• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз")

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-001697-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

632 872.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 328.73 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 19:07 - 15.04.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 982f58bf748e477094c89afa83c1e560
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-003197-b.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Управління поліції охорони у Полтавській області є Учасником процедури відкритих торгів, оголошеній БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз" (ЄДРПОУ 30019801) предметом якої є Послуги з реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах (ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги)», з ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-17-003197-b. Протоколом №21/104-р-2 від 06 липня 2021 року, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «Явір-2000» (ЄДРПОУ 30019801). Нагадуємо що критерієм оцінки пропозицій є: ціна тендерної пропозиції. Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, який відбувся 18.05.2021р. системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ПП" Явір-2000" (Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 3117503) з ціновою пропозицією 414960,00 грн. Тоді, як пропозиція Учасника Управління поліції охорони у Полтавській області (Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 40109042) становить 627693,00 грн., економія коштів по даній закупівлі у разі укладання договору з Переможцем становить 212733,00 грн., що є суттєвою. У той же час економія коштів, жодним чином не обґрунтовує законність дій при кваліфікації учасників, адже ціна тендерної пропозиції в даному випадку впливає лише на черговість розгляду тендерних пропозицій учасників. Вважаємо, що тендерним комітетом Замовника порушено законні права та інтереси УПО Полтавської області, як учасника процедури закупівлі, шляхом допущення участі в аукціоні ПП "Явір-2000", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ст.16, 17 Закону "Про публічні закупівлі" (далі- Закону) та тендерній документації, виходячи з наступного. Згідно додатку №2 до Тендерної документації “ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ” пункту 5.1. “Інформація про субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів у вигляді сканкопії/-ій (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) довідки/-ок учасника (у довільній формі) із зазначенням повного найменування, місцезнаходження та/або коду ЄДРПОУ субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів, яка/-і містить/-ять інформацію про кожного такого суб'єкта господарювання”, учасником ПП "Явір-2000" надано довідку в якій ними повідомляється, що надання охоронних послуг буде здійснюватись власними силами без залучення субпідрядників/співвиконавців. Ознайомившись з вищезазначеною довідкою та умовами додатку № 1 до Тендерної документації “ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)” було встановлено, що ПП "Явір-2000" не має можливості здійснити реагування, безпосередній виїзд на об’єкт охорони у разі надходження на ПЦС сигналу тривоги при використанні засобів ручної тривожної сигналізації, встановленої на об’єктах на яких надаються послуги, у зв’язку з відсутністю нарядів швидкого реагування ПП "Явір-2000" у місцях розташування зазначених об’єктів, а саме: 1) Харківська обл., Красноградський р-н, с. Наталено (виробнича база СБМУ); 2) Луганська обл., м. Сєверодонецьк (виробнича база БМУ-2); 3) Івано-Франківська обл., м. Долина (виробнича дільниця БМУ-4); 4) Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, с. Пнів ( виробнича дільниця БМУ-4); 5) Хмельницька обл., м. Красилів (виробнича дільниця БМУ-4); 6) Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н, с. Краснопілля (виробнича база БМУ-6); 7) Одеська обл., Березівський р-н, с. Донська Балка (виробнича дільниця БМУ-6); 8) Львівська обл., Стрійський р-н, с. Угерсько (виробнича база БМУ-8); 9) Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Радвань (виробнича дільниця БМУ-8). Згідно з пунктом 2.1.1 додатку №II до Тендерної документації “Перелік інформації , що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів),та вимоги до неї учасник повинен надати “Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів (накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджує/-ють наявність в учасника кімнат/-и (приміщень/ня) зберігання зброї”, учасником ПП "Явір-2000" надано копію Акту перевірки об’єкта дозвільної системи від 12.02.2020 р. та Акт обстеження приміщення від 26.04.2016 р. Але в свою чергу на даний час кімната зберігання зброї ПП "Явір-2000" не використовується, у зв’язку з опечатуванням працівниками дозвільної системи ГУНП в Полтавській області. Допущення до участі в аукціоні, або визнання в подальшому переможцем учасника, який завідомо вніс неправдиві відомості щодо відповідності технічним вимогам відкритих торгів з публікацією англійською мовою, призведе до нецільового використання державних коштів за послуги охорони, які практично не будуть надані, а тому посадові особи Акціонерного товариства "Укртрансгаз" щомісячно будуть підписувати акти виконаних робіт, що не відповідають дійсності, внаслідок чого буде вбачатися виникнення кримінальної відповідальності та нецільове використання коштів. Управління поліції охорони в Полтавській області має всі підстави вбачати в діях ПП "Явір-2000" внесення завідомо неправдивих відомостей щодо наявності в районних центрах, згідно додатку №2 до Тендерної документації, транспорту і нарядів реагування. В той же час звертаємо Вашу увагу, що об’єкти БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз", відносяться до особливо важливих об’єктів державної власності. Частиною 2 статті 6 Закону України “Про охоронну діяльність” встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України. Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.13 №421 “Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями” (далі – Порядок). Згідно з п.3 Порядку: включення об’єктів до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг, здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ. Наказом МВС України від 01.09.15 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.15 за № 1124/27569) затверджено “Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг” (далі – Критерії). Відповідно до абзацу 16 розділу ІІ зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об’єктів включаються об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83. Згідно з цією постановою Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» включено до переліку об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Відповідно до Постанови КМУ від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» виключно поліцією охорони здійснюється охорона об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Отже, Учасник повинен бути суб’єктом охоронної діяльності державної форми власності! Враховуючи вище викладене, на підставі Закону України "Про публічні закупівлі", просимо Вас, вжити заходи в межах наданої компетенції, щодо скасування протоколу розгляду UA-2021-03-17-003197-b, з метою не допущення до участі в аукціоні ПП "Явір-2000" , результати розгляду нашої скарги повідомити на нашу поштову адресу (36014, м.Полтава, вул. Зигіна,32А) та електронну адресу (guard @pl.npu.gov.ua).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.07.2021 11:37
Автор: Управління поліції охорони в Полтавській області, Жижка Ігор Валентинович +380532609158 igorzhyzhka@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Безпідставна відміна торгів

Номер: 168225eafdb3428c96a7a649e2884e98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-003197-b.a2
Назва: Безпідставна відміна торгів
Скарга:
Замовник безпідставно відмінив процедуру закупівлі
Дата розгляду скарги: 08.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2021 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2021 16:23
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2021 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-17-003197-b, затверджене протоколом № 21/104-в від 20.05.2021 року.
Автор: ПП "Явір-2000", Крицький Володимир 380532563650 vladimir.kritsky@org.yavir2000.com http://yavir2000.com/
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо прийняття рішення

Номер: aa5bc1ba31c04c1b9b0c305976110e4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-003197-b.a1
Назва: Вимога щодо прийняття рішення
Вимога:
17.03.2021 р. згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закону), через систему електронних державних закупівель ProZorro, Акціонерного товариства "Укртрансгаз" (01021, м. Київ, Кловський узвіз, 9/1 ) було оголошено процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз"), код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 - 79710000-4 номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-03-17-003197-b. Згідно реєстру отриманих пропозицій приймали участь 3 Учасника: - Управління поліції охорони в Полтавській області, код ЄДРПОУ 40109042, адреса розташування вул. Зигіна, 32А м. Полтава, 36014, начальник Управління Запорожець С.В.; - ДП 38 відділ інженерно-технічних частин, код ЄДРПОУ 33127487, адреса розташування 51915, Дніпропетровська область, Кам'янське, проспект Аношкіна,буд.181,Генеральний директор В.В.Грицюк; - ПП "Явір-2000", код ЄДРПОУ 31175036, адреса розташування 36007 ,м. Полтава, вул. Степана Кондратенка, 6, генеральний директор А.І.Орліковський; Відповідно до протоколу перекваліфікації, від 11.05.2021, тендерний комітет Акціонерного товариства "Укртрансгаз" (далі – Замовник) допустив в участі в аукціоні ПП "Явір-2000", код ЄДРПОУ 31175036. Вважаємо, що тендерним комітетом Замовника порушено законні права та інтереси УПО Полтавської області, як учасника процедури закупівлі, шляхом допущення участі в аукціоні ПП "Явір-2000", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ст.16, 17 Закону "Про публічні закупівлі" (далі Закону) та тендерній документації, виходячи з наступного. Згідно додатку №2 до Тендерної документації “ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ” пункту 5.1. “Інформація про субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів у вигляді сканкопії/-ій (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) довідки/-ок учасника (у довільній формі) із зазначенням повного найменування, місцезнаходження та/або коду ЄДРПОУ субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів, яка/-і містить/-ять інформацію про кожного такого суб'єкта господарювання”, учасником ПП "Явір-2000" надано довідку в якій ними повідомляється, що надання охоронних послуг буде здійснюватись власними силами без залучення субпідрядників/співвиконавців. Ознайомившись з вищезазначеною довідкою та умовами додатку №1 до Тендерної документації “ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)” було встановлено, що ПП "Явір-2000" не має можливості здійснити реагування, безпосередній виїзд на об’єкт охорони у разі надходження на ПЦС сигналу тривоги при використанні засобів ручної тривожної сигналізації, встановленої на об’єктах на яких надаються послуги, у зв’язку з відсутністю нарядів швидкого реагування ПП "Явір-2000" у місцях розташування зазначених об’єктів, а саме: 1) Харківська обл., Красноградський р-н, с. Наталено (виробнича база СБМУ); 2) Луганська обл., м. Сєверодонецьк (виробнича база БМУ-2); 3) Івано-Франківська обл., м. Долина (виробнича дільниця БМУ-4); 3) Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, с. Пнів (виробнича дільниця БМУ-4); 4) Хмельницька обл., м. Красилів (виробнича дільниця БМУ-4); 5) Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н, с. Краснопілля (виробнича база БМУ-6); 6) Одеська обл., Березівський р-н, с. Донська Балка (виробнича дільниця БМУ-6); 7) Львівська обл., Стрійський р-н, с. Угерсько (виробнича база БМУ-8); 8) Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Радвань (виробнича дільниця БМУ-8). Допущення до участі в аукціоні, або визнання в подальшому переможцем учасника, який завідомо вніс неправдиві відомості щодо відповідності технічним вимогам відкритих торгів з публікацією англійською мовою, призведе до нецільового використання державних коштів за послуги охорони, які практично не будуть надані, а тому посадові особи Акціонерного товариства "Укртрансгаз" щомісячно будуть підписувати акти виконаних робіт, що не відповідають дійсності, внаслідок чого буде вбачатися виникнення кримінальної відповідальності. Управління поліції охорони в Полтавській області має всі підстави вбачати в діях ПП "Явір-2000" внесення завідомо неправдивих відомостей щодо наявності в районних центрах, згідно додатку №2 до Тендерної документації, транспорту і нарядів реагування. В той же час звертаємо Вашу увагу, що об’єкти БМФ "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз", відносяться до особливо важливих об’єктів державної власності. Частиною 2 статті 6 Закону України “Про охоронну діяльність” встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України. Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.13 №421 “Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями” (далі – Порядок). Згідно з п.3 Порядку: включення об’єктів до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг, здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ. Наказом МВС України від 01.09.15 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.15 за № 1124/27569) затверджено “Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг” (далі – Критерії). Відповідно до абзацу 16 розділу ІІ зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об’єктів включаються об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83. Згідно з цією постановою Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» включено до переліку об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Відповідно до Постанови КМУ від 21.11.2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» виключно поліцією охорони здійснюється охорона об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Отже, Виконавець повинен бути суб’єктом охоронної діяльності державної форми власності! Враховуючи вище викладене, на підставі Закону України "Про публічні закупівлі", просимо Вас, вжити заходи в межах наданої компетенції, щодо скасування протоколу розгляду UA-2021-03-17-003197-b, з метою не допущення до участі в аукціоні ПП "Явір-2000" , результати розгляду нашої скарги повідомити на нашу поштову адресу (36014, м.Полтава, вул. Зигіна,32А) та електронну адресу (guard @pl.npu.gov.ua).
Пов'язані документи: Учасник