-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Охолоджуюча рідина Antifreeze G11, код ДК 021:2015: 24951311-8; Охолоджуюча рідина Antifreeze SP12, код ДК 021:2015: 24951311-8; Pідина AdBlue, код ДК 021:2015: 24957000-7)
Завершена
531 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 655.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 655.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 16:37 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника тендерної процедури ТОВ "СП АЗМОЛ-БіПі"
Номер:
5c5758f0828742e7acab07ff8e758d1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-014821-c.a1
Назва:
Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника тендерної процедури ТОВ "СП АЗМОЛ-БіПі"
Вимога:
Вимога скасувати рішення щодо відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника тендерної процедури ТОВ "СП АЗМОЛ-БіПі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 14.04.2021 14:16
Дата подачі:
14.04.2021 14:16
Вирішення:
Шановний Учаснику,
Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2021-03-17-014821-c.a1). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників;2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Керуючись зазначеними нормами Закону проведено розгляд пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-БРИТАНСЬКЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АЗМОЛ-БРІТІШ ПЕТРОКЕМІКАЛС". За результатами розгляду складено протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.04.2021 №100/1 в якому відображено аргументовані підстави відхилення Вашої пропозиції.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" визначає, що електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до ч. 2 статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо:
перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки;
за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;
під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
Таким чином Закон України "Про електронні довірчі послуги" чітко розмежовує достовірність та відмінність кваліфікованого електронного підпису від електронного підпису.
Слід зазначити, що керуючись нормами законодавства Замовником у п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації передбачена необхідність накладання саме кваліфікованого електронного підпису учасником, а саме: «Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи (тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.2 цього пункту тендерної документації)».
В тендерній документації не зазначалось можливості накладення удосконаленого електронного підпису (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до постанови КМУ №193 від 03.03.2020р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.1.1. п. 1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулась до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Жодних звернень за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру не надходило.
Відповідно до п.32 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-БРИТАНСЬКЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АЗМОЛ-БРІТІШ ПЕТРОКЕМІКАЛС" встановлено, що пропозиція не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи, тобто не відповідає вимогам тендерної документації та абзацу першому частини третьої статті 22 закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Замовником по закупівлі № UA-2021-03-17-014821-c проведено розгляд тендерної пропозицій в межах повноважень, відповідно до вимог та у спосіб передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для скасування рішення яке оформлено протоколом тендерного комітету від 13.04.2021 №100/1 відповідно до законодавства України не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено