• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 16:44 - 29.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження переможця

Номер: ff86970f4ab547e388085ba58e16702e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-002883-b.c5
Назва: Оскарження переможця
Скарга:
Оскарження переможця
Дата розгляду скарги: 24.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2021 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.06.2021 20:35
Автор: ПАТ "Укртелеком (Київська міська філія)", Оксана Кравченко +380911149658 ohutsuliak@ukrtelecom.ua
Скарга
Скасована

Оскарження дискваліфікації.

Номер: 40b49a4fbb5f433d90f7ce35f9454668
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-002883-b.b4
Назва: Оскарження дискваліфікації.
Скарга:
Оскарження дискваліфікації.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 04.05.2021 00:02
Автор: ПАТ "Укртелеком (Київська міська філія)", Оксана Кравченко +380911149658 ohutsuliak@ukrtelecom.ua
Скарга
Відхилено

усунення незаконних дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: cd3f5e8380b14d1986dee2a930e83eb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-002883-b.a3
Назва: усунення незаконних дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Вих.№ 106-03-21 від «26» березня 2021 р. До Антимонопольного комітету України адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» Юр. адреса: 01010, м.Київ, вул.Лаврська, буд.6 код ЄДРПОУ 32158624 Тел./факс: +38 044 599 24 02 E-mail: contracts@unc.kiev.ua Замовник: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Юр.адреса: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А код ЄДРПОУ 37498536 Тел.: +380988907963 E-mail: tender_106@ukr.net Інформація про закупівлю: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-002883-b Форма проведення: Відкриті торги СКАРГА про усунення незаконних дискримінаційних вимог у тендерній документації Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю ID UA-2021-03-17-002883-b згідно коду «ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)», форма проведення закупівлі: відкриті торги. Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» (далі по тексту – Товариство) планує прийняти участь у тендерній закупівлі, що була оголошена Замовником Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право та право інших Учасників брати участь у цих торгах згідно встановленого законом порядку. У відповідності до діючого Законодавства та нормативно-правових актів України в сфері надання телекомунікаційних послуг, саме: - Закону України «Про телекомунікації»; - Закону України «Про публічні закупівлі»; - Закону України «Про електронні комунікації» (набирає чинності 01.01.2022 р.); - Закону України “Про національну безпеку України”; - Закону України “Про основні засади забезпечення кібербезпеки України”; - Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Указ Президента України від 27 вересня 1999 року №1229 «Про Положення про технічний захист інформації в Україні»; - Указ Президента України від 15.03.2016 № 96 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 27 січня 2016 року «Про Стратегію кібербезпеки України»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Постанова КМУ від 08.02.2021 №92 «Питання забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Указ Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”; - Законом України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» № 2268-VIII від 18.01.2018 року. В Тендерній документації (за процедурою відкритих торгів на закупівлю згідно коду «ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)») виявлено ряд порушень до вимог щодо Учасників торгів та їх дискредитації, а також до переліку представлення Замовнику необхідних документів у відповідності до Додатку № 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ID UA-2021-03-17-002883-b). Зауваження до Технічного завдання «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (Додаток 2 до тендерної документації), а саме - «Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet, DataIX, Dtel-IX, про що надається відповідний підтверджуючий документ». Точка обміну Інтернет трафіком являє собою мережеву інфраструктуру, призначену для оперативної організації з'єднань і міжоператорського обміну IP-трафіком (пірингу) між незалежними мережами в Інтернеті. Підключення до точки обміну Інтернет-трафіком дозволяє встановлювати пірингову взаємодію між Учасниками з меншими витратами і більшою оперативністю щодо організації попарних фізичних стиків. Замовником було встановлено вимогу про те, що Учасник повинен бути включений у чотири точки обміну трафіку. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, оскільки для надання послуг з підключення та надання доступу до мережі Інтернет не потрібно Учаснику(ам) бути підключеним(и) аж до чотирьох точок обміну Інтернет-трафіку, окрім цього ця вимога обмежує інших Учасників брати участь у цих торгах згідно встановленого законом порядку. Звертаємо Вашу увагу, що кількість Операторів, Провайдерів телекомунікації, що включені до точки обміну Інтернет-трафіком DataIX (https://www.dataix.ru/) – становить 18 (вісімнадцять Учасників). Цю інформацію та деталі про учасників точки обміну Інтернет-трафіком DataIX можна перевірити на сайті за посиланням: https://www.dataix.ru/members/?SHOWALL_1=1&type=2 . Виходячи із вище наведеного Замовник надає перевагу Учасникам, які уже включені до точки обміну Інтернет - трафіком DataIX та унеможливлює участь в торгах для інших Учасників. Відповідно до ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922- VII «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), закупівлі відбуваються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів Учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону. Замовники повинні забезпечувати вільний доступ для всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. ч. 4 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922- VII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо, що DataIX— це мережа Інтернет обміну трафіком між Операторами зв'язку і контент-генераторами Росії, країн Європи та Азії. DataIX, являється, - єдина точка обміну трафіком, що надає доступ до контенту соцмережі в Росії ( https://www.dataix.ru/partnership/ ). Через мережу Інтернет обміну трафіком DataIX, можна отримати доступ до заборонених соціальних мереж, таких як: «Вконтакте» та «Одноклассники», сайти Mail.Ru Group, сервіси «Яндекс». Наголошуємо, що цей перелік знаходиться у санкційному списку заборонених сайтів на території України відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Акцентуємо, що Законом України “Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях” № 2268-VIII від 18.01.2018 року, було визнано Російську федерацію країною - агресором, що підтримує тероризм. З метою запобігання загроз інформаційній безпеці України та в рамках виконання Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» вийшло із учасників Інтернет мережі обміну трафіком DataIX. Цю інформацію було розміщено «22» березня 2021 року у вимозі номер UA-2021-03-17-002883-b.a1. У якій вимагалось виключити вимогу про включення Учасника до точки обміну Інтернет - трафіком DataIX. На що Замовником «25» березня 2021 року було прийнято рішення відмовити Учаснику у задоволені вимоги. Відповідь Замовник аргументував не коректно та неповно, а саме: «Технічне завдання інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація, викладена в Додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги та технічні характеристики предмета закупівлі, яким повинні відповідати запропоновані учасником послуги. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в технічному завданні, відповідають найбільш поширеним характеристикам таких послуг, представлених на конкурентному ринку. Також технічні та якісні вимоги до послуг з підключення та надання доступу до мережі INTERNET відповідають сучасним вимогам, та здатні забезпечити потреби працівників Замовника під час виконання ними своїх посадових обов’язків. На думку замовника, запропоновані у вимозі про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі потенційним учасником процедури закупівлі зміни, значно послаблюють технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в умовах запровадженого дистанційного навчання неодмінно вплине на їх якість. Крім того, інформація про невідповідність технічних вимог предмета закупівлі не доведена та документально не підтверджена у Вашому зверненні. Водночас зазначаємо, що у розділі 5 Тендерної документації зазначено «Відповідно до пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції», указів Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» забороняється здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством. Замовник здійснює закупівлю з урахуванням обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (із змінами), від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами), від 30.12.2015 № 1146 «Про ставки ввізного мита стосовно товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами). Тому, доступ до заборонених ресурсів, має бути обмежений Учасником, з яким за результатами торгів Закупівлі, буде укладено Договір про надання послуг. Тобто, заборону доступу до ресурсів, перелік яких наведений в Указі президента та дотримання чинного законодавства, Замовник буде вимагати у переможця торгів. Зважаючи на викладене у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації». Додатково повідомляємо: Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» знаходилось у договірних відносинах із Замовником та підтверджує відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними Договорами про закупівлю послуг з підключення та надання доступу до мережі Інтернет, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого Договору. Повідомляємо, що вимог, щодо підключення аж до чотирьох точок обміну Інтернет-трафіку у передніх тендерних документаціях Замовника – не було. Такої вимоги і не було в інших районних Управліннях освіти м. Києва Звертаємо вашу увагу, що державні установи та організації повинні користуватись виключно діючими Законами України. Впровадження Замовником таких вимог, може мати негативний вплив на конкуренцію на ринку послуг доступу до мережі Інтернет, оскільки, впровадження вимог, що не мають підґрунтя до Операторів, Провайдерів телекомунікацій при наданні цих послуг Абонентам державного сектору, може призвести до монополізації та узурпації ринку відповідними Учасниками. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2021-03-17-002883-b про проведення відкритих торгів на закупівлю згідно коду «ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)» на термін достатній для розгляду скарги; 3. Зобов’язати Замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації привести Тендерну документацію до відповідності чинному законодавству України та внести зміни до Тендерної документації в частині підключення Учасників до точок обміну Інтернет-трафіку. ДОДАТКИ: 1. Додаток № 2 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) на 5 аркушах. Директор ТОВ “Універсальна мережева компанія” ______________ Бондаренко О.А.
Дата розгляду скарги: 08.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2021 16:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.04.2021 19:59
Автор: ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ", Бондаренко Олег Алімович TENDERS@UNC.KIEV.UA
Скарга
Скасована

усунення незаконних дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 495e4370c755439fb1c55f42c453f1bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-002883-b.a2
Назва: усунення незаконних дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
До Антимонопольного комітету України адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» Юр. адреса: 01010, м.Київ, вул.Лаврська, буд.6 код ЄДРПОУ 32158624 Тел./факс: +38 044 599 24 02 E-mail: contracts@unc.kiev.ua Замовник: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Юр.адреса: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А код ЄДРПОУ 37498536 Тел.: +380988907963 E-mail: tender_106@ukr.net Інформація про закупівлю: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-002883-b Форма проведення: Відкриті торги СКАРГА про усунення незаконних дискримінаційних вимог у тендерній документації Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю ID UA-2021-03-17-002883-b згідно коду «ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)», форма проведення закупівлі: відкриті торги. Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» (далі по тексту – Товариство) планує прийняти участь у тендерній закупівлі, що була оголошена Замовником Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право та право інших Учасників брати участь у цих торгах згідно встановленого законом порядку. У відповідності до діючого Законодавства та нормативно-правових актів України в сфері надання телекомунікаційних послуг, саме: - Закону України «Про телекомунікації»; - Закону України «Про публічні закупівлі»; - Закону України «Про електронні комунікації» (набирає чинності 01.01.2022 р.); - Закону України “Про національну безпеку України”; - Закону України “Про основні засади забезпечення кібербезпеки України”; - Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Указ Президента України від 27 вересня 1999 року №1229 «Про Положення про технічний захист інформації в Україні»; - Указ Президента України від 15.03.2016 № 96 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 27 січня 2016 року «Про Стратегію кібербезпеки України»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Постанова КМУ від 08.02.2021 №92 «Питання забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Указ Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”; - Законом України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» № 2268-VIII від 18.01.2018 року. В Тендерній документації (за процедурою відкритих торгів на закупівлю згідно коду «ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)») виявлено ряд порушень до вимог щодо Учасників торгів та їх дискредитації, а також до переліку представлення Замовнику необхідних документів у відповідності до Додатку № 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ID UA-2021-03-17-002883-b). Зауваження до Технічного завдання «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (Додаток 2 до тендерної документації), а саме - «Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet, DataIX, Dtel-IX, про що надається відповідний підтверджуючий документ». Точка обміну Інтернет трафіком являє собою мережеву інфраструктуру, призначену для оперативної організації з'єднань і міжоператорського обміну IP-трафіком (пірингу) між незалежними мережами в Інтернеті. Підключення до точки обміну Інтернет-трафіком дозволяє встановлювати пірингову взаємодію між Учасниками з меншими витратами і більшою оперативністю щодо організації попарних фізичних стиків. Замовником було встановлено вимогу про те, що Учасник повинен бути включений у чотири точки обміну трафіку. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, оскільки для надання послуг з підключення та надання доступу до мережі Інтернет не потрібно Учаснику(ам) бути підключеним(и) аж до чотирьох точок обміну Інтернет-трафіку, окрім цього ця вимога обмежує інших Учасників брати участь у цих торгах згідно встановленого законом порядку. Звертаємо Вашу увагу, що кількість Операторів, Провайдерів телекомунікації, що включені до точки обміну Інтернет-трафіком DataIX (https://www.dataix.ru/) – становить 18 (вісімнадцять Учасників). Цю інформацію та деталі про учасників точки обміну Інтернет-трафіком DataIX можна перевірити на сайті за посиланням: https://www.dataix.ru/members/?SHOWALL_1=1&type=2 . Виходячи із вище наведеного Замовник надає перевагу Учасникам, які уже включені до точки обміну Інтернет - трафіком DataIX та унеможливлює участь в торгах для інших Учасників. Відповідно до ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922- VII «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), закупівлі відбуваються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів Учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону. Замовники повинні забезпечувати вільний доступ для всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. ч. 4 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 № 922- VII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо, що DataIX— це мережа Інтернет обміну трафіком між Операторами зв'язку і контент-генераторами Росії, країн Європи та Азії. DataIX, являється, - єдина точка обміну трафіком, що надає доступ до контенту соцмережі в Росії ( https://www.dataix.ru/partnership/ ). Через мережу Інтернет обміну трафіком DataIX, можна отримати доступ до заборонених соціальних мереж, таких як: «Вконтакте» та «Одноклассники», сайти Mail.Ru Group, сервіси «Яндекс». Наголошуємо, що цей перелік знаходиться у санкційному списку заборонених сайтів на території України відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Акцентуємо, що Законом України “Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях” № 2268-VIII від 18.01.2018 року, було визнано Російську федерацію країною - агресором, що підтримує тероризм. З метою запобігання загроз інформаційній безпеці України та в рамках виконання Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» вийшло із учасників Інтернет мережі обміну трафіком DataIX. Цю інформацію було розміщено «22» березня 2021 року у вимозі номер UA-2021-03-17-002883-b.a1. У якій вимагалось виключити вимогу про включення Учасника до точки обміну Інтернет - трафіком DataIX. На що Замовником «25» березня 2021 року було прийнято рішення відмовити Учаснику у задоволені вимоги. Відповідь Замовник аргументував не коректно та неповно, а саме: «Технічне завдання інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація, викладена в Додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги та технічні характеристики предмета закупівлі, яким повинні відповідати запропоновані учасником послуги. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в технічному завданні, відповідають найбільш поширеним характеристикам таких послуг, представлених на конкурентному ринку. Також технічні та якісні вимоги до послуг з підключення та надання доступу до мережі INTERNET відповідають сучасним вимогам, та здатні забезпечити потреби працівників Замовника під час виконання ними своїх посадових обов’язків. На думку замовника, запропоновані у вимозі про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі потенційним учасником процедури закупівлі зміни, значно послаблюють технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в умовах запровадженого дистанційного навчання неодмінно вплине на їх якість. Крім того, інформація про невідповідність технічних вимог предмета закупівлі не доведена та документально не підтверджена у Вашому зверненні. Водночас зазначаємо, що у розділі 5 Тендерної документації зазначено «Відповідно до пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції», указів Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» забороняється здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством. Замовник здійснює закупівлю з урахуванням обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (із змінами), від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами), від 30.12.2015 № 1146 «Про ставки ввізного мита стосовно товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами). Тому, доступ до заборонених ресурсів, має бути обмежений Учасником, з яким за результатами торгів Закупівлі, буде укладено Договір про надання послуг. Тобто, заборону доступу до ресурсів, перелік яких наведений в Указі президента та дотримання чинного законодавства, Замовник буде вимагати у переможця торгів. Зважаючи на викладене у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації». Додатково повідомляємо: Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсальна Мережева Компанія» знаходилось у договірних відносинах із Замовником та підтверджує відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними Договорами про закупівлю послуг з підключення та надання доступу до мережі Інтернет, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого Договору. Повідомляємо, що вимог, щодо підключення аж до чотирьох точок обміну Інтернет-трафіку у передніх тендерних документаціях Замовника – не було. Такої вимоги і не було в інших районних Управліннях освіти м. Києва Звертаємо вашу увагу, що державні установи та організації повинні користуватись виключно діючими Законами України. Впровадження Замовником таких вимог, може мати негативний вплив на конкуренцію на ринку послуг доступу до мережі Інтернет, оскільки, впровадження вимог, що не мають підґрунтя до Операторів, Провайдерів телекомунікацій при наданні цих послуг Абонентам державного сектору, може призвести до монополізації та узурпації ринку відповідними Учасниками. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2021-03-17-002883-b про проведення відкритих торгів на закупівлю згідно коду «ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)» на термін достатній для розгляду скарги; 3. Зобов’язати Замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації привезти Тендерну документацію до відповідності чинному законодавству України та внести зміни до Тендерної документації в частині підключення Учасників до точок обміну Інтернет-трафіку. Директор ТОВ “Універсальна мережева компанія” ______________ Бондаренко О.А.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 26.03.2021 12:09
Автор: ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ", Бондаренко Олег Алімович TENDERS@UNC.KIEV.UA
Вимога
Відхилено

Видалення вимоги про включення учасника до точки обміну трафіком

Номер: d1d4799933cb4e16a99db3c0c1e9c366
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-002883-b.a1
Назва: Видалення вимоги про включення учасника до точки обміну трафіком
Вимога:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту -Замовник) розпочало процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № UA-2021-03-17-002883-b. Предметом закупівлі було: ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет) Код ДК021: 72410000-7 Послуги провайдерів (далі по тексту – Послуги), що зазначено в Оголошенні та Тендерній документації (далі по тексту - ТД). Детально ознайомившись із Тендерною документацією, нами було виявлено, що у Додатку № 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Замовник встановлює вимогу про те, що: “Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet, DataIX, Dtel-IX, про що надається відповідний підтверджуючий документ”. Звертаю Вашу увагу, що DATAIX — це мережа Інтернет обміну трафіком між Операторами зв'язку і контент-генераторами Росії, країн Європи та Азії. DataIX, являється, - єдина точка обміну трафіком, що надає доступ до контенту соцмережі в Росії. Через мережу Інтернет обміну трафіком DATAIX, можна отримати доступ до заборонених соціальних мереж, таких як: «Вконтакте» та «Одноклассники», сайти Mail.Ru Group, сервіси «Яндекс». Наголошуємо, що цей перелік знаходиться у санкційному списку заборонених сайтів на території України відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Акцентуємо, що Законом України “Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях” № 2268-VIII від 18.01.2018 року, було визнано Російську федерацію країною - агресором, що підтримує тероризм. З метою запобігання загроз інформаційній безпеці України та в рамках виконання Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року, яким введено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від “28” квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” наша компанія вийшла із учасників Інтернет мережі обміну трафіком DATAIX. Виводячи із вище наведеного, вимагаємо виключити вимогу про включення учасника до точки обміну трафіком DataIX!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Технічне завдання інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація, викладена в Додатку № 2 до тендерної документації містить вимоги та технічні характеристики предмета закупівлі, яким повинні відповідати запропоновані учасником послуги. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в технічному завданні, відповідають найбільш поширеним характеристикам таких послуг, представлених на конкурентному ринку. Також технічні та якісні вимоги до послуг з підключення та надання доступу до мережі INTERNET відповідають сучасним вимогам, та здатні забезпечити потреби працівників Замовника під час виконання ними своїх посадових обов’язків. На думку замовника, запропоновані у вимозі про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі потенційним учасником процедури закупівлі зміни, значно послаблюють технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в умовах запровадженого дистанційного навчання неодмінно вплине на їх якість. Крім того, інформація про невідповідність технічних вимог предмета закупівлі не доведена та документально не підтверджена у Вашому зверненні. Водночас зазначаємо, що у розділі 5 Тендерної документації зазначено «Відповідно до пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції», указів Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» забороняється здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством. Замовник здійснює закупівлю з урахуванням обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (із змінами), від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами), від 30.12.2015 № 1146 «Про ставки ввізного мита стосовно товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами). Тому, доступ до заборонених ресурсів, має бути обмежений Учасником, з яким за результатами торгів Закупівлі, буде укладено Договір про надання послуг. Тобто, заборону доступу до ресурсів, перелік яких наведений в Указі президента та дотримання чинного законодавства, Замовник буде вимагати у переможця торгів. Зважаючи на викладене у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено