• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт клініко-діагностичної лабораторії та частково туалетних кімнат на 2 і 3 поверхах Комунального некомерційного підприємства «Дитяча поліклініка №2» Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул. Рокоссовського, 47 (ДК 021:2015 " 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи")

Торги не відбулися

1 499 577.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 497.89 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 13:55 - 24.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Про безпідставність дискваліфікації

Номер: b97748c5eba640e585f289c20d5ad89b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005015-c.c2
Назва: Про безпідставність дискваліфікації
Вимога:
ПП «Семидар» в особі директора Марчука Сергія Стефановича даною довідкою повідомляє про незгоду з дисваліфікацією нас як Учасника. Зауваження щодо математичного неспівпадіння зазначеного у довідці трудового стажу техніка-будівельника Марчука О. С. (8 років) із вирахуваним Замовником закупівлі його ж стажем роботи на посаді згідно наказу (9 років) вважаємо дискримінаційною дією Замовника закупівлі, так як, відповідно до умов тендерної документації, від учасників вимагалося зазначити лише наявність працівників відповідної кваліфікації без встановлення обмежень щодо мінімально-допустимого стажу працівників. В даному випадку зазначення 8 років замість 9 є суто механічною помилкою, яка апріорі не може мати вирішального впливу для прийняття рішення щодо невідповідності пропозиції умов тендерної документації. Поруч з цим, зауваження щодо відсутності прикріпленого до пропозиції копії диплома техніка-будівельника Марчука О.С. як однієї з підстав відхилення пропозиції також не можна вважати вірними, так як до пропозиції прикладено копію диплома директора підприємства – учасника Марчука С. С., який отримав диплом С 16 № 003682 у 2016 році про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» і здобув кваліфікацію інженера-будівельника. Тобто кваліфікований інженер-будівельник з дипломом, як і вимагалося тендерною документацією, у учасника є, однак якого не бачить Замовник. Виникає логічне запитання: а чому Замовник не захотів побачити та надати свою оцінку даним документам? Крім того, зауваження Замовника щодо наявності у складі документів пропозиції учасника цивільно-правового договору (насправді - договорів) від 01.04.2021 року, а не трудового, як зазначив Замовник, не можуть вважатися логічними та законними, так як відповідно до умов тендерної документації не було встановлено мінімальне чисельне та професійне обмеження кількості працівників та їх професій, окрім інженера-будівельника та спеціаліста з охорони праці. Заборони забезпечувати виконання взятих на себе зобов’язань (у випадку визнання переможцем закупівлі) шляхом використання фахівців, залучених на основі цивільно-правових угод, а не лише трудових, тендерна документація не містить. Крім того, у штатному розписі учасника наявні у штаті інші фахівці відповідних процесій, таких, як у цивільно-правових угодах. Так, у штаті є 3 електромонтажника (Ковтун С. О., Поклад О. М., Шуров В.С.), 4 монтажника (Калашник І. В., Ушак А.В., Свідовий К.М., Шарабидзе В.В. ), маляри-штукатури (Моренець М.М., Свідовий М.М., Лайко В.А.). Вимог щодо наявності у штаті підприємства – учасника інженера-проектувальника тендерною документацією не було. На підставі викладеного, вважаємо, що пропозиція нашого підприємства як учасника даної закупівлі, була відхилена незаконно, без наявності на те підстав. Свою позиції готові відстоювати у судовому порядку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В тендерній пропозиції, що надав учасник штатний ропис не затверджений директором підприємства. В штатному розписі не має посади виконроба з вищою освітою, а є посада техніка будівельника з технічною освітою, що не відповідає оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Штатний розпис — це організаційно-розпорядчий документ, що відображає структуру компанії, чисельність відділів, співробітників, а також розмір їхньої заробітної плати. У законодавстві України штатний розпис згадується в ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ст. 626 Цивільного кодексу України, згідно ч. 1 якої договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. При цьому, за цивільно-правовим договором оплачується не процес праці, а її результати, котрі визначають після закінчення роботи і оформляють актами здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), на підставі яких провадиться їх оплата. Фізичні особи, що виконують певні завдання за цивільно-правовим договором не включаються до штатного розпису підприємства, тобто трудові відносини не відносяться до положень трудового кодексу України. Тому їх не можна вважати працівниками даного підприємства згідно чинного законадавства, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно законодавства замовник може звертатись в Державну службу України з питань праці та до Пенсійного Фонду з метою проведення перевірок щодо дотримання вимог законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про незаконність дискваліфікації

Номер: 978c7c544826483caeb362eed0d21eb8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-005015-c.b1
Назва: Про незаконність дискваліфікації
Вимога:
Документи, які послужили причиною дискваліфікації, присутні в документації та не взяті до уваги замовником
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить такого визначення, як проєкт договору. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «Договір про закупівлю — це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару». Відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону». Відповідно до пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником за яким є суб’єкт, визначений у частині першій статті 2 Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг». Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом (ч. 1 ст. 41 Закону про публічні закупівлі). Частиною 1 ст. 638 Цивільного кодексу України визначено: договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України зазначено: при укладенні господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. На підвердження учасника закупівлі згоди з істотними умовами договору, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі просить надати лист-погодження з істотними умовами договору.
Статус вимоги: Відхилено