• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту території з облаштування тренувально-навчального осередку на спортивному комплексі ДЮСШ №7

Послуги з поточного ремонту території з облаштування тренувально-навчального осередку на спортивному комплексі ДЮСШ №7 за адресою: м.Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога 14

Завершена

1 880 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 400.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 12:52 - 30.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: e638d570fc8344f080f5f7d0ca186755
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-004242-c.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Доброго дня, скарга у вкладенні!
Дата розгляду скарги: 29.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2021 10:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.05.2021 18:26
Автор: ТОВ "АЛЬППРОМ", Дмитрук Олександр Володимирович 380443313245 TENDER_ALPPROM@UKR.NET http://alpprom.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 4bf832c2a83a4d408db68c3136f2812c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-004242-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Визнавши учасника ПП «Горн-с» переможцем закупівлі Замовник порушив статтю 5 Закону «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. При оцінці пропозиції ПП «Горн-с» Замовником зумисно або випадково не були помічені наступні невідповідності тендерній документації(ТД): 1. Додатком 2 передбачено, що учасник надає «додаток до договору послуг поточного ремонту із зазначенням відомостей про здійснення технагляду та експертизи робіт, що будуть виконуватися Підрядником». Саме Додаток до договору, який передбачений і в проекті договору. Учасник надав Додаткову угоду, що є порушенням вимог ТД. Окрім цього, в самій угоді вартість технічного нагляду та експертизи відрізняється від їхньої вартості в кошторисній документації учасника, що додавалася до пропозиції. 2. П.5.10. кваліфікаційних вимог Замовника: «Акт довільної форми про здійснення в період уточнень ознайомлення об'єкту, що є предметом закупівлі, підписаний уповноваженою особою закладу (із зазначенням посади, ПІБ)» Учасником надано Акт огляду без зазначення посади та ПІБ особи, що підписалася. Тобто, фактично, учасник надав Акт підписаний невідомо ким (можливо не представником Замовника). 3. Замовником просив підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: «Довідка про виконання аналогічного/их договору/ів за бюджетні кошти (аналогічним договором за даною процедурою вважається договір на виконання робіт/послуг з поточного ремонту приміщень, окремих частин приміщень)» Учасник надав договір з капітального ремонту, що є порушенням даної вимоги. 4. Учасник порушив вимоги ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, дотримання яких є обов’язковим при здійснені ремонтних робіт за бюджетні кошти: - Вказав вид договірної ціни як динамічна, тоді як за замовчуванням договірна ціна є твердою. Замовником не вказано в ТД, що договірна ціна є динамічна. - Вказав усереднений показник 2,71, тоді як ДСТУ передбачено коефіцієнт 1,23 - Вказав норму тривалості робочого часу 166,83, тоді як на 2021 рік вона становить 166,17 Окрім цього, Замовник, по незрозумілим причинам, не помітив у Учасника невідповідність за яку відхилив у паралельному тендері іншого учасника (ТОВ «Альппром», протокол №5ВТ від 08.04.2020року): «В Пояснювальних записках Учасника у складі кошторисної документації середньомісячна заробітна плата зазначена – 11000,00 грн. Відповідно до п.4. наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» № 281 від 20.10.2016 (із змінами) - Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Згідно зазначеного вище та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати та індекс споживчих цін відповідно до постанови Кабінету міністрів України № 555, розмір кошторисної заробітної плати при визначені вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути 9954,78 грн.» Відповідно до того ж таки наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» № 281 від 20.10.2016 (із змінами), розмір заробітної плати учасник може ставити з урахуванням того, який планує отримати на даному(конкретному) об’єкті. Це не є порушенням, але різне трактування в двох паралельних тендерних закупівлях одного і того ж критерію говорить про упередженість Замовника у виборі переможця. Вимагаємо: 1. Надати роз’яснення, щодо правомірності застосування рівня заробітної плати в 11000,00 грн. учасником ПП «Горн-с». 2. Скасувати рішення про визнання ПП «Горн-с» переможцем. 3. Відхилити пропозицію ПП «Горн-с», як таку, що не відповідає умовам ТД 4. Перейти до розгляду пропозиції наступного учасника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник - ТОВ "АЛЬППРОМ" Замовник не порушив статтю 5 Закону «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. При оцінці пропозиції ПП «Горн -С» Замовник не виявив не відповідності тендерній документації : 1. Додатком2 передбачено: До кошторисної документації включити: - кошти 1,5% на проведення технічного нагляду - кошти на проведення державної експертизи Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва наданий ПП «Горн -С» має кошти 1,5% на проведення технічного нагляду та кошти (22 861,76 грн.) на проведення державної експертизи (3 740,00 грн.) ціна вказана без ПДВ. Додаткова угода включає ПДВ, тому вартісні показники зазначені в Додатковій угоді відрізняються. 2. Акт ознайомлення з об'єктом будівництва підписано Директором ДЮСШ №7 Білоконєвим Максимом Олександровичем. 3. Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): пункт 4. наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів». Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8. Рішення КМДА від 20.12.2018 р. №485/6536 пункт 1 гласить: 1. Встановити для комунальних підприємств, установ, організацій у разі фінансування об'єктів будівництва із залученням коштів місцевого бюджету розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення), у розмірі 11000 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Статус вимоги: Відхилено