• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, аварійне освітлення

Місце надання послуг: - Навчальний корпус № 1: 51900, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Аношкіна, 86; - Гуртожиток: 51900, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, пр. Аношкіна, 88.

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 12:51 - 24.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: f3157462179349edb1472e03fb3daf90
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-004228-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Дискримінаційна вимога Згідно вимог оголошення "До закінчення строку подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково, повинен здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, який необхідно підписати уповноваженою стороною Замовника та Учасника (в разі наявності поставити печатки з обох сторін) та опублікувати разом з тендерною пропозицією." Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначені вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження, включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, як вітчизняні так і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено