• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кисневий концентратор

Інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 31321 — Концентратор кисню портативний. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі, зазначена у Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна: 100% (Єдиним критерієм та методикою оцінки пропозицій є ціна, що має питому вагу 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Інша інформація: На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток №1 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація предмета закупівлі; Додаток №2 – Інша інформація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Додаток №3 – Проєкт договору про закупівлю.

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2021 07:05 - 24.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Прохання ознайомитись з документом

Номер: d62a83d64f1b4bd5a223bb6afa74c3be
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-18-000110-c.a1
Назва: Прохання ознайомитись з документом
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону в редакції від 19.04.2020 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У новій редакції Закону, у порівнянні із попередньою, встановлена необхідність створення та подання документів з урахуванням також Закону України "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". Із цих положень випливає, що будь-який електронний документ повинен обов'язково містити електронний підпис. Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронна довірча послуга – це послуга, яка надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу електронних довірчих послуг щодо надання такої послуги. Цей Закон визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг (у тому числі транскордонних), права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Отже, у випадку, якщо учасник надає у складі тендерної пропозиції електронний документ, він повинен бути підписаний електронним підписом, що здійснено у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Але треба розрізняти документи тендерної пропозиції та електронні документи, оскільки здебільшого учасниками у складі тендерних пропозицій надаються скановані копії документів, довідок, листів, дозволів тощо. Крім того, умова Закону про урахування вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" є досить загальною та може бути трактована ширше, ніж лише вимога про накладення ЕЦП на електронні документи. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За таких умов, як попередньою, так і новою редакцією Закону передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких – невідповідність умовам тендерної документації. Із цього випливає, що у випадку, якщо замовник зазначить у тендерній документації необхідність накладення саме електронного цифрового підпису на документи пропозиції, то його відсутність буде розцінена як невідповідність умовам документації. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка не визначає відсутність ЕЦП на документах пропозиції як невідповідність умовам документації, у випадку, якщо документація не містила прямої вимоги його накладення. Таким чином, замовник на підставі Закону має право встановлювати у тендерній документації такі вимоги, які вважає за потрібне. Зокрема, необхідність накладення ЕЦП на документи пропозиції. Однак, якщо така вимога відсутня у документації, відхилення тендерної пропозиції на підставі ненакладення ЕЦП буде розцінено Антимонопольним комітетом як неправомірне. У державі зберігаються тенденції на подальшу автоматизацію та діджиталізацію, у тому числі і закупівельних процесів. Та з метою недопущення самовільного трактування вимог чинного законодавства, накладення електронного підпису на документи тендерної пропозиції убезпечить добросовісних учасників від можливих спекуляцій та скарг під час проведення публічних закупівель. Навіть у випадку, якщо ці документи не є електронними. У зв`язку з вищезазначеним, вимагаємо повернути на оцінку та визнати переможцем ФОП Лопотько Дмитро Сергійович
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 11 ст. 14 Закону, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції ФОП Лопотько Дмитро Сергійович на предмет її відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (на підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та зазначені також такі вимоги та інформація у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). За результатами даного розгляду встановлено, що учасник ФОП Лопотько Дмитро Сергійович не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі “Кисневий концентратор (код НК 024:2019 — 31321. Концентратор кисню портативний (код ДК 021:2015 – 33150000-6. Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії))” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2021-03-18-000110-c ● d4dde563aaf34c05bdbd6e21bf775829], оскільки відповідно до умов п. 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, подання пропозиції здійснюється через електронну систему закупівель шляхом завантаження учасником спрощеної закупівлі належним чином оформлених електронних документів, а саме згідно ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Причому, згідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"- накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа, та відповідно до абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” та ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції подаються учасниками в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, опісля чого учасник повинен завірити свою пропозицію накладанням електронного підпису. Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та опісля заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантаження (прикріплення / долучення) через електронну систему закупівель до своєї пропозиції необхідних документів (файлів) не накладено електронного підпису, чим порушено умови п. 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. А отже, пропозиція учасника ФОП Лопотько Дмитро Сергійович, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Причому задля уникнення суперечностей чи сумнівів в учасника з приводу підстав відхилення наводимо для прикладу аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17439-р/пк-пз від 16.09.2020 (детальніше слід дивитись стр. №2-4 / п. 1 рішення), яким було підтверджено правомірність аналогічного рішення Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні