів Кровлекс для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, як в попередній версії Документації. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Відповідно до п.4 ст.14 Замовник зазначає інформацію щодо предмета закупівлі, та у вимогах що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник не обмежує коло учасників, діє в межах Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі є медичним, специфічним товаром. Рентгенвідділ медичного закладу на протязі багатьох років використовує саме рентгенплівку та проявник марки «КРОВЛЕКС». На данний час лікарня є шпиталем для лікування хворих на коронавірус COVID-19, для діагностування та лікування хвороби також проводяться рентген знімок легенів у великій кількості, використання предмету закупівлі іншого виробника наразі не можливе. Замовник не обмежує коло учасників, діє виключно в межах Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні