• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин, дизпаливо

Торги відмінено

874 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 373.25 UAH
Період оскарження: 17.03.2021 16:36 - 01.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 0a448bd4eeec495e89a69ec0d97e3b37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-17-003331-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Рішенням тендерного комітету Комунальне житлово-експлуатаційне підприємство Глевахівської селищної ради, що оформлене Протоколом №4 від 15.04.2021р., було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» на підставі абзацу 2 та 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закон України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, рішенням тендерного комітету, оформленим Протоколом №5 від 16.04.2021р. переможцем у даній закупівлі визнано ТОВ «ТД МТК» та опубліковано повідомлення про намір укласти з ним договір. Вважаємо зазначені рішення замовника такими, що грубо порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та ТОВ «МАНГО-ГРУП» з огляду на нижчевикладене. По-перше, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП», замовник вказує на те, що ТОВ «МАНГО-ГРУП» надало копії договорів, відгуків, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, але в зазначених договорах відсутні АЗС (с.Мархалівка, м.Васильків Київська обл.), які заявлені в тендерній пропозиції (вих. №05/04/21-10). Зазначене зауваження не є суттєвим, але тендерний комітет прийшов до висновку, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів належним чином не підтверджена. Зважаючи, що законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», учасники процедур закупівлі мають керуватися вимогами, що ставляться замовником до такого договору у тендерній документації. Відповідно до пункту 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасником має надаватися довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, контактного телефону, відповідальної особи за виконання договору, предмету договору, суми та стану виконання, які укладені в 2019-2020 роках, разом з копіями договорів (не менше 1), що вказані в довідці та копіями відгуків відповідно до копій договорів. Жодної вимоги про те, що аналогічний за предметом закупівлі договір, який надається учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, має в обов’язковому порядку містити АЗС (с.Мархалівка, м.Васильків Київська обл.), тендерна документація не містить. У зв’язку з цим вважаємо зроблений замовником висновок про те, що тендерна пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації, абсолютно необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності, тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з вищевказаних підстав є абсолютно неправомірним. Крім того, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» з причин відсутності в аналогічному договорі АЗС за адресою: с.Мархалівка, м.Васильків Київська обл., замовник у той же час визнає переможцем ТОВ «ТД МТК», в усіх трьох договорах поставки, які були надані останнім на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, взагалі перелік АЗС відсутній. По-друге, замовник як на ще одну підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» посилається на те, що у своїй тендерній пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» погодилося виконувати вимоги Замовника та Договору за ціною, яка розрахована на постачання дизпалива в об’ємі 3000 л., хоча заявлена вимога в тендерній документації складає 6000 л. При цьому Замовник визнає, що у Додатку 1 до тендерної документації була допущена технічна помилка (вказано 3000 л. замість правильних 6 000 л), проте зазначає, що цю помилку інші учасники процедури уточнювали в телефонному режимі та через електронну пошту Замовника. Враховуючи вищевикладене, замовник робить висновок, що цінова пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП», розрахована на постачання дизпалива в об’ємі 3000 л, а не 6000 л, дала можливість ТОВ «МАНГО-ГРУП» за перебігом аукціону зайняти друге місце. Як вбачається з цінових пропозицій інших учасників, лише ТОВ «Прайм Лайт» вказало в ній ціну, виходячи з загальної вартості 6000 л дизельного палива. Цінові пропозиції інших учасників, у тому числі ТОВ «МАНГО-ГРУП» та визнаного переможцем - ТОВ «ТД МТК», були складені за формою, що містилася у Додатку 1 до тендерної документації, та містили ціни виходячи з загальної вартості 3000 л дизельного палива. Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Аналогічні положення містяться також у розділі ІІ Тендерної документації. Тобто, як вбачається з Протоколу №4 від 15.04.2021р., замовник ще до закінчення строку для надання тендерних пропозицій знав про те, що його тендерна документація містить технічну помилку, яка може критично вплинути на результати торгів, але не виправив її, чим створив ситуацію, у якій неможливо об’єктивно визначити переможця торгів, оскільки, один учасник надав цінову пропозицію та надалі торгувався виходячи з загальної вартості 6 тис.л дизельного палива, а інші учасники – виходячи з загальної ціни 3 тис.л дизельного палива. Незважаючи на те, що тендерна пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП» була відхилена замовником з тієї підстави, що цінова пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП» на постачання дизпалива була розрахована виходячи з об’єму 3000 л, а не 6000 л, замовник на наступний день визнає переможцем торгів ТОВ «ТД МТК», цінова пропозиція якого на постачання дизпалива була розрахована аналогічно до цінової пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» - виходячи з об’єму 3000 л, а не 6000 л. Більше того, якщо навіть замовник на певній стадії закупівлі дійшов висновку про те, що допустимим є те, що в одній і тій же закупівлі торгуються учасники з ціновими пропозиціями за абсолютно різні об’єми палива, то все рівно не зрозуміло чому саме ТОВ «ТД МТК» визнано переможцем, враховуючи, що його цінова пропозиція на 96,00 грн. є вищою за пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП». Вважаємо, що допущені замовником порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - не внесення змін до тендерної документації в частині вказівки правильної кількості літрів дизельного палива у Додатку 1 до неї, а надалі – визначення переможцем торгів ТОВ «ТД МТК», цінова пропозиція на постачання дизельного палива якого була розрахована виходячи з об’єму 3000 л, а не 6000 л, є такими, які неможливо усунути. Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Частиною 7 цієї ж статті передбачено, що у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31, ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на те, що допущені замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель неможливо усунути, вимагаю скасувати рішення про визначення ТОВ «ТД МТК» переможцем відкритих торгів, оформлене Протоколом №5 від 16.04.2021р., та прийняти нове рішення, яким відмінити тендер у процедурі закупівлі UA-2021-03-17-003331-a. Звертаємо також Вашу увагу на те, що відповідно до ч.3 ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі (25 500,0 грн.) до трьох тисяч (51 000,0 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Наголошуємо на тому, що у випадку не задоволення нашої вимоги та не відміни тендеру, ми будемо звертатися зі скаргою в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Замовника розглянув вимогу учасника ТОВ «ТД МТК» щодо відмічення тендеру — Класифікація за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 та дизельне пальне), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-17-003331-a (далі - тендер) та повідомляє про наступне. Замовником була допущена технічна помилка у Додатку 1 до тендерної документації до тендеру, яка дійсно мала значення в ході перебігу аукціону (зазначено невірний об’єм дизпалива). Замовник керуючись ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був внести зміни до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовник, в свою чергу, цих змін не вніс. З огляду на вищевикладене, Замовник приймає вимогу Учасника ТОВ «МАНГО-ГРУП» скасувати рішення про визначення ТОВ «ТД МТК» переможцем відкритих торгів, оформлене Протоколом № 5 від 16.04.2021р., та відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 буде прийняте нове рішення, яким буде відмінено тендер у процедурі закупівлі UA-2021-03-17-003331-a. Процедура буде відмінена після 26.04.2021, коли закінчиться період оскарження та відповідно з’явиться технічна можливість відмінити тендер.
Статус вимоги: Задоволено